Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ COVID-19

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ COVID-19

Πετρίδης Δημήτριος (EL)
Petridis Dimitrios (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2022


Η πανδημία του COVID-19 έφερε τεράστιες αλλαγές στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ατομική μας ελευθερία, μέσα από τα περιοριστικά μέτρα αλλά και τα καθολικά lockdown που πάρθηκαν σε πολλές χώρες. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να έχουν τις διαπροσωπικές σχέσεις που είχαν μαζί με τους οικείους τους όπως επίσης κλήθηκαν να εργαστούν και υπό νέες συνθήκες. Το κενό λοιπόν που δημιούργησε ο κοινωνικός αποκλεισμός, έπρεπε με κάποιο τρόπο να καλυφθεί και καθοριστικό ρόλο σε αυτό κλήθηκαν να παίξουν οι τηλεπικοινωνίες. Πλέον οι άνθρωποι άρχισαν να επικοινωνούν περισσότερο μέσα από τα social media, οι μαθητές να παρακολουθούν τα μαθήματά τους μέσω τηλεκπαίδευσης και μεγάλος αριθμός εργαζομένων διαφύλαξαν τις θέσεις εργασίας τους μέσω της τηλεργασίας. Oι εταιρείες τηλεπικοινωνιών ξαφνικά κλήθηκαν να διαχειριστούν τεράστιο όγκο συνδρομητών και βλαβών, κάτι για το οποίο δεν ήταν προετοιμασμένες. Tα δίκτυα σε πολλές περιπτώσεις δεν κατάφεραν να διαχειριστούν των τεράστιο όγκο δεδομένων. Πολλές υπηρεσίες που μέχρι χθες γίνονταν εξ επαφής, μετέβησαν απότομα στην ψηφιακή εποχή. Οι τηλεπικοινωνίες κλήθηκαν επίσης να λειτουργήσουν εκτονωτικά γιατί ο παρατεταμένος αποκλεισμός και η απομόνωση είχε επιπτώσεις και στη ψυχολογία των ανθρώπων. Στη παρούσα εργασία, θα ερευνήσουμε τις συνέπειες που είχε η πανδημία στις τηλεπικοινωνίες και θα αναδείξουμε τον θετικό ρόλο των τηλεπικοινωνιών στη διαχείριση της πανδημίας. Η εργασία θα βασιστεί σε βιβλιογραφική ανασκόπηση. (EL)
The COVID-19 pandemic has brought huge changes to the way we perceive our individual freedom, through the restrictive measures and the universal lockdowns that have been taken in many countries. In this purview, people could not have the interpersonal relationships they had with their loved ones as they were also called to work under new conditions. So the gap created by social exclusion had to be filled in some way and telecommunications were called upon to play a decisive role in this. Now people have started to communicate more through social media, students attend their classes through distance learning and a large number of employees have secured their jobs through Teleworking. Telecommunications companies were suddenly called upon to manage a huge volume of subscribers and failures, something for which they were unprepared. The networks in many cases failed to manage the huge amount of data. Many services that were in contact until yesterday, went abruptly into the digital age. Telecommunications were also called upon to function as a deterrent because prolonged exclusion and isolation also affected people's psychology. In this paper, we will investigate the effects of the telecommunications pandemic and highlight the positive role of telecommunications in pandemic management. The work will be based on a literature review. (EN)

Θετικές Επιστήμες

Θετικές Επιστήμες (EL)
Science (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος » ΠΜΣ Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων » Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων στους Διοικητικούς και Αναπτυξιακούς Τομείς
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.