Περιπτωσιολογική μελέτη Apple Inc.: στρατηγική ανάλυση επιχείρησης, ανταγωνισμός & κριτική

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Περιπτωσιολογική μελέτη Apple Inc.: στρατηγική ανάλυση επιχείρησης, ανταγωνισμός & κριτική

Λουκόπουλος Ευθύμιος (EL)
Loukopoulos Efthymios (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2023


Είναι κοινώς παραδεκτό πως ο κόσμος μας διακατέχεται από το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης και, ειδικά κατά τις τελευταίες δεκαετίες, από μια κατακόρυφη εντατικοποίηση του καταναλωτισμού, γεγονός που οδηγεί αυτόματα σε ραγδαία αύξηση του ανταγωνισμού μεταξύ εταιρειών και επιχειρήσεων, με τον τεχνολογικό κλάδο και αυτόν της πληροφορικής να βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων και του ανταγωνιστικού «πεδίου μάχης». Παρ’ όλα αυτά, παρατηρούμε πως οι θεωρητικές προσεγγίσεις της στρατηγικής διοίκησης που διδαχθήκαμε παραδοσιακά και αποτελούν το υπόβαθρο αυτών, ίσως να μη θεωρούνται πια επαρκείς όσον αφορά στην επίτευξη του στόχου μεγιστοποίησης κέρδους των επιχειρήσεων, αλλά και στην περαιτέρω εξέλιξη και επιβίωσή τους με σημερινούς όρους. Στα πλαίσια περάτωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στη Διοίκηση Οικονομικών Μονάδων (ΔΟΜ) με κατεύθυνση το «Στρατηγικό Μάνατζμεντ», θα επιχειρηθεί μια αναλυτική περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρείας τεχνολογίας Apple Inc., εξετάζοντας ενδελεχώς την επιχειρησιακή στρατηγική της, τις μεθόδους μάρκετινγκ και διαφοροποίησης που χρησιμοποιεί, αλλά και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά στο περιβάλλον (εσωτερικό και εξωτερικό), τη διοίκηση και τους ανταγωνιστές της, που κάνουν την Apple να αποτελεί τον κολοσσό που είναι σήμερα, με φανατικό κοινό και εξέχουσα θέση στον τομέα της πληροφορικής και όχι μόνο. (EL)
It is a common belief that our world is dominated by the phenomenon of globalization and, especially in the last decades, by a sharp intensification of consumerism, which automatically leads to a rapid increase in competition between companies and businesses, with the technological sector and the IT sector being at the center of developments and the competitive "battlefield". Nevertheless, we note that the theoretical approaches to strategic management that have traditionally been taught and form the basis of these, may no longer be considered adequate in terms of achieving the goal of maximising the profit of companies, but also in terms of their further development and survival in today's terms. In the context of the completion of the Master's Degree Programme of the Department of Economics in the Management of Economic Units (IOM) with a focus on "Strategic Management", a detailed case study of the technology company Apple Inc. will be attempted, examining in depth its business strategy, the marketing and differentiation methods it uses, but also all those features in the environment (internal and external), its management and its competitors, which make Apple the giant that it is in this modern day and age. (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Οικονομικών Επιστημών » Διατμηματικό ΠΜΣ Διοίκηση Οικονομικών Μονάδων (ΔΟΜ) » Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.