δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
«Ο ρόλος του Διευθυντή στην αποτελεσματική Λειτουργία της σχολικής μονάδας: Απόψεις Εκπαιδευτικών»
Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα χαρακτηρίζονται από αυξημένες απαιτήσεις για αποτελεσματικότητα και ποιότητα. Σε αυτό το πλαίσιο ο σκοπός του σχολείου επαναπροσδιορίζεται, ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας αλλάζει και ταυτόχρονα αναδύονται νέα μοντέλα ηγεσίας βασισμένα στη μάθηση. Η παρούσα εργασία διερευνά το ρόλο που ασκεί ο διευθυντής – ηγέτης στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας μέσω ποσοτικής έρευνας. Δείγμα της αποτέλεσαν 100 εκπαιδευτικοί του Νομού Αττικής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προβάλλεται η συμβολή κυρίως της κατανεμητικής και μετασχηματιστικής μορφής ηγεσίας προς αυτήν την κατεύθυνση. Επιπλέον, αναδεινύεται η σημασία δημιουργίας κοινού οράματος από την πλευρά του διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, της έμφασης στον ανθρώπινο παράγοντα και της συνεργασίας μεταξύ του προσωπικού του σχολείου, της σαφούς στοχοθεσίας, του αποτελεσματικού σχεδιασμού καθώς και της δημιουργίας θετικού κλίματος στο σχολείο.
(EL)
Modern education systems are characterized by increasing demands for effectiveness and quality. In this context, the purpose of the school is redefined, the role of the school principal changes and at the same time new leadership models based on learning emerge. The present work investigates the role played by the principal - leader in the effective operation of the school unit through quantitative research. A sample of 100 teachers of the Prefecture of Attica secondary education was used. The results of the research show the contribution mainly of the distributive and transformational form of leadership in this direction. In addition, it is highlighted the importance of creating a common vision on the part of the principal of secondary education, the emphasis on the human factor and the cooperation between the school staff, the clear goal setting, the effective planning, as well as the creation of a positive climate in the school.
(EN)
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας ▶ Επιστήμες Υγείας Επιστήμη άθλησης
(EL)
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ▶ Γλώσσα και Λογοτεχνία Φιλολογία
(EL)
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
(EL)
Education - Sport science
(EN)
Ελληνική γλώσσα
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.) » ΠΜΣ Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης » Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
«Ο ρόλος του Διευθυντή στην αποτελεσματική Λειτουργία της σχολικής μονάδας: Απόψεις Εκπαιδευτικών»
«Ο ρόλος του Διευθυντή στην αποτελεσματική Λειτουργία της σχολικής μονάδας: Απόψεις Εκπαιδευτικών»
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.