Αξιολόγηση εξ Αποστάσεως προγράμματος επιμόρφωσης ηγετικών στελεχών εκπαίδευσης στην ανάπτυξη κοινωνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αξιολόγηση εξ Αποστάσεως προγράμματος επιμόρφωσης ηγετικών στελεχών εκπαίδευσης στην ανάπτυξη κοινωνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων (EL)

Μακρή, Αγορίτσα Θωμά

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο αξιολόγησης εξ Αποστάσεως προγράμματος επιμόρφωσης (EL)

2022-11-04


Στη σύγχρονη εποχή έχει αναπτυχθεί μία ρητορική περί λογοδοσίας, αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της ποιότητας του έργου των ηγετικών στελεχών εκπαίδευσης, οι οποίοι πολλές φορές στην επαγγελματική τους καριέρα καλούνται να επιμορφωθούν και να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, ώστε να καταστούν ανταγωνιστικοί. Η νέα κοινωνική και εκπαιδευτική πραγματικότητα οδηγεί επίσης στην αναγκαιότητα καλλιέργειας κομβικών διαπροσωπικών και ψηφιακών δεξιοτήτων για τους σύγχρονους εκπαιδευτικούς ηγέτες, ώστε να ευοδωθεί η επικοινωνία τους με το ανθρώπινο δυναμικό της σχολικής μονάδας αλλά και με το εξωτερικό περιβάλλον της, τους φορείς και τα ενδιαφερόμενα μέρη. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ποιοτική και καθολική επιμόρφωση των ηγετών εκπαίδευσης και λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες συνθήκες στην εποχή της πανδημικής κρίσης, γίνεται κατανοητό ότι οι Νέες Τεχνολογίες και το Διαδίκτυο δύνανται επιτυχώς να συμβάλουν στην κάλυψη των επιμορφωτικών αναγκών των διευθυντικών στελεχών εκπαίδευσης. Το ερευνητικό ενδιαφέρον της παρούσας μελέτης εστιάστηκε στην παρουσίαση της υλοποίησης και της αξιολογικής διαδικασίας ενός προγράμματος επιμόρφωσης που διεξήχθη εξ ολοκλήρου με τη μεθοδολογία της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και είχε ως ομάδα-στόχο τα διευθυντικά στελέχη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την ανάπτυξη κοινωνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων. Αναμένεται ότι τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης θα αποτελέσουν εφαλτήριο για προγραμματισμό και εφαρμογή παρόμοιων επιμορφωτικών δράσεων, αλλά και θα συνεισφέρουν στη διαμόρφωση εκπαιδευτικής πολιτικής σχετικά με προγράμματα προετοιμασίας και συνεχιζόμενης επαγγελματικής επιμόρφωσης και ανάπτυξης ηγετικών στελεχών εκπαίδευσης σε παρόμοια θεματολογία. (EL)


αξιολόγηση (EL)
εξ Αποστάσεως επιμόρφωση (EL)
ψηφιακές δεξιότητες (EL)
δεξιότητες του 21ου αιώνα (EL)
κοινωνικές δεξιότητες (EL)
εκπαιδευτικός σχεδιασμός (EL)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 118-138 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 118-138 (EN)

Copyright (c) 2022 Αγορίτσα Θωμά Μακρή (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.