Εφαρμόζοντας το μοντέλο της αντίστροφης τάξης σε ένα μάθημα Ψηφιακών Τεχνολογιών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εφαρμόζοντας το μοντέλο της αντίστροφης τάξης σε ένα μάθημα Ψηφιακών Τεχνολογιών (EL)

Ρίζος, Ιωάννης
Παπανικολάου, Αικατερίνη-Μαρία
Κολοκοτρώνης, Γεώργιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
διδακτική παρέμβαση; εφαρμοσμένη έρευνα (EL)

2022-11-04


Ένα σχετικά νέο διδακτικό μοντέλο, το οποίο εξαιτίας και της κοινωνικής πραγματικότητας που δημιούργησε η συνεχιζόμενη πανδημία αποκτά όλο και μεγαλύτερη απήχηση στην εκπαιδευτική κοινότητα, είναι η αντίστροφη ή ανεστραμμένη τάξη. Στην εργασία αυτή, μετά την παράθεση ενός θεωρητικού πλαισίου, περιγράφουμε μια έρευνα που διεξαγάγαμε προκειμένου να εντοπίσουμε τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία του μοντέλου της αντίστροφης τάξης, εφαρμόζοντάς το για μία εβδομάδα σε πανεπιστημιακό τμήμα. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε αυξημένη εμπλοκή των εκπαιδευομένων, ανάπτυξη θετικών στάσεων, έλεγχο του ρυθμού μάθησης και αυτονομία στη διαχείριση του διδακτικού χρόνου. Παράλληλα αναδείχθηκαν σημεία προβληματισμού που αφορούσαν κυρίως το επίπεδο δυσκολίας του γνωστικού αντικειμένου και τη διαχείριση των αποριών στη διάρκεια της κατ’ οίκον μελέτης. (EL)


ψηφιακές τεχνολογίες στη διδασκαλία των μαθηματικών (EL)
τριτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
μικτή μάθηση (EL)
αντίστροφη τάξη (EL)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 83-101 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 83-101 (EN)

Copyright (c) 2022 Ιωάννης Ρίζος, Γεώργιος Κολοκοτρώνης, Αικατερίνη-Μαρία Παπανικολάου (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)