Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (ΗΟΜ) θα μπορούσαν να σπάσουν την εξάρτησή μας από τα ορυκτά καύσιμα διευκολύνοντας τη μετάβαση σε συστήματα μεταφορών και ενέργειας με χαμηλές εκπομπές άνθρακα και αποδοτικά συστήματα. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς των ΗΟΜ είναι κάτω του 4% και υπάρχουν διάφορα εμπόδια στην υιοθέτηση, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης υποδομών φόρτισης. Η εργασία αυτή θα αποκαλύψει ιδέες που θα μπορούσαν να ενημερώσουν για τον σχεδιασμό μιας κατάλληλης υποδομής φόρτισης για την υποστήριξη της μετάβασης προς τα ΗΟΜ. Οι γνώσεις βασίστηκαν στην ανάλυση μιας ολοκληρωμένης βάσης δεδομένων που συλλέχθηκαν από πρώιμες, πραγματικές επιδείξεις στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τα ΗΟΜ και τα έξυπνα δίκτυα.
Οι συμμετέχοντες στα ΗΟΜ είχαν πρόσβαση και χρησιμοποιούσαν υποδομές φόρτισης στο σπίτι, στην εργασία και στο δημόσιο χώρο. συμπεριλαμβανομένων ταχυφορτιστών (50 kW). Χρησιμοποιήθηκαν μέθοδοι πιθανοτήτων για τον συνδυασμό και την ανάλυση των σύνολα δεδομένων για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των ευρημάτων. Τα ευρήματα επιβεβαιώνουν ότι είναι απαραίτητο να εξεταστεί ένα νέο παράδειγμα ανεφοδιασμού για τη φόρτιση των ΗΟΜ. και να μην αναπαράγεται η υποδομή υγρών καυσίμων, όπου όλη η ζήτηση καλύπτεται σε δημόσιους σταθμούς ανεφοδιασμού σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Τα ΗΟΜ θα μπορούσαν να φορτιστούν εκεί όπου βρίσκονται συνήθως σταθμευμένα για μεγάλα χρονικά διαστήματα (π.χ. σπίτι, εργασία) και να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών φόρτισης των οδηγών. Η εγκατάσταση υποδομών αργής φόρτισης στο σπίτι και την εργασία θα ήταν λιγότερο δαπανηρή και λιγότερο περίπλοκη από την ανάπτυξη μιας πανταχού παρούσας υποδομής ταχείας φόρτισης για την κάλυψη όλων των αναγκών φόρτισης. Επιπλέον, η εξασφάλιση ότι τα αυτοκίνητα θα είναι συνδεδεμένα τις περισσότερες φορές με το ηλεκτρικό δίκτυο επιτρέπει τη σωστή διαχείριση της ζήτησης φόρτισης των ΗΟΜ. Αυτό θα μπορούσε να υποστηρίξει την αξιόπιστη και αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας για την ελαχιστοποίηση του κόστους αναβάθμισης του δικτύου. Τέλος, όταν η αργή φόρτιση υποδομή δεν είναι ούτε διαθέσιμη ούτε πρακτική για την κάλυψη των αναγκών φόρτισης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν γρήγοροι φορτιστές για να καλύψουν αυτό το κενό. Αναλύοντας δεδομένα οδηγών ΗΟΜ με πρόσβαση σε ιδιωτικές θέσεις φόρτισης, τα ευρήματα δείχνουν ότι οι γρήγοροι φορτιστές αποκτούν μεγαλύτερη σημασία από τους αργούς φορτιστές για τις καθημερινές διαδρομές κάτω των 240 χιλιομέτρων και θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην υπέρβαση των αντιληπτών και πραγματικών εμποδίων εμβέλειας. Μια κατάλληλη υποδομή απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που περιλαμβάνει τους οδηγούς ΗΟΜ, τις απαιτήσεις των οδηγών και τα χαρακτηριστικά των δικτύων διανομής όπου η φόρτιση των ΗΟΜ συνδέεται. Μια μη ολοκληρωμένη προσέγγιση για την παροχή υποδομής φόρτισης θα μπορούσε να εμποδίσει τη μετάβαση προς τα ΗΟΜ. Τα πορίσματα της παρούσας εργασίας θα μπορούσαν να στηρίξουν της τρέχουσα ανάπτυξη πολιτικής στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και στο κόσμο και είναι ζωτικής σημασίας για τον σχεδιασμό της εθνικής υποδομής φόρτισης για την υποστήριξη της υιοθέτησης των ΗΟΜ με βέλτιστο τρόπο κόστους.
(EL)
Electric Battery Vehicles (EBVs) have the potential to reduce our reliance on fossil fuels, paving the way for a shift towards low-carbon transportation and energy systems. Despite this potential, EBVs currently hold a market share of less than 4%, facing various adoption barriers, notably the insufficient charging infrastructure. This study aims to propose insights for designing appropriate charging infrastructure to facilitate the transition to EBVs. The knowledge is derived from the analysis of a comprehensive database collected during early real-world demonstrations in the United Kingdom focusing on EBVs and smart grids.
EBV participants utilized charging infrastructure at various locations, such as home, workplace, and public spaces, including fast chargers (50 kW). Probabilistic methods were employed to amalgamate and scrutinize datasets, ensuring the reliability of the findings. The results affirm the necessity of contemplating a new recharging paradigm for EBVs, distinct from replicating the liquid fuel infrastructure. Unlike traditional refueling stations covering all demands rapidly, EBVs could predominantly charge where they are commonly parked for extended durations (e.g., home and work), adequately meeting most drivers' charging requirements. The installation of slow charging infrastructure at these locations proves to be less expensive and less intricate compared to establishing a widespread fast charging network.
Moreover, ensuring continuous vehicle-grid connectivity allows for effective management of EBV charging demand, supporting the dependable and efficient operation of the electricity system, and minimizing network upgrade costs.
In situations where slow charging infrastructure is impractical, fast chargers can fill the gap. Analysis of data from EBV drivers with access to private charging points reveals that fast chargers gain significance for daily trips of less than 240 kilometers, potentially overcoming perceived and actual range limitations. A well-designed infrastructure demands an integrated approach considering EBV drivers, their requirements, and the characteristics of the connected distribution networks. A fragmented approach to charging infrastructure provision could impede the transition to EBVs. The findings contribute to ongoing policy development in the United Kingdom and globally, offering crucial insights for planning national charging infrastructure to effectively support the adoption of EBVs.
(EN)