«Απόψεις Εκπαιδευτικών (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) αναφορικά με την επιμόρφωσή τους σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης»

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



«Απόψεις Εκπαιδευτικών (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) αναφορικά με την επιμόρφωσή τους σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης»

Μπαλλή Μιχάλ (EL)
Balli Michal (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση και ο εντοπισμός των λόγων που οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν να επιμορφωθούν στην ειδική αγωγή. Η έρευνα διεξήχθη μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων επιλέγοντας την ποιοτική μεθοδολογική προσέγγιση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα δεδομένα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχουν διάφοροι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν σε επιμόρφωση στην ειδική αγωγή τους εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να έχουν περισσότερες γνώσεις στην ειδική αγωγή προκειμένου να είναι προετοιμασμένοι να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις σύνθετες και περίπλοκες ανάγκες των μαθητών με ειδικές/ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες. Οι εκπαιδευτικοί επίσης θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους προκειμένου να μπορέσουν να διαχειριστούν τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που προκύπτουν στο πλαίσιο της συμπερίληψης. Ένας ακόμα σημαντικός λόγος για την επιμόρφωση στην ειδική αγωγή των εκπαιδευτικών είναι η επιθυμία τους να προσφέρουν βοήθεια και υποστήριξη σε μαθητές που έχουν μεγαλύτερες ανάγκες. Σημαντική θεωρείται επίσης από τους εκπαιδευτικούς η επιμόρφωση στην ειδική αγωγή για να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες μέσα στην τάξη καθώς και τις ελλείψεις της εκπαίδευσης για την υποστήριξη των μαθητών με ειδικές/ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες. Απαιτείται μελλοντική έρευνα που θα διερευνά τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών με την υποστήριξη των μαθητών να συμμετέχουν στις δραστηριότητες της τάξης και να τροποποιούν τις δραστηριότητες της τάξης. Αυτή η έρευνα θα ήταν ιδιαίτερα σημαντική επειδή τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στον σχεδιασμό της επιμόρφωσης τους. (EL)
ABSTRACT The purpose of the research is to investigate and identify the reasons why teachers choose to train in special education. The research was conducted through semistructured interviews choosing the qualitative methodological approach. The research sample consisted of ten primary and secondary school teachers. The research data showed that there are several reasons that can lead to training in special education for teachers. Teachers wish to have more knowledge in special education in order to be prepared to deal with the complex and complex needs of students with special/special learning needs. Teachers also want to enhance their knowledge in order to be able to manage the challenges and difficulties that arise in the context of inclusion. Another important reason for special education training for teachers is their desire to offer help and support to students who have greater needs. Training in special education is also considered important by teachers to deal with difficulties in the classroom as well as the shortcomings of education to support students with special/special learning needs. Future research is needed that explores teachers' experiences with supporting students to participate in classroom activities and to modify classroom activities. This research would be particularly important because the results could be included in the planning of their training. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Greek
English

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία » ΠΜΣ Ειδική Αγωγή » Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)