Clickers σε σεμινάρια κανονισμών και διαιτησίας τζούντο: στάσεις, επίδοση και αμεσότητα

This item is provided by the institution :
Cyprus University of Technology   

Repository :
Ktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Clickers σε σεμινάρια κανονισμών και διαιτησίας τζούντο: στάσεις, επίδοση και αμεσότητα

Κωνσταντίνου, Βάσω

Ιωάννου, Άντρη

bachelorThesis

2016-01-26T10:00:44Z
2014


Completed
H ένταξη των νέων τεχνολογιών μάθησης και επικοινωνίας σε συστήματα τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης, δίνει μια άλλη προοπτική σε θέματα εκμάθησης. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την εφαρμογή των Clickers στο άθλημα τζούντο και συγκεκριμένα στην αξιολόγηση της εκμάθησης των κανονισμών του αθλήματος. Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά 162 αθλητές δύο ακαδημιών τζούντο. Ο ερευνητής διενέργησε συνολικά 6 σεμινάρια, στο καθένα από τα οποία οι μισές ερωτήσεις αξιολόγησης απαντήθηκαν με τη χρήση Clickers και οι άλλες μισές χωρίς τη χρήση Clickers. Στη μελέτη συλλέχθηκαν ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα. Ποσοτικά δεδομένα αποτέλεσαν τα αποτελέσματα επίδοσης και δεδομένα από ερωτηματολόγιο. Ποιοτικά δεδομένα συλλέχθηκαν με τη μέθοδο παρατήρησης και συγκεκριμένα με βιντεοσκόπηση. Τα αποτελέσματα της μελέτης υποστηρίζουν ότι η χρήση των Clickers μπορεί να αναβαθμίσει την ευχαρίστηση και το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και να βελτιώσει την επίδοση τους. Επίσης, η υλοποίηση με τη χρήση Clickers χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και αμεσότητα που είναι ιδιαίτερα επιθυμητή στο εν λόγο άθλημα, ενώ υποβοηθά την ανατροφοδότηση αφού οι εκπαιδευτές μαθαίνουν άμεσα για τις ελλείψεις και ανάγκες των συμμετεχόντων.


Τζούντο
Νέες τεχνολογίες μάθησης
Νέες τεχνολογίες επικοινωνίας
Ακαδημία τζούντο
Clickers

Greek

Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty of Fine and Applied Arts

open
Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)