δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική διδασκαλία: έλεγχος της ερμηνευτικής εγκυρότητας του δυναμικού μοντέλου
Η παρούσα εργασία μελετά μία διευρυμένη έννοια εγκυρότητας του δυναμικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας: την ερμηνευτική εγκυρότητα. Διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τις βασικές θεωρητικές παραδοχές του δυναμικού μοντέλου, τις διαστάσεις μέτρησης και τους παράγοντες αποτελεσματικότητας σε κάθε επίπεδο, στο οποίο επιτελείται η μάθηση (μαθητής, τάξη, σχολείο, σύστημα). Επιδιώκεται σύνδεση της έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη με προτάσεις για τον σχεδιασμό προγραμμάτων σχολικής βελτίωσης που βασίζονται στη δυναμική προσέγγιση, με στόχο την προώθηση της ποιότητας και της ισότητας στην εκπαίδευση.
(EL)
This paper studies an expanded conception of test validity of the dynamic model of educational effectiveness: the interpretive validity. Teachers’ perspectives are investigated about the main assumptions of the dynamic model, the dimensions and the factors at the different levels that learning takes place (student, classroom, school, system). Implications of the dynamic approach for the design of teacher and school improvement interventions are also recommended, so as to promote quality an equity in education.
(EN)
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Μαθηματικών » Διαπανεπιστημιακό ΠΜΣ Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών » Κατεύθυνση Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.