Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ για εταιρεία πολυτελούς προϊόντος

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ για εταιρεία πολυτελούς προϊόντος

Μιράμπογλου Φωτεινή (EL)
Miraboglou Foteini (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Στην παρούσα Διπλωματική εργασία αναλύεται ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ για επιχειρήσεις πολυτελών προϊόντων και κυρίως για εταιρείες πολυτελών προϊόντων ένδυσης. Ειδικότερα αναλύονται οι νέες στρατηγικές Μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή. Αναλύονται κυρίως οι ειδικές τεχνικές Μάρκετινγκ για την προβολή ειδών πολυτελείας ένδυσης. (EL)
This thesis paper analyzes the Strategic Marketing Planning for luxury product companies and specifically for luxury clothing companies. The new Marketing strategies are analyzed in particular, as well as the behaviour of the contemporary consumer. The special Marketing techniques for the promotion of luxury clothing are also analyzed (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Greek

Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης » ΠΜΣ Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα » Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)