Η Διδακτική των μύθων του Ελληνορωμαϊκού κόσμου και των βιβλικών παραβολών στην παιδαγωγική διαδικασία ενός περιβάλλοντος προσχολικής ηλικίας: Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η Διδακτική των μύθων του Ελληνορωμαϊκού κόσμου και των βιβλικών παραβολών στην παιδαγωγική διαδικασία ενός περιβάλλοντος προσχολικής ηλικίας: Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση

Παναγιώτου Χρυσούλα (EL)
Panagiotou Chrysoula (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Οι μύθοι στην αρχαιότητα και οι παραβολές του Ιησού αποτελούν δύο διαφορετικούς τρόπους αφήγησης που αποσκοπούν στη μετάδοση ηθικών διδαγμάτων και πνευματικών αληθειών. Οι αρχαίοι μύθοι, όπως αυτοί της ελληνικής και ρωμαϊκής μυθολογίας, χρησίμευαν για να εξηγήσουν τη φύση του κόσμου, τις ανθρώπινες συμπεριφορές και τις θεϊκές παρεμβάσεις μέσα από συναρπαστικές και φανταστικές ιστορίες. Αντίθετα, οι παραβολές του Ιησού χρησιμοποιούσαν απλά και καθημερινά παραδείγματα για να διδάξουν βαθιές θρησκευτικές και ηθικές αλήθειες, προσιτές και κατανοητές στους ακροατές του. Για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, η αξία και των δύο αυτών μορφών αφήγησης είναι ανεκτίμητη. Οι μύθοι μπορούν να αναπτύξουν τη φαντασία και την δημιουργικότητά τους, ενώ οι παραβολές μπορούν να τα διδάξουν θεμελιώδεις ηθικές αξίες με τρόπο απλό και κατανοητό. Μέσα από αυτές τις ιστορίες, τα παιδιά μπορούν να αρχίσουν να κατανοούν τον κόσμο γύρω τους, να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση και να διαμορφώσουν το ηθικό τους υπόβαθρο. (EL)
Myths in antiquity and the parables of Jesus represent two different forms of storytelling that aim to convey moral teachings and spiritual truths. Ancient myths, such as those from Greek and Roman mythology, served to explain the nature of the world, human behaviors, and divine interventions through captivating and imaginative stories. In contrast, Jesus' parables used simple and everyday examples to teach profound religious and moral truths that were accessible and understandable to his listeners. For preschool children, the value of both these forms of storytelling is invaluable. Myths can develop their imagination and creativity, while parables can teach them fundamental moral values in a simple and comprehensible way. Through these stories, children can begin to understand the world around them, develop empathy, and form their moral foundation. (EN)

Θρησκεία

Θρησκεία (EL)
Religion (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Θεολογικής Σχολής
Σχολή Θεολογική » Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας » ΠΜΣ Πηγές, Λατρεία και Διαπολιτισμικός Βίος του Χριστιανισμού » Κατεύθυνση Βίβλος και Διαπολιτισμικός Βίος της Μεσογείου

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)