«Τρόποι Επικοδομητικής Επικοινωνίας της Ηγεσίας στην Βιομηχανία Τροφίμων»

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



«Τρόποι Επικοδομητικής Επικοινωνίας της Ηγεσίας στην Βιομηχανία Τροφίμων»

Λαζαρίδου Καρίνα (EL)
Lazaridou Karina (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2021


Η κρίση στον τομέα των τροφίμων είναι ένα σημαντικό και απρόβλεπτο γεγονός, το οποίο είναι πιθανό να προκαλέσει ποικίλες ασθένειες στους τελικούς καταναλωτές. Η κρίση στη βιομηχανία τροφίμων δεν επηρεάζει μόνο τους χρήστες υπηρεσιών της βιομηχανίας τροφίμων, αλλά επηρεάζει αρνητικά και τους εργαζόμενους, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τη φήμη και τις οικονομικές συνθήκες του οργανισμού. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές η επισιτιστική κρίση συζητείται με αναφορά στις βλαβερές επιπτώσεις στην υγεία και την ευημερία των καταναλωτών, παρά στην αρνητική επίδραση στην υγεία των καταναλωτών, μιας και η κρίση τροφίμων επηρεάζει επιπλέον και τα επίπεδα εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Η κρίση στον τομέα των τροφίμων μπορεί επίσης να οδηγήσει την εταιρεία σε μη αναστρέψιμες απώλειες, δηλαδή, απώλεια της φήμης και άρα κατ’ επέκταση των πωλήσεων της, οδηγώντας την εταιρεία σε πτώχευση. Οι συνέπειες της κρίσης στον τομέα των τροφίμων και των περιστατικών δεν περιορίζονται μόνο στην εταιρεία που εμπλέκεται άμεσα στην παραγωγή των τροφίμων. Από αυτή την άποψη, η κρίση έχει εκτεταμένες συνέπειες για τους εσωτερικούς και εξωτερικούς ενδιαφερόμενους φορείς του οργανισμού. Ως εκ τούτου, για να αποφευχθούν τέτοιες καταστάσεις, είναι σημαντικό για τις εταιρείες τροφίμων να καθιερώσουν συγκεκριμένες στρατηγικές επικοινωνίας ιδίως μετά την κρίση. Οι στρατηγικές επικοινωνίας μετά την κρίση που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις είναι πιθανό να μετριάσουν και να επιδεινώσουν τα αποτελέσματα της κρίσης. Για το λόγο αυτό, οι στρατηγικές επικοινωνίας κρίσης που επιλέγονται από τις επιχειρήσεις μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στη μείωση των επιβλαβών επιπτώσεων της κρίσης στις επιδόσεις των επιχειρήσεων, συγκεκριμένα μέσω της γνωστοποίησης αιτιολογημένων συνθηκών που οδήγησαν σε κατάσταση κρίσης. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την πραγματοποίηση επικοινωνίας μετά την κρίση αποτελεί μια αποτελεσματική στρατηγική για τη διευκρίνιση των λόγων της κρίσης τροφίμων μεταξύ των δυνητικών καταναλωτών.... (EL)
The food crisis is an important and unpredictable event, which is likely to cause a variety of diseases in end consumers. The crisis in the food industry not only affects the service users of the food industry, but also negatively affects the employees, products, services, reputation and financial conditions of the organization. However, most often the food crisis is discussed with reference to the harmful effects on the health and well-being of consumers, rather than the negative impact on the health of consumers, since the food crisis also affects the levels of consumer confidence. The crisis in the food sector can also lead the company to irreversible losses, that is, loss of reputation and therefore its sales, leading the company into bankruptcy. The effects of the food crisis and incidents are not limited to the company directly involved in food production. In this respect, the crisis has far-reaching implications for the organization's internal and external stakeholders. Therefore, in order to avoid such situations, it is important for food companies to establish specific communication strategies, especially after the crisis. Post-crisis communication strategies used by businesses are likely to mitigate and exacerbate the effects of the crisis. For this reason, the crisis communication strategies chosen by companies can effectively help reduce the harmful effects of the crisis on business performance, in particular by disclosing justified circumstances that led to a crisis. The use of social media to communicate after the crisis is an effective strategy for clarifying the reasons for the food crisis among potential consumers. (EN)

Θετικές Επιστήμες

Θετικές Επιστήμες (EL)
Science (EN)

Greek

Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος » ΠΜΣ Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων » Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων στους Διοικητικούς και Αναπτυξιακούς Τομείς
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)