Οι παιδαγωγικοί παράγοντες σε εξ αποστάσεως μαθήματα με τη χρήση της τηλεδιάσκεψης

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι παιδαγωγικοί παράγοντες σε εξ αποστάσεως μαθήματα με τη χρήση της τηλεδιάσκεψης (EL)

Αρμακόλας, Στέφανος Ι
Καρατράντου, Ανθή
Παναγιωτακόπουλος, Xρήστος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-11-04


Η διαδικτυακή εκπαίδευση φέρεται ήδη να χρησιμοποιείται στα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο για την εκπαίδευση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών, για την κάλυψη των αναγκών εισόδου στο επάγγελμα αλλά και για την δια βίου κατάρτισή τους. Η τηλεδιάσκεψη μπορεί να αποτελέσει το πλέον κατάλληλο εργαλείο ανανέωσης των γνώσεων, απόκτησης επαγγελματικών δεξιοτήτων, εκσυγχρονισμού των μεθόδων διδασκαλίας, σύμφωνα με τις νέες επιστημονικές μεθόδους για μια οργανωμένη, ποιοτική, επιστημονικά συνεπή και συνεχή κατάρτιση των εκπαιδευτικών, ενταγμένο στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Ο στόχος αυτής της μελέτης ήταν να προσδιορίσει τον βαθμό που οι εκπαιδευόμενοι αναγνωρίζουν τη μαθησιακή αξία των παιδαγωγικών παραγόντων σε περιβάλλοντα μέσω τηλεδιάσκεψης καθώς και την επίδρασή τους στη αποτελεσματικότητα της τηλεδιάσκεψης. Χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού σχεδιασμού είναι επιβεβλημένη. Μέσω αυτού δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις για καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. (EL)


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 65-82 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 65-82 (EN)

Copyright (c) 2022 Στέφανος Ι Αρμακόλας, Ανθή Καρατράντου, Xρήστος Παναγιωτακόπουλος (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)