Γίνεται προσπάθεια προσέγγισης της Διαχείρισης των Σχέσεων Πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο με τη χρήση Συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management - CRM). Αναλύεται η δομή και η χρήση των συστημάτων διαχείρισης με τους πελάτες, οι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα CRM, και τέλος γίνεται εκτενής αναφορά στην επιχείρηση Κωτσόβολος Α.Ε. για τη χρήση CRM με συμπλήρωση σχετικού ερωτηματολογίου.
Ε > Επιχειρήσεις
Π > Πελατειακές σχέσεις
C > CRM (Customer relationship management)
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Επιχειρήσεις
Πελατειακές σχέσεις
CRM (Customer relationship management)
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)