δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
«Χρήση διαδραστικού εργαλείου STEAM για την ανακύκλωση στην προσχολική ηλικία»
Η παρούσα διπλωματική εργασία, επικεντρώνεται στη STEAM διδασκαλία, έχοντας ως γνώμονα την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των παιδιών της προσχολικής ηλικίας σε περιβαλλοντικά ζητήματα, όπως είναι η Ανακύκλωση. Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, είναι η ενασχόληση των νηπίων με τη ρομποτική, αλλά και την κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, τον σχεδιασμό και το παιχνίδι. Επίσης, παράλληλος στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθεί και να αξιολογηθεί το αν η προσέγγιση STEAM μέσω ενός διαδραστικού εργαλείου, βοήθησε τα νήπια να συζητήσουν, να συνεργαστούν, να επιχειρηματολογήσουν (ομαδοσυνεργατική μάθηση) και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους σε σχέση και αντιπαραβολή με την παραδοσιακή διδασκαλία.
(EL)
This thesis focuses on STEAM teaching, with the aim of informing and raising awareness of preschool children on environmental issues, such as recycling. The purpose of the research conducted is to engage toddlers in robotics and to understand the key features of learning through reflection, design and play. Also, a parallel aim of the research is to investigate and evaluate whether the STEAM approach through an interactive tool helped toddlers to discuss, collaborate, reason (collaborative learning) and communicate with each other in relation and contrast to traditional teaching.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.