Αξιολόγηση Εργαλείων Ψηφιακής Αφήγησης στην Προσχολική Εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση Εργαλείων Ψηφιακής Αφήγησης στην Προσχολική Εκπαίδευση

ΦΙΛΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ (EL)
FILIOU GEORGIA (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2023


Η ψηφιακή αφήγηση, ως εξέλιξη της παραδοσιακής αφήγησης, αποτελεί την πιο δημοφιλή στρατηγική μάθησης στην Προσχολική Εκπαίδευση, με την εκπαιδευτική κοινότητα να εισάγει όλο και περισσότερο την τεχνολογία στο σχολείο. Μέσα από τον εμπλουτισμό της αφήγησης με πολυμεσικά και διαδραστικά στοιχεία, μπορεί κανείς να κατασκευάσει μία ιστορία από την αρχή, βάζοντας κείμενο, ήχο και εικόνες. Οι εφαρμογές ψηφιακής αφήγησης που προσφέρονται στο διαδίκτυο έχουν αλλάζει το σύγχρονο εκπαιδευτικό τοπίο και οι μικροί μαθητές μπορούν να κατασκευάζουν εξ ολοκλήρου δικές τους ιστορίες. Με αυτό τον τρόπο, αποκτούν οφέλη στο γνωστικό και κοινωνικοσυναισθηματικό τους κόσμο, ενώ ταυτόχρονα εξασκούν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Στην παρούσα εργασία, μετά την βιβλιογραφική ανασκόπηση των εργαλείων ψηφιακής αφήγησης που προσφέρονται στο διαδίκτυο δωρεάν ή επί πληρωμή, πραγματοποιείται αξιολόγηση και σύγκριση των λογισμικών storyjumper και book creator ποιοτικά και τεχνικά, μέσω της κλίμακας HDSS-R, της μεθόδου «Αστέρι Διαστάσεων», του εργαλείου ISO 9126 και κάποιων τεχνικών χαρακτηριστικών που διαθέτουν τα λογισμικά. (EL)
Digital storytelling, as an evolution of traditional storytelling, is the most popular learning strategy in Early Childhood Education, with the educational community increasingly introducing technology into the school. By enriching the narrative with multimedia and interactive elements, one can construct a story from scratch, putting in text, sound and images. Digital storytelling applications offered online have changed the modern educational landscape, and young learners can construct their own stories entirely. In this way, they gain benefits in their cognitive and socioemotional world, while at the same time practicing their digital skills. In this paper, after conducting a literature review of the digital storytelling tools offered online proprietary or free, an evaluation and comparison of the software storyjumper and book creator is carried out qualitatively and technically, through the HDSS-R scale, the "Dimension Star" method, the ISO 9126 tool and various technical features of the software. (EN)

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (EL)
Education (EN)

Greek

Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » Διιδρυματικό Π.Μ.Σ. Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων » Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)