Ο ρόλος του διευθυντή – ηγέτη στη διαχείριση των κρίσεων στην σχολική μονάδα. Το παράδειγμα της πανδημίας Covid-19

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος του διευθυντή – ηγέτη στη διαχείριση των κρίσεων στην σχολική μονάδα. Το παράδειγμα της πανδημίας Covid-19

Τρόντζα Μαρία (EL)
Trontza Maria (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Οι κρίσεις είναι ένα συχνό φαινόμενο της ελληνικής κοινωνίας και απαιτούν ειδικούς χειρισμούς. Ιδίως στο χώρο της εκπαίδευσης παρατηρούνται φαινόμενα κρίσεων που απορρυθμίζουν τη λειτουργία της. Στη παρούσα Διπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία αναλύεται ο όρος «κρίση» εν γένει και εξειδικεύεται στην εκπαίδευση. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά και οι τρόποι αντιμετώπισης των κρίσεων αλλά και ο ρόλος του σχολικού διευθυντή – ηγέτη στη διαχείριση των κρίσεων. Ακόμη, γίνεται λόγος για τη νέα κρίση που εμφανίστηκε στο χώρο της εκπαίδευσης, τον Covid-19. Στην εργασία εξάγονται αποτελέσματα μέσω της ποσοτικής έρευνας και σχολιάζεται η νέα κρίση σε συνδυασμό με τη προσπάθεια διαχείρισης από τον διευθυντή. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και προτάσεις για τη κατεύθυνση της εκπαίδευσης αλλά και τη πορεία νέων ερευνών. (EL)
Crises are a frequent phenomenon in Greek society and require special handling. Particularly in the field of education, there are phenomena of crises that deregulate its operation. In this Master's Thesis the term "crisis" in general is analyzed and specialized in education. In addition, the characteristics and ways of dealing with crises and the role of the school principal - leader in crisis management are presented. Furthermore, the new crisis that has emerged in the field of education, Covid-19, is discussed. The paper extracts results through quantitative research and comments on the new crisis in conjunction with the principal's management efforts. Finally, the conclusions and recommendations for the direction of education and the course of new research are presented. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Greek
English

Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Διαχείριση της Σχολικής Μονάδας και Διά Βίου Μάθηση » Κατεύθυνση Διαχείριση και Ανάπτυξη της Σχολικής Μονάδας: Παιδαγωγικές και Διοικητικές Πρακτικές
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)