"Dialogorientierte künstliche Intelligenz. Die Entwicklung eines Chatbots zur Bereitstellung technischer Unterstützung im IT-Bereich."

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



"Dialogorientierte künstliche Intelligenz. Die Entwicklung eines Chatbots zur Bereitstellung technischer Unterstützung im IT-Bereich."

Kaetelhut Christina Maria (EL)
Kaetelhut Christina Maria (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Στην παρούσα διπλωματική εργασία δώσαμε μία επισκόπηση της τεχνολογικής ανάπτυξης και της αρχιτεκτονικής δομής των chatbots. Τα chatbots είναι συστήματα διαλόγου που βασίζονται σε κείμενο και στοχεύουν στην αυτοματοποίηση συνομιλιών. Στόχος στον επιλεγμένο τομέα εφαρμογής (Λογισμικό-Software) είναι η επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά τη χρήση του λογισμικού. Τα διαλογικά συστήματα στοχεύουν στην αυτοματοποίηση μερικής αντιμετώπισης προβλημάτων σε κέντρα εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας διαλόγους που βασίζονται σε κείμενο. Περιγράψαμε τα βασικά χαρακτηριστικά των chatbots, ενώ συγκρίναμε τις μεθόδους κατασκευής τους, ως προς το τελικό αποτέλεσμα και την εύρυθμη λειτουργία τους. Επιπλέον, εξετάσαμε έναν αριθμό συνομιλιών αντιμετώπισης προβλημάτων που περιγράφονται στη βιβλιογραφία του συστήματος διαλόγου και συζητήσαμε τις βασικές στρατηγικές αξιολόγησης που διατίθενται επί του παρόντος για τέτοια chatbots. Παρουσιάζονται οι γλωσσολογικές έννοιες της πραγματολογικής ανάλυσης, του διαλόγου και της επικοινωνίας ανθρώπου-μηχανής, καθότι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη συστημάτων, που είναι σε θέση να ερμηνεύσουν τον ανθρώπινο λόγο, να καταλάβουν σωστά την πρόθεση μιας εκφερόμενης πρότασης και να απαντήσουν στον άνθρωπο δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι διακατέχονται από αντίληψη. (EL)
In der vorliegenden Diplomarbeit haben wir einen Überblick über die technologische Entwicklung und die architektonische Struktur von Chatbots gegeben. Chatbots sind textbasierte Chat-Systeme, mit denen Konversationen automatisiert werden sollen. Ziel im ausgewählten Anwendungsbereich (IT-Domäne) ist es den Benutzern dabei zu helfen, technische Probleme bei der Softwareanwendung zu lösen. Diese Chatbots zielen darauf ab, den Kundendienst in Service-Centern mithilfe textbasierter Dialoge zu automatisieren. Wir haben die Grundfunktionen von Chatbots beschrieben und verschiedene Entwicklungsmethoden im Hinblick auf das Endergebnis und den reibungslosen Betrieb verglichen. Darüber hinaus haben wir eine Reihe von Gesprächen zur Fehlerbehebung überprüft, die in der Literatur zu Dialogsystemen beschrieben sind und die grundlegenden Bewertungsstrategien erörtert, die derzeit für solche Chatbots verfügbar sind. Die linguistischen Konzepte der Pragmatik, des Dialogs und der Mensch-Maschine-Kommunikation wurden vorgestellt und verwendet, da sie eine entscheidende Rolle bei der Entwicklung von Systemen spielen, die in der Lage sind, menschliche Sprache zu interpretieren, die Intention eines ausgesprochenen Satzes richtig zu verstehen und eine passende Antwort zu generieren. Sie erzeugen somit die Illusion, dass sie menschenähnlich reagieren können und Kognition verfügen. (EN)

Τεχνολογία – Πληροφορική

Τεχνολογία – Πληροφορική (EL)
Technology - Computer science (EN)

German

Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)