Το Marketing τροφίμων: η περίπτωση της φέτας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Το Marketing τροφίμων: η περίπτωση της φέτας

Παρασκευοπούλου, Ευτυχία

Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην εξέταση του μάρκετινγκ των τροφίμων γενικά και ιδιαίτερα της Φέτας καθώς και στο εξαγωγικό μάρκετινγκ αυτής. Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)