Αξιολόγηση της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών με το δείκτη NPS

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών με το δείκτη NPS (EL)

Βελλόπουλος, Αντώνιος (EL)
Vellopoulos, Antonios (EN)

Τατσιόπουλος, Ηλίας (EL)
Παναγιώτου, Νικόλαος (EL)
ntua (EL)
Πόνης, Σταύρος (EL)

bachelorThesis

2020-07-28
2022-02-10T11:23:17Z


Η μεγάλη πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών απο διαφορετικού προμηθευτές έχει αυξήσει την ανάγκη των ποιοτικών προϊόντων , αφού αυτό έχει δειχθεί ότι συνδέεται άμεσα με την ικανοποίηση των πελατών. Στην σημερινή εποχή, η συνεχής τριβή μεταξύ πελάτη και ενός συγκριμένου προϊόντος είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ τους, γεγονός το οποίο αυξάνει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Επομένως, για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οφείλει να πορευτεί σύμφωνα με τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών της. Αυξημένος ανταγωνισμός φαίνεται να παρουσιάζεται και στον εκπαιδευτικό τομέα , αν αναλογιστεί κανείς ότι ο άνθρωπος έχει ίδια κριτήρια επιλογής υπηρεσιών και προϊόντων σε όλους τους τομείς, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, χρειάζονται να είναι πιο προσεκτικά στην κάλυψη των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών τους και να επικεντρωθούν στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν, προκειμένου να ικανοποιήσουν αυτές τις ανάγκες και τις προσδοκίες. Στην σημερινή εποχή, όπως μια επιχείρηση, έτσι και ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα μπορεί να ανακαλύψει τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της , εφαρμόζοντας έρευνα ικανοποίησης πελατών. Αυτή η εργασία έχει σαν αντικείμενο την ανάλυση αυτών των δεικτών με ιδιαίτερη έμφαση στο Net Promoter Score μέσω της ήδη υπάρχουσας βιβλιογραφίας,. Στην συνέχεια μέσω της μεθοδολογίας αυτής, θα μετρηθεί η αφοσίωση των φοιτητών στο τμήμα των Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η έρευνα περιλαμβάνει τόσο το συνολικό σκορ της σχολής όσο και την ευαισθησία αυτού σε διάφορα χαρακτηριστικά ( π.χ. Ηλικία φοιτητή, Κύκλος σπουδών). (EL)
The large number of products and services from different suppliers has increased the need for quality products, as this has been shown to be directly related to customer satisfaction. Nowadays, the constant interaction between a customer and a certain product is the reason why relationships of trust are created between them, which increases the company's competitiveness. Therefore, in order for a company to grow in a competitive environment, it must follow the needs and desires of its customers. The Increased competition seems to be present in the education sector as well, if one considers that people have the same criteria for selecting services and products in all areas, educational institutions need to be more careful in meeting the needs and expectations of their customers and focus in the quality of the services they provide in order to meet these needs and expectations. Nowadays, like a business, an educational institution can discover the needs and expectations of its customers by applying customer satisfaction research. The aim of paper is to analyze these indicators with particular emphasis on the Net Promoter Score through the existing literature. Then, through this methodology, the dedication of the students in the department of Mechanical Engineering of the National Technical University of Athens will be measured. The research includes both the overall score of the school and its sensitivity to various characteristics (eg student age, course of study). (EN)


Έρευνα ικανοποίησης πελατών (EL)
Δείκτες ικανοποίησης πελατών (EL)
Ανάλυση ευαισθησίας (EL)
Ικανοποίηση πελατών (EL)
Σχόλη Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (EL)
Athens MBA (EN)
School of Mechanical Engineering NTUA (EN)
Net Promoter Score (EN)
Customer Satisfaction (EN)
Customer satisfaction metrics (EN)

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας. Εργαστήριο Οργάνωσης Παραγωγής (EL)

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)