Η ανταγωνιστικότητα και στρατηγικός σχεδιασμός της ελληνικής βιομηχανίας γαλακτοκομικών προϊόντων στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης
Η ανταγωνιστικότητα και στρατηγικός σχεδιασμός της ελληνικής βιομηχανίας γαλακτοκομικών προϊόντων στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης
Η παρούσα μελέτη έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση της ελληνικής αγοράς των γαλακτοκομικών προϊόντων. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο μελετάται η εγχώρια παραγωγή και η διάρθρωση των ελληνικών επιχειρήσεων και προϊόντων της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Ακολούθως, στο δεύτερο κεφαλαίο γίνεται λόγος για την ανάπτυξη των εξαγωγικών και επενδυτικών δράσεων της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας στις χ-μ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ανατολικής Ευρώπης. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται οι εξωτερικές οικονομικές δραστηριότητες της ελληνικής βιομηχανίας
γαλακτοκομικών προϊόντων στις χ-μ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ανατολικής Ευρώπης καθώς επίσης παρουσιάζονται τα προβλήματα του κλάδου και οι προοπτικές εξέλιξης του.
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα
Α > Ανταγωνιστικότητα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Στρατηγικός προγραμματισμός
Γαλακτοκομικά προϊόντα
Ανταγωνιστικότητα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)