Η ξηρανθείσα συκή (Μκ 11, 12-14·20-25). Η εφαρμογή των διδακτικών μεθόδων του Χριστού στη σύγχρονη παιδαγωγική και η διδασκαλία της παραβολής στην αγγλική γλώσσα με τη μέθοδο CLIL

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η ξηρανθείσα συκή (Μκ 11, 12-14·20-25). Η εφαρμογή των διδακτικών μεθόδων του Χριστού στη σύγχρονη παιδαγωγική και η διδασκαλία της παραβολής στην αγγλική γλώσσα με τη μέθοδο CLIL

Βόκα Σοφία (EL)
Voka Sofia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Η αινιγματική και ανατρεπτική στάση του Χριστού ως προς την τιμωρία του δέντρου της συκής προκαλεί έναν βαθύ προβληματισμό σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την μη αναμενόμενη αντίδραση, η οποία φαίνεται αρχικά να αντιτίθεται στην χριστιανική διδασκαλία περί αγάπης. Η ταύτιση του δέντρου, ως διαχρονικού συμβόλου επικοινωνίας μεταξύ Θεού και ανθρώπου, με την ζωή και την ανθρώπινη ύπαρξη συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση και ερμηνεία της παραβολής. Εκτός από τη δομική και ερμηνευτική ανάλυση του κειμένου, γίνεται μία παρουσίαση των διδακτικών μεθόδων που χρησιμοποίησε ο Χριστός, όπως αυτές προκύπτουν από την ανάγνωση της παραβολής, καθώς και των εφαρμογών τους στη σύγχρονη παιδαγωγική. Με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, πρόκληση αποτελεί η παρουσίαση ενός προτεινόμενου διδακτικού σεναρίου με τη μέθοδο CLIL, όπου η παραβολή προσαρμόζεται και διδάσκεται ως ιστορία, σεβόμενη τις αντιληπτικές ικανότητες και ανάγκες των παιδιών προσχολικής ηλικίας. (EL)
Jesus' enigmatic and subversive attitude towards the withering of the fig tree prompts an in-depth reflection on the reasons that led to this unexpected reaction, which at first glance seems to contradict the Christian doctrine of love. The identification of the tree as a timeless symbol of the communication between God and man with life and human existence contributes to a better understanding and interpretation of the parable. In addition to the structural and interpretative analysis of the text, Jesus' teaching methods, as they result from the reading of the parable, and their application in modern pedagogy are presented. With the introduction of English in kindergarten, the challenge is to present a proposed teaching scenario using the CLIL method in which the parable is adapted and taught as a story, taking into account the perceptual abilities and needs of preschool children. (EN)

Θρησκεία

Θρησκεία (EL)
Religion (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Θεολογικής Σχολής
Σχολή Θεολογική » Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας » ΠΜΣ Πηγές, Λατρεία και Διαπολιτισμικός Βίος του Χριστιανισμού » Κατεύθυνση Βίβλος και Διαπολιτισμικός Βίος της Μεσογείου

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)