Grammatikvermittlung im kommunikativen Unterricht. Die Integration der sozialen Medien in den Grammatikunterricht

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Grammatikvermittlung im kommunikativen Unterricht. Die Integration der sozialen Medien in den Grammatikunterricht

Χριστοφόρου Ιουλία (EL)
Christoforou Ioulia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2021


Η ακόλουθη εργασία έχει ως αντικείμενο έρευνας τη διδασκαλία της Γραμματικής στο επικοινωνιακό μάθημα και τη χρήση ψηφιακών μέσων στο γραμματικό μάθημα καθώς και τη συμβολή τους στο ξενόγλωσσο μάθημα. Στο επίκεντρο της διδακτικής της ξένης γλώσσας βρίσκεται τις τελευταίες δεκαετίες η επικοινωνιακή διδακτική, στην οποία ασκεί μεγάλη επιρροή, η θεωρία του Γνωστικισμού, του Διασυνδετισμού και του Κονστρουκτιβισμού. Στα πλαίσια αυτής της εργασίας περιγράφονται τα ψηφιακά μέσα καθώς και η σημασία και η επίδρασή τους στο μάθημα. Στόχος είναι η διαφοροποιημένη διδασκαλία γραμματικών φαινομένων με τη βοήθεια της χρήσης ψηφιακών μέσων και των κονστρουκτιβιστικών δραστηριοτήτων, οι οποίες αναπτύσσουν την αυτόνομη μάθηση και προωθούν την επικοινωνιακή δεξιότητα. (EL)
Die vorliegende Arbeit hat als Untersuchungsgegenstand die Grammatikvermittlung im kommunikativen Unterricht und den Einsatz der digitalen Medien im Grammatikunterricht sowie ihren Beitrag zum Fremdsprachenunterricht. Im Mittelpunkt der Fremdsprachendidaktik steht in den letzten Jahrzehnten die kommunikative Didaktik, auf die der kognitivistische, konnektionistische und konstruktivistische Ansatz großen Einfluss nimmt. Im Rahmen dieser Arbeit werden die verschiedenen digitalen Medien sowie ihre Wichtigkeit und Wirksamkeit auf den lernzentrierten Unterricht beschrieben. Lernziel ist die differenzierte Didaktisierung grammatischer Phänomene mithilfe von dem Einsatz digitaler Medien und den konstruktivistisch Lernaktivitäten, die das selbstständige Lernen entwickeln und die kommunikative Kompetenz fördern. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

Γερμανική γλώσσα

Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.