Η πληροφοριακή παιδεία και η χρήση της ως εργαλείο αντιμετώπισης των ψευδών ειδήσεων

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2022 (EL)

Η πληροφοριακή παιδεία και η χρήση της ως εργαλείο αντιμετώπισης των ψευδών ειδήσεων

Χαμζαϊ, Ευγινούλλα

Kyriaki-Manessi, Daphne
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Koulouris, Alexandros
Antoniou, Angeliki
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Βιβλιοθηκονόμοι και επιστήμονες της πληροφόρησης
Βιβλιοθήκες
Social media
Πληροφοριακή παιδεία
Εκπαίδευση
Digital resources
Fake news
Librarians and information scientists
Media literacy
Γραμματισμός μέσων
Information literacy
Education
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Information behavior
Πληροφοριακή συμπεριφορά
Ψηφιακές πηγές
Libraries
Ψευδείς ειδήσεις


Ελληνική γλώσσα

2022-10-05


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-10-10T11:19:30Z

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.