Παρακολούθηση και Υποστήριξη της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας σε Μαθητές Λυκείου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Παρακολούθηση και Υποστήριξη της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας σε Μαθητές Λυκείου

ΓΑΛΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (EL)
GALATIS KONSTANTINOS (EN)

born_digital_graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2021


Αντικείμενο της εργασίας είναι η παρακολούθηση μαθημάτων, η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η πραγματοποίηση διδασκαλιών στο πλαίσιο του μαθήματος «Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ» της Β’Τάξης του Γενικού Λυκείου στο Βαρβάκειο Πρότυπο Λύκειο. Συγκεκριμένα, υποστηρίχθηκε η εκπαιδευτική διαδικασία επιλύοντας απορίες των μαθητών στην τάξη/εργαστήριο και παρέχοντας ανατροφοδότηση στις δραστηριότητες/ασκήσεις που ανατίθονταν ως εργασία στο σπίτι. Παράλληλα, δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε τόσο στα δια ζώσης μαθήματα όσο και και για την υποστήριξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (σύγχρονα και ασύγχρονα) λόγω της COVID-19 πανδημίας. Επιπλέον, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε μία παρουσίαση σχετικά με τη ρομποτική κατασκευή που είχαν κάνει μαθητές του σχολείου και αφορούσε στο παιχνίδι τρίλιζα. Τέλος, επιδιώχθηκε και σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε μία διδακτική παρέμβαση αναφορικά με τον αλγόριθμο του Dijkstra, θέμα εκτός διδακτέας ύλης, αξιοποιώντας σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις και Web 2.0 εργαλεία. Η εργασία συνέβαλε στην απόκτηση εμπειρίας σε διάφορους τομείς της Διδακτικής της Πληροφορικής όπως ο τρόπος που οι μαθητές προσεγγίσουν τη μάθηση, επιλύουν προβλήματα και αξιοποιούν την ανατροφοδότηση, ο σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού και ο σχεδιασμός μαθήματος, καθώς και η αξιοποίηση σύγχρονων και ασύγχρονων εργαλείων για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας. (EL)
The object of this thesis is attendance and courses conduction for the course “Introduction to Computer Science” of the 2nd Grade of High School in Varvakeio Pilot High School. In this context, course support was given to the students in the lab (with answering questions and solving any problems), as well as supporting the homework they were sending (grading and providing feedback). At the same time, during the thesis educational material was produced to support face-to-face lessons as well as the distance education (synchronous and asynchronous) due to Covid-19 pandemic. In addition, a presentation was organized and produced regarding a construction made by students of the school about a robot that played the trill game. Finally, an important part of the thesis are the activities designed and implemented on the Dijkstra algorithm, making use of contemporary teaching approaches and Web 2.0 tools. The thesis contributed to gain experience in various fields of Computer Science Teaching, such as the way students approach learning, solve problems, make use of feedback, the design of teaching material and lesson planning, utilize synchronous and asynchronous tools to support education procedure. (EN)

Τεχνολογία – Πληροφορική

Τεχνολογία – Πληροφορική (EL)
Technology - Computer science (EN)

Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών » Πληροφορική
Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.