Social participation through sports: Discourse analysis through innovative teaching techniques

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Social participation through sports: Discourse analysis through innovative teaching techniques (EL)
Social participation through sports and Olympic values: Discourse analysis through innovative teaching techniques (EN)

Karapiperis, Dimitrios
Tsirikas, Athanasios
TOLIKA, MARIA
Verykios, Vassilios

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-11-04


Στις μέρες μας, σοβεί μια έντονη και παρατεταμένη κοινωνικοοικονομική κρίση, η οποία έχει ενισχυθεί από την υγειονομική κρίση εξαιτίας του κορωνοϊού. Ο αντίκτυπος της κρίσης μετατοπίστηκε ραγδαία στο εκπαιδευτικό σύστημα. Το ακαδημαϊκό περιβάλλον αναγκάστηκε να προσαρμόσει πολύ γρήγορα τις μεθόδους και τα εργαλεία διδασκαλίας στις απαιτήσεις της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η προσαρμογή στις νέες συνθήκες είναι ακόμη δυσχεραίνεται περισσότερο όταν αφορά σε εκπαιδευτικά προγράμματα και μαθήματα που προωθούν τον πλουραλισμό και περιλαμβάνουν φοιτητές από όλο τον κόσμο. Στην παρούσα εργασία, μελετάμε τις απόψεις των φοιτητών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με τίτλο «Ολυμπιακές Σπουδές, Ολυμπιακή Παιδεία, Οργάνωση και Διαχείριση Ολυμπιακών Εκδηλώσεων» που προσφέρεται από το Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού της Σχολής Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σε συνεργασία με τη Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022. Στην παρούσα μελέτη ερευνήθηκε εάν και σε ποιο βαθμό ο αθλητισμός μπορεί να υποστηρίξει την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στη δημόσια σφαίρα. Η μελέτη μας στοχεύει στην ανάλυση των δεδομένων που συλλέχτηκαν μέσω καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας και στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τα συναισθήματα των φοιτητών σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τη συμμετοχικότητα και τον τρόπο που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε καλύτερα και να μεταλαμπαδεύσουμε τις απαραίτητες γνώσεις στους μελλοντικούς διοργανωτές μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων και σε στελέχη που βρίσκονται κοντά σε παιδιά και νέους που ασχολούνται με τον αθλητισμό, προκειμένου για την καλλιέργεια των Ολυμπιακών αξιών και την ενεργό πολιτική συμμετοχή. Επιπλέον, επιχειρούμε να συσχετίσουμε τη συμμετοχή στον αθλητισμό με την ενεργό κοινωνική συμμετοχή και τη συμβολή του αθλητισμού για να δημιουργήσουμε ένα πιο διαφανές πλαίσιο για την κοινωνική ένταξη των αδύναμων κοινωνικών ομάδων. (EL)
Nowadays, the world is experiencing an intense and prolonged socio-economic crisis, which has been enhanced by the health crisis due to coronavirus. These crises had also a huge effect on the educational system. The academic world had to adjust rapidly and shift its teaching methods and tools to the demands of remote learning. These new circumstances are even more challenging in educational programs and courses that promote pluralism and include students from all over the world. In this paper, we study the opinions of the students at the Master Degree Program with the title "Olympic Studies, Olympic Education, Organization and Management of Olympic Events" offered by The Department of Sports Organization and Management of the Faculty of Human Movement and Quality of Life Sciences of the University of Peloponnese with the support of the International Olympic Academy for the academic year of 2021-2022. Our study aims to analyze the data collected through innovative teaching methods and to draw conclusions about students' feelings about distance education, participation and how we can better educate and pass on the necessary knowledge to future organizers of sporting events, executives close to children, and young people involved in sports, in order to cultivate Olympic values and active political participation. Furthermore, we attempt to correlate the participation in sports with the active social participation and the contribution of sports to create a more transparent framework to the social integration of weak social groups. (EN)


Eξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (EL)
Ενεργητική συμμετοχή (EL)
distance education (EN)
Active participation (EN)
distance learning (EN)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 7-17 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 7-17 (EN)

Copyright (c) 2022 MARIA TOLIKA, Dimitrios Karapiperis, Athanasios Tsirikas, Vassilios Verykios (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.