δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην εξέταση του μάρκετινγκ
των τροφίμων γενικά και ιδιαίτερα της Φέτας καθώς και στο εξαγωγικό
μάρκετινγκ αυτής. Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις
δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της
κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της
παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό
παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν
καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να
προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες
διαρκώς μεταβάλλονται
Το μάρκετινγκ των τροφίμων περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που παρεμβάλλονται μεταξύ της παραγωγής και της κατανάλωσης. Στόχος του μάρκετινγκ των τροφίμων είναι η διευκόλυνση της παραγωγής και της εμπορίας αυτών με όλες τις λειτουργίες που αυτό παρέχει ενώ ταυτόχρονα συμβάλει και στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν καλύτερου και ποιοτικότερου προϊόντος, που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και τις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες διαρκώς μεταβάλλονται.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.