Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες

Ντίνας, Μιλτιάδης Ι.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2016

2016


Γίνεται προσπάθεια προσέγγισης της Διαχείρισης των Σχέσεων Πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο με τη χρήση Συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management - CRM). Αναλύεται η δομή και η χρήση των συστημάτων διαχείρισης με τους πελάτες, οι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα CRM, και τέλος γίνεται εκτενής αναφορά στην επιχείρηση Κωτσόβολος Α.Ε. για τη χρήση CRM με συμπλήρωση σχετικού ερωτηματολογίου.

Ε > Επιχειρήσεις
Π > Πελατειακές σχέσεις
C > CRM (Customer relationship management)

Επιχειρήσεις
Πελατειακές σχέσεις
CRM (Customer relationship management)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.