δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
"Dialogorientierte künstliche Intelligenz. Die Entwicklung eines Chatbots zur Bereitstellung technischer Unterstützung im IT-Bereich."
Στην παρούσα διπλωματική εργασία δώσαμε μία επισκόπηση της τεχνολογικής ανάπτυξης και της αρχιτεκτονικής δομής των chatbots. Τα chatbots είναι συστήματα διαλόγου που βασίζονται σε κείμενο και στοχεύουν στην αυτοματοποίηση συνομιλιών. Στόχος στον επιλεγμένο τομέα εφαρμογής (Λογισμικό-Software) είναι η επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά τη χρήση του λογισμικού. Τα διαλογικά συστήματα στοχεύουν στην αυτοματοποίηση μερικής αντιμετώπισης προβλημάτων σε κέντρα εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας διαλόγους που βασίζονται σε κείμενο. Περιγράψαμε τα βασικά χαρακτηριστικά των chatbots, ενώ συγκρίναμε τις μεθόδους κατασκευής τους, ως προς το τελικό αποτέλεσμα και την εύρυθμη λειτουργία τους. Επιπλέον, εξετάσαμε έναν αριθμό συνομιλιών αντιμετώπισης προβλημάτων που περιγράφονται στη βιβλιογραφία του συστήματος διαλόγου και συζητήσαμε τις βασικές στρατηγικές αξιολόγησης που διατίθενται επί του παρόντος για τέτοια chatbots. Παρουσιάζονται οι γλωσσολογικές έννοιες της πραγματολογικής ανάλυσης, του διαλόγου και της επικοινωνίας ανθρώπου-μηχανής, καθότι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη συστημάτων, που είναι σε θέση να ερμηνεύσουν τον ανθρώπινο λόγο, να καταλάβουν σωστά την πρόθεση μιας εκφερόμενης πρότασης και να απαντήσουν στον άνθρωπο δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι διακατέχονται από αντίληψη.
(EL)
In der vorliegenden Diplomarbeit haben wir einen Überblick über die technologische Entwicklung und die architektonische Struktur von Chatbots gegeben. Chatbots sind textbasierte Chat-Systeme, mit denen Konversationen automatisiert werden sollen. Ziel im ausgewählten Anwendungsbereich (IT-Domäne) ist es den Benutzern dabei zu helfen, technische Probleme bei der Softwareanwendung zu lösen. Diese Chatbots zielen darauf ab, den Kundendienst in Service-Centern mithilfe textbasierter Dialoge zu automatisieren. Wir haben die Grundfunktionen von Chatbots beschrieben und verschiedene Entwicklungsmethoden im Hinblick auf das Endergebnis und den reibungslosen Betrieb verglichen. Darüber hinaus haben wir eine Reihe von Gesprächen zur Fehlerbehebung überprüft, die in der Literatur zu Dialogsystemen beschrieben sind und die grundlegenden Bewertungsstrategien erörtert, die derzeit für solche Chatbots verfügbar sind. Die linguistischen Konzepte der Pragmatik, des Dialogs und der Mensch-Maschine-Kommunikation wurden vorgestellt und verwendet, da sie eine entscheidende Rolle bei der Entwicklung von Systemen spielen, die in der Lage sind, menschliche Sprache zu interpretieren, die Intention eines ausgesprochenen Satzes richtig zu verstehen und eine passende Antwort zu generieren. Sie erzeugen somit die Illusion, dass sie menschenähnlich reagieren können und Kognition verfügen.
(EN)
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
"Dialogorientierte künstliche Intelligenz. Die Entwicklung eines Chatbots zur Bereitstellung technischer Unterstützung im IT-Bereich."
"Dialogorientierte künstliche Intelligenz. Die Entwicklung eines Chatbots zur Bereitstellung technischer Unterstützung im IT-Bereich."
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.