Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες

Ντίνας, Μιλτιάδης Ι.

Γίνεται προσπάθεια προσέγγισης της Διαχείρισης των Σχέσεων Πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο με τη χρήση Συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management - CRM). Αναλύεται η δομή και η χρήση των συστημάτων διαχείρισης με τους πελάτες, οι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα CRM, και τέλος γίνεται εκτενής αναφορά στην επιχείρηση Κωτσόβολος Α.Ε. για τη χρήση CRM με συμπλήρωση σχετικού ερωτηματολογίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Πελατειακές σχέσεις
CRM (Customer relationship management)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.