Ανάπτυξη λεξιλογίου και σημασιολογικές λειτουργίες: Η χρήση του λεξικού στο Γυμνάσιο

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Πέργαμος   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάπτυξη λεξιλογίου και σημασιολογικές λειτουργίες: Η χρήση του λεξικού στο Γυμνάσιο

Λαβδάκη Ελένη (EL)
Lavdaki Eleni (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2021


Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αναγκαιότητας λεξιλογικής ενίσχυσης των μαθητών Γυμνασίου και η διερεύνηση τρόπων αξιοποίησης του ερμηνευτικού λεξικού κατά σημασιολογικά πεδία. Εξετάζεται η θέση που σήμερα κατέχει το λεξικό στη διδακτική πρακτική και παρουσιάζονται μέθοδοι ενσωμάτωσής του στο γλωσσικό μάθημα. Τέλος, επιχειρείται μια διδακτική πρόταση με προτεινόμενες γλωσσικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στη χρήση του λεξικού, σύμφωνα με το ισχύον Πρόγραμμα Σπουδών. (EL)
The purpose of this paper is to study the necessity of using a definitional dictionary for developing vocabulary skills by Greek-speaking students and present the dictionary use in the Greek school. In addition, the paper aims to identify vocabulary strategies and effective practices using the dictionary. Teachers can make use of the semantic field theory for the improvement of vocabulary teaching. Finally, we try a teaching intervention which focuses on the educational use of the dictionary based on semantic fields including a variety of vocabulary tasks. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής » Κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία. Διδακτική Γλώσσας

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)