Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική διδασκαλία: έλεγχος της ερμηνευτικής εγκυρότητας του δυναμικού μοντέλου

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική διδασκαλία: έλεγχος της ερμηνευτικής εγκυρότητας του δυναμικού μοντέλου

Τσαντήλα Καλομοίρα (EL)
Tsantila Kalomoira (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Η παρούσα εργασία μελετά μία διευρυμένη έννοια εγκυρότητας του δυναμικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας: την ερμηνευτική εγκυρότητα. Διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για τις βασικές θεωρητικές παραδοχές του δυναμικού μοντέλου, τις διαστάσεις μέτρησης και τους παράγοντες αποτελεσματικότητας σε κάθε επίπεδο, στο οποίο επιτελείται η μάθηση (μαθητής, τάξη, σχολείο, σύστημα). Επιδιώκεται σύνδεση της έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη με προτάσεις για τον σχεδιασμό προγραμμάτων σχολικής βελτίωσης που βασίζονται στη δυναμική προσέγγιση, με στόχο την προώθηση της ποιότητας και της ισότητας στην εκπαίδευση. (EL)
This paper studies an expanded conception of test validity of the dynamic model of educational effectiveness: the interpretive validity. Teachers’ perspectives are investigated about the main assumptions of the dynamic model, the dimensions and the factors at the different levels that learning takes place (student, classroom, school, system). Implications of the dynamic approach for the design of teacher and school improvement interventions are also recommended, so as to promote quality an equity in education. (EN)

Θετικές Επιστήμες

Θετικές Επιστήμες (EL)
Science (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Μαθηματικών » Διαπανεπιστημιακό ΠΜΣ Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών » Κατεύθυνση Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)