Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως αποτέλεσμα της συνεργασίας τους στην σχολική μονάδα

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως αποτέλεσμα της συνεργασίας τους στην σχολική μονάδα

Νικολάτου Παναγιώτα (EL)
Nikolatou Panagiota (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2021


Στην σημερινή εποχή λόγω των εξελίξεων που σημειώνονται στον τομέα της εκπαίδευσης, παρουσιάζεται επιτακτική ανάγκη για την αναδιαμόρφωση των γνώσεων που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από την συνεργασία τους στα πλαίσια της σχολικής μονάδας. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη συνεργασία τους και πώς αυτή συμβάλλει στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Ακολουθήθηκε ποσοτική μεθοδολογική προσέγγιση, με το δείγμα της έρευνας να αποτελείται από 107 εκπαιδευτικούς δημόσιων σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Νομό Αττικής. Για την συλλογή δεδομένων αναπτύχθηκε ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου ερωτήσεων. Από τα ευρήματα εξάγεται ότι η υιοθέτηση συνεργατικών πρακτικών στα πλαίσια του σχολείου συμβάλλει στην συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς καθώς και στην επαγγελματική τους εξέλιξη και ανάπτυξη. (EL)
Nowadays, due to developments taking place in the field of education, there is an immediate need to reform the existing knowledge of the teachers. This will be achieved through the cooperation of teaches within the school units. This thesis explores the views of primary school teachers on their collaboration at the school environment and its contribution to their professional development. A quantitative methodology approach was followed and the research sample was consisted of 107 teachers of public primary schools in the area of Attica. A particular closed- ended questionnaire was designed to collect the data. From the research findings, it is deduced that the adoption of collaborative practices within schools enhances the collaboration among teachers and therefore, contributes to their professional development and growth. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.) » ΠΜΣ Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης » Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)