Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht

Χριστοπούλου Ευτυχία (EL)
Christopoulou Eftychia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Σκοπός της παρούσα εργασίας είναι η ανάλυση και η εφαρμογή της διδακτικής εφαρμογής της κυκλοποιημένης μάθησης στην ξένη γλώσσα για την προώθηση της επικοινωνιακής ικανότητος των μαθητών. Βασικός στόχος είναι η συσχέτιση των θεωριών μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας με την διδακτική πρακτική, καθόσον οι θεωρίες μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας επηρεάζουν άμεσα κάθε διδακτική διαδικασία και οι διδάσκοντες οφείλουν να στηρίζονται στις θεωρίες αλά και στα διδακτικά μοντέλα κατά την διδακτική τους πρακτική. Η συγκεκριμένη διδακτική προσέγγιση εστιάζει στην δομημένη θεωρία και διαφοροποιημένη διδακτική της γερμανικής ως ξένη γλώσσα. (EL)
Diese Diplomarbeit befasst sich mit methodischen und didaktischen Prinzipien im Rahmen der Spracherwerbtheorien und besonders mit dem Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Daher fokussiert sie auf das Lernszenario des Stationelernens und seine verschiedenen Aktivitäten und Strukturen in einem differenzierten DaF-Unterricht. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

German

Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)