• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Περιοδικό
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  15   από   15   αποτελέσματα
     
    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Editorial, Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2022
    Θέμα: Editorial, Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2022
    Θέμα: Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Team, Editorial
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2015
    Θέμα: education
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Η πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση στη Νότια Ευρώπη Acces to Higher Education in Southern Europe
    Δημιουργός: Stamelos, George, Paivandi, Saeed
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2015
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: fre, gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Κριτική προσέγγιση στο έργο του Διονύση Κλάδη Critical approach to the work of Dionyssis Kladis
    Δημιουργός: Gabriilidou, Zoe, Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Academics, Επιστήμες της Εκπαίδευσης, Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2014
    Θέμα: education
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: fre, gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial: Higher Education and Democracy: a work in progress…
    Δημιουργός: Zorbas, Vasilis, Kamarianos, Ioannis, Katsills, Michael
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Higher Education, Democracy, Citizenship, Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios, Gavriilidou, Zoe
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Editorial
    Δημιουργός: Stamelos, Georgios
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Educational Sciences
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2023 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ