Η επιρροή της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στη διαμόρφωση των επιπέδων της Επαγγελματικής Δέσμευσης και Ικανοποίησης των εκπαιδευτικών

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Πέργαμος   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επιρροή της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στη διαμόρφωση των επιπέδων της Επαγγελματικής Δέσμευσης και Ικανοποίησης των εκπαιδευτικών

Μαστρογιάννης Δημήτρης (EL)
Mastrogiannis Dimitris (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2021


Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την μελέτη των συσχετίσεων της επαγγελματικής εξουθένωσης, δέσμευσης και ικανοποίησης των εκπαιδευτικών και πως αυτές διαμορφώνονται σε σχέση με διάφορα δημογραφικά κριτήρια. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν συμπλήρωσαν ανώνυμα ερωτηματολόγια με ερωτήσεις που σχετίζονταν με τις παραπάνω έννοιες και τα αποτελέσματα επεξεργάστηκαν με το λογισμικό SPSS. Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία συντελεστής συνάφειας Pearson, ο μη συσχετισμένος έλεγχος t και η μονοπαραγοντική ανάλυση διακύμανσης ANOVA. Βάση αυτών των αναλύσεων μελετήθηκε η μεταξύ συσχέτιση των κλιμάκων, και η πιθανή ύπαρξη διαφοροποιήσεων των μέσων όρων τους σε σχέση με το φύλο των εκπαιδευτικών, η βαθμίδα εκπαίδευσης όπου απασχολούνται, το είδος της εκπαίδευσης που υπηρετούν, την περιοχή όπου βρίσκεται ο χώρος εργασίας τους, η ηλικιακή ομάδα στην οποία ανήκουν και η οικογενειακή τους κατάσταση. Τα κριτήρια αυτά μελετήθηκαν μέσα από εννέα υποθέσεις οι οποίες στην πλειοψηφία τους ικανοποιήθηκαν. (EL)
The present research paper aims to study the correlations of occupational burnout, engagement and satisfaction of teachers and how these are shaped in relation to various demographic criteria. The participating teachers completed anonymous questionnaires with questions related to the above concepts and the results were processed with the SPSS software. Pearson correlation coefficient tools, unrelated t-test and one-factor ANOVA analysis were used to extract the results. Based on these analyzes, the correlation between the scales was studied, and the possible existence of differences in their averages in relation to the gender of the teachers, the grade of education where they are employed, the type of education they serve, the area where their workplace is located, the age group to which they belong and their marital status. These criteria were studied through nine hypotheses which were mostly satisfied. (EN)

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (EL)
Education (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής » Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)