Γυναίκα και Διαφήμιση: Παρουσίαση της γυναίκας μέσα από τις διαφημίσεις στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1950

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Γυναίκα και Διαφήμιση: Παρουσίαση της γυναίκας μέσα από τις διαφημίσεις στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1950

Παγωνίδης Χρήστος (EL)
Pagonidis Christos (EN)

born_digital_graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2023


Η δεκαετία του 1950-1960 αποτελεί για την ιστορία της Ελλάδας μία περίοδο όπου σημειώθηκαν πολλές αλλαγές τόσο στον πολιτικό, όσο και στον οικονομικό και κοινωνικό χώρο. Η χώρα, ύστερα από τις ταραχές της προηγούμενης δεκαετίας, κατάφερε να ορθοποδήσει και να αναπτυχθεί σε πολλούς κλάδους και τομείς. Ένας από τους κλάδους που γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη την ίδια περίοδο είναι αυτός της διαφήμισης. Παράλληλα, η γυναίκα αποκτά μια σειρά δικαιωμάτων και καταφέρνει να ανεξαρτητοποιηθεί. Οι δύο αυτές συγκυρίες συνδέονται στο σημείο όπου οι γυναίκες, έχοντας πια εισέλθει στη δημόσια σφαίρα, αποτελούν τον κύριο στόχο των διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις, πέρα από το γεγονός ότι προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες για τα εκάστοτε διαφημιζόμενα προϊόντα, ταυτόχρονα αντανακλούν την καθημερινή ζωή. Χάρη σε αυτή τη λειτουργία τους, μπορούμε να έχουμε μία εικόνα για το πώς παρουσιάζονται οι γυναίκες στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1950 απευθείας μέσα από τις ίδιες. (EL)
The 1950-1960 decade is a period where many changes took place in the political, economic and social fields in Greece. The country, after the riots of the previous decade, managed to recover and develop in many sectors. One of the sectors that experienced great growth during the same period is that of advertising. At the same time, women acquire a series of rights and manage to become independent. These two junctures are connected at the point where women, having entered the public sphere, are the main target of advertisements. Advertisements themselves, in addition to the fact that they offer useful information about the advertised products, at the same time reflect everyday life. Thanks to this function of theirs, we can have an image of how women are presented in Greece in the 1950s directly through them. (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.