δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Στήριξη μιας Μαθήτριας Στ΄ Δημοτικού για την Κατανόηση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων
Η εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια στήριξης μιας μαθήτριας Στ δημοτικού για την κατανόηση του πολλαπλασιασμού κλασμάτων. Μέσω πειράματος σχεδιασμού επιχειρήθηκε να σχεδιαστεί μία πορεία μάθησης που θα προκύπτει από τις σκέψεις της μαθήτριας, μέσα σε ένα καλά οργανωμένο περιβάλλον.
(EL)
The purpose of this paper was to support a sixth grade student learning fractions’ multiplication with understanding. Implementing a design research was attempted to define a learning path, which will result from the student's thoughts, within a well-organized environment.
(EN)
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής » Κατεύθυνση Διδακτική των Μαθηματικών
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ▶ Σχολή Επιστημών της Αγωγής ▶ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.