Ψυχική ανθεκτικότητα και αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψυχική ανθεκτικότητα και αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την περίοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας

Βελησαρίου Ελισσάβετ (EL)
Velisariou Elissavet (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2021


Κυρίαρχοι στόχοι της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της ψυχικής ανθεκτικότητας και του αισθήματος αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, στο διάστημα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και το κατά πόσο οι στάσεις και οι γνώσεις των εκπαιδευτικών πάνω στις νέες τεχνολογίες, σχετίζονται με την ψυχική ανθεκτικότητα και την αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 270 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι πλειοψηφία των συμμετεχόντων δήλωσαν, οτι η εμπειρία τους απο την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν αρνητική και οτι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση υστερεί σημαντικά σε σχέση με την δια ζώσης. Βρέθηκε υψηλός βαθμός συσχέτισης μεταξύ ψυχικής ανθεκτικότητας και αίσθησης αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών. Επίσης, βρέθηκε θετική συσχέτιση μεταξύ της γνώμης των εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση, των γνωσεών τους στην χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και των δυσκολιών σχεδιασμού και διεγαγωγής των διαδικτυακών μαθημάτων, που αντιμετώπισαν. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν, οτι η ψυχική ανθεκτικότητα και το αίσθημα αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών την περίοδο της τηλεκπαίδευσης διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα. Τέλος, θα ήταν χρήσιμο σε μελλοντικές έρευνες να διερευνηθούν και ποιοτικά οι παράγοντες, που συνέβαλαν σε αυτή την διατήρηση. (EL)
The present study aims to investigate resilience and self-efficacy to teachers, during distance learning, and whether their attitude and knowledge, about new technologies, are related to their resilience and self-efficacy and whether these variables can predict teachers' opinion on distance learning. The study involved 270 primary and secondary school teachers. The majority of participants stated that their experience of distance education was negative and that distance education lags significantly. The results highlight the high correlation between resilience and self-efficacy and that these variables were at elevated levels in teachers, during distance learning. Also, there is a significant correlation between the attitude of teachers about distance learning, their knowledge of computer use, the difficulties of planning and conducting online courses, which they encountered. The results of the research show that resilience and self-efficacy of the teachers during distance learning was maintained at high levels. Finally, it would be useful to investigate qualitatively the factors that contributed to this retention. (EN)

Φιλοσοφία- Ψυχολογία

Φιλοσοφία- Ψυχολογία (EL)
Philosophy - Psychology (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Ψυχολογίας » ΠΜΣ Σχολική ψυχολογία » Κατεύθυνση Σχολική ψυχολογία
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.