Στάσεις εκπαιδευτικών απέναντι στην εφαρμογή του ψηφιακού παιχνιδιού στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Προοπτικές και δυνατότητες εφαρμογής.

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στάσεις εκπαιδευτικών απέναντι στην εφαρμογή του ψηφιακού παιχνιδιού στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Προοπτικές και δυνατότητες εφαρμογής.

Καπελάκη Δέσποινα (EL)
Kapelaki Despoina (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2023


Η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών αποτελεί πολύ σημαντικό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας έχουν ονομαστεί "πράσινη τεχνολογία" επειδή, όταν χρησιμοποιούνται σωστά, μπορούν να συμβάλουν στη διατήρηση των φυσικών πόρων. Η ευρεία χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση καθιστά δυνατή τη συμπερίληψη εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την αύξηση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των παιδιών. Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση αναφορικά με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα στο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Αποτελεί μία ποσοτική έρευνα στην οποία συμμετείχαν 78 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύουν τη θετική άποψη των εκπαιδευτικών για την χρήση των ψηφιακών μέσων και των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση, αλλά και την ανάγκη τους για περισσότερη επιμόρφωση σε ζητήματα τεχνολογίας και αξιοποίησής της στην εκπαιδευτική πράξη και συγκεκριμένα στη διδασκαλία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της κλιματικής αλλαγής. (EL)
Students’ environmental awareness is a crucial element of the educational procedure. ICT has been named “Green Technology” because when utilized in a proper manner, it can contribute to the maintenance of natural resources. The wide use of ICT in education, enhances the inclusion of educational games aiming at the advancement of children’s environmental awareness. The current survey focuses on the investigation of teachers’ views on the use of ICT in education with regard to environmental education and specifically on the issue of climate change. It is quantitative research in which 78 teachers participated. The survey’s findings highlight the educator’s positive stance on the utilization of digital means and games in education and the necessity of teachers on further training regarding technology and suggestions of practical application in the classroom environment and specifically in the teaching of environmental education and climate change. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Διδακτική των Μαθηματικών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση » Κατεύθυνση Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)