δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
«Διδακτικές Προσεγγίσεις για Σεισμούς και Πλημμύρες σε Νηπιαγωγείο»
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση έχει ως στόχο να βοηθήσει τους πολίτες να
αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση και να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στο
περιβάλλον. Μέσα από τα προγράμματα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης θα
συνειδητοποιήσουν τη σχέση του ανθρώπου με το φυσικό και κοινωνικό
περιβάλλον, θα αποκτήσουν οικολογική συνείδηση και περιβαλλοντική ευθύνη.
Οι φυσικές καταστροφές αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα στον
πλανήτη και είναι τόσο παλιές όσο και ο κόσμος. Πολλές φορές συμβαίνουν χωρίς
ανθρώπινη παρέμβαση, τα οποία έχουν αρνητικό αντίκτυπο στη ζωή και τους
ανθρώπους, ενώ άλλοτε είναι υπεύθυνοι οι άνθρωποι, οι οποίοι από αμέλεια
συμβάλλουν στην συντέλεσή τους.
Σκοπός, της παρούσας εργασίας είναι η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού
προγράμματος όπου οι μαθητές νηπιακής και προ νηπιακής ηλικίας 4-6 ετών θα
συνειδητοποιήσουν τη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον. Μέσα από
παιγνιώδεις δραστηριότητες λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις εμπειρίες, τις γνώσεις
και τα ενδιαφέροντα τους θα μάθουν και θα εκπαιδευτούν σχετικά με την πρόληψη
και την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών.
Τα νήπια ως αυριανοί πολίτες έχοντας λάβει τις απαραίτητες γνώσεις θα
μπορέσουν να πάρουν τις κατάλληλες αποφάσεις γύρω από τα περιβαλλοντικά
θέματα που προβληματίζουν την σύγχρονη κοινωνία.
Σημαντική λοιπόν η εκπαίδευση των μαθητών ώστε να δημιουργηθούν
ευαισθητοποιημένοι πολίτες με αγάπη για το περιβάλλον
(EL)
Environmental Education aims to help citizens gain environmental
awareness and become more aware of the environment. Through the
programs of Environmental Education they will realize the relationship
of human with the natural and social environment, they will acquire
ecological awareness and environmental responsibility.
Natural disasters are one of the most important problems on the planet
and are as old as the world. Many times they appear without human
intervention, which have a negative impact on life and people, while
other times people are responsible, who cause them by negligence.
The purpose of this study is the implementation of an educational
program where infant students of preschool age 4-6 years will be aware
of the relationship between human and the environment. Through
playful activities, always taking into account the experiences, their
knowledge and interests, will learn, and trained on the prevention and
response to natural disasters.
Toddlers as tomorrow's citizens, having received the necessary
knowledge, will be able to take the right decisions around the
environmental issues that concern modern society.
Therefore, education is important in order to create conscious citizens
with love for the environment.
(EN)
Θετικές Επιστήμες
Φυσικές Επιστήμες ▶ Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος Γεωλογία
(EL)
Θετικές Επιστήμες
(EL)
Science
(EN)
Ελληνική γλώσσα
Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος » ΠΜΣ Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων » Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος - Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
«Διδακτικές Προσεγγίσεις για Σεισμούς και Πλημμύρες σε Νηπιαγωγείο»
«Διδακτικές Προσεγγίσεις για Σεισμούς και Πλημμύρες σε Νηπιαγωγείο»
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.