Πράσινο Μάρκετινγκ και αειοφόρος ανάπτυξη

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πράσινο Μάρκετινγκ και αειοφόρος ανάπτυξη

Λιάκος Ιωάννης (EL)
Liakos Ioannis (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2021


Στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης, έχει γίνει μια πρόκληση να κρατήσουμε τους πελάτες καθώς και τους καταναλωτές σε πτυχή και ακόμη και να διατηρήσουμε το φυσικό μας περιβάλλον ασφαλές και αυτό είναι η μεγαλύτερη ανάγκη της εποχής. Οι καταναλωτές έχουν επίσης επίγνωση των περιβαλλοντικών θεμάτων, όπως η υπερθέρμανση του πλανήτη και οι επιπτώσεις της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Το πράσινο μάρκετινγκ είναι ένα φαινόμενο που έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα σημαντικά στη σύγχρονη αγορά και έχει αναδειχθεί ως σημαντική έννοια στην Ινδία, όπως και σε άλλα μέρη του αναπτυσσόμενου και ανεπτυγμένου κόσμου, και θεωρείται ως μια σημαντική στρατηγική για τη διευκόλυνση της βιώσιμης ανάπτυξης. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ, το πράσινο μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ προϊόντων που θεωρείται ότι είναι περιβαλλοντικά ασφαλή. Έτσι, το πράσινο μάρκετινγκ ενσωματώνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως τροποποίηση προϊόντος, αλλαγές στη διαδικασία παραγωγής, αλλαγές συσκευασίας, καθώς και τροποποίηση της διαφήμισης. Ωστόσο, ο ορισμός του πράσινου μάρκετινγκ δεν είναι ένα απλό έργο όπου πολλές έννοιες διασταυρώνονται και έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους. ένα παράδειγμα αυτού θα είναι η ύπαρξη ποικίλων κοινωνικών, περιβαλλοντικών και λιανικών ορισμών που επισυνάπτονται σε αυτόν τον όρο. Άλλοι παρόμοιοι όροι που χρησιμοποιούνται είναι το Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ και το Οικολογικό Μάρκετινγκ. Έτσι, το «Πράσινο Μάρκετινγκ» αναφέρεται στην ολιστική έννοια μάρκετινγκ όπου η παραγωγή, η κατανάλωση μάρκετινγκ και η διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται με τρόπο λιγότερο επιζήμιο για το περιβάλλον με αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με τις επιπτώσεις της υπερθέρμανσης του πλανήτη, μη βιοδιασπώμενα στερεά απόβλητα, επιβλαβή. επιπτώσεις ρύπων κ.λπ., τόσο οι έμποροι όσο και οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο ευαίσθητοι στην ανάγκη για μετάβαση σε πράσινα προϊόντα και υπηρεσίες. Ενώ η στροφή προς το «πράσινο» μπορεί να φαίνεται ότι είναι δαπανηρή βραχυπρόθεσμα, σίγουρα θα αποδειχθεί απαραίτητη και συμφέρουσα, οικονομικά και μακροπρόθεσμα. (EL)
In the modern age of globalization, it has become a challenge to keep customers as well as consumers in shape and even to keep our natural environment safe and this is the greatest need of the age. Consumers are also aware of environmental issues, such as global warming and the effects of environmental pollution. Green marketing is a phenomenon that has grown significantly in the modern market and has emerged as an important concept in India, as in other parts of the developing and developed world, and is considered an important strategy to facilitate sustainable development. According to the American Marketing Association, green marketing is the marketing of products that are considered to be environmentally safe. Thus, green marketing incorporates a wide range of activities, such as product modification, production process changes, packaging changes, and advertising modification. However, the definition of green marketing is not a simple task where many concepts intersect and contradict each other. An example of this would be the existence of various social, environmental and retail definitions attached to this term. Other similar terms used are Environmental Marketing and Eco Marketing. Thus, "Green Marketing" refers to the holistic concept of marketing where the production, consumption of marketing and distribution of products and services become less environmentally friendly with increasing awareness of the effects of global warming, non-biodegradable solid waste, harmful. effects of pollutants, etc., both traders and consumers are becoming increasingly sensitive to the need to switch to green products and services. While turning to "green" may seem costly in the short term, it will certainly prove necessary and profitable, economically and in the long run. (EN)

Θετικές Επιστήμες

Θετικές Επιστήμες (EL)
Science (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος » ΠΜΣ Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων » Κατεύθυνση Στρατηγικές Αειφόρου Ανάπτυξης στην Αυτοδιοίκηση
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.