• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • Τύποι τεκμηρίων
    • Επιστημονικά πεδία
    • Σχολές/Τμήματα/Ινστιτούτα
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Καθαρισμός Βοήθεια


Φίλτρα αποτελεσμάτων  

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Επιστημονικό πεδίο
Σχολή/Τμήμα/Ινστιτούτο
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Υποδομές ΕΚΤ eContent
1  -  20   από   20   τεκμήρια

     
    Επείγουσα απομακρυσμένη διδασκαλία και ΔΕΠ-Υ. Δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης
    Δημιουργός: Κεχαγιά, Σταματία
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Προτάσεις και παρεμβάσεις του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. για την εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών από το Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. την εποχή covid-19. Πρωτόκολλα-Οδηγοί-Δημοσιεύσεις
    Δημιουργός: ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Το σχολείο ως κοινότητα που νοιάζεται και φροντίζει: Υποκειμενική ευεξία εφήβων, συγχώρεση και μαθησιακό κλίμα ως προβλεπτικοί παράγοντες Schools as caring communities: The predictive role of adolescents’ subjective well-being, forgiveness, and learning climate.
    Δημιουργός: Λαμπροπούλου, Αικατερίνη, Lianos, Panagiotis
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Αντιμετώπιση και διαχείριση παιδιών με οπτική αναπηρία στο σχολείο και το σπίτι Supporting and educating children with visual impairments at school and home
    Δημιουργός: Pasxou, Aikaterini, Μαστροθανάσης, Κωνσταντίνος
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η προσωπικότητα του ατόμου στην προκατάληψη The individual's personality in prejudice
    Δημιουργός: Ραφτούλης, Γεώργιος, ΚΟΝΙΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Το άγχος και η έδρα ελέγχου των εφήβων σε σχέση με τις αντιλαμβανόμενες πρακτικές ανατροφής και τη γονικότητα Adolescents’ anxiety and locus of control in relation to rerceived parental practices and parenting
    Δημιουργός: Griva, Panagiota, Πολυχρόνη, Φωτεινή, Τσαρουχάς , Νεκτάριος-Θεοχάρης
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2023
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Aπαντήσεις στις ενδοσχολικές προκλήσεις: Παρουσίαση και ανάλυση των θεμάτων που προκύπτουν από την καθημερινή λειτουργία των τμημάτων Εργοθεραπείας στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΣΥ
    Δημιουργός: Stylidi, Mari, Kopanaki, Meropi
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ο ρόλος και η αναγκαιότητα του ΕΒΠ στη δίχρονη προσχολική αγωγή
    Δημιουργός: Freha, Teresa, Kanonidou, Varvara
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η συλλογική αποτύπωση της εμπειρίας στην προ και κατά τη διάρκεια της πανδημίας εποχή μέσα από το ρόλο του σχολικού κοινωνικού λειτουργού
    Δημιουργός: Hatzidrosou, Despina, Volkidis, Mihalis
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Μία Λογοθεραπεία για όλους τους μαθητές/τριες: Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στη γενική εκπαίδευση και στην τηλεπρακτική (εξ αποστάσεως υποστήριξη)
    Δημιουργός: Tsiakpini, Lampriana, Mitsiou, Victoria
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ιστορική θεώρηση της έντεχνης ελληνικής μουσικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έρευνα μικτής μεθοδολογίας.
    Δημιουργός: Kalopana, Magdalini Panagiotis
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ο επανακαθορισμός του υποστηρικτικού ρόλου των Ψυχολόγων στην εκπαίδευση: Η πρόκληση της εποχής
    Δημιουργός: Τραγάκη, Ευγενία, Τσαρουχάς, Νεκτάριος-Θεοχάρης
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Ανασκόπηση πρακτικών και προσεγγίσεων»
    Δημιουργός: Patagia Bakaraki, Myrto, Λιούμη, Αλμπάνα
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Φυσικοθεραπεία στο Ειδικό Σχολείο και στο Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.): Προκλήσεις για το παρόν και το μέλλον
    Δημιουργός: Salvara, Marina, Πράσινος, Δημήτριος Βασίλειος
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2022
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και των νέων τεχνολογικών εξελίξεων. The formulation of educational policy in the context of globalization and new technological developments.
    Δημιουργός: Παυλόπουλος, Αδριανός, RACHIOTIS, THEODOROS
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    STEM Education και ο ρόλος των Μαθηματικών-Ένα παράδειγμα καινοτόμου διδακτικής πρακτικής με το Edison V2.0 Robot για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2
    Δημιουργός: Σπυρόπουλος, Τρύφων
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Συμβουλευτική και Λογοθεραπεία:: Ο ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην αυτοαποτελεσματικότητα για την άσκηση της συμβουλευτικής
    Δημιουργός: Tsouvelas, George
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή
    Δημιουργός: ΚΟΝΙΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ, ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2024
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Οι Τ.Π.Ε. στη σχολική ηγεσία μονάδων ειδικής αγωγής ICT in school leadership of special schools
    Δημιουργός: ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΟΝΙΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2023
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Αξιολόγηση της γραπτής έκφρασης σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες The assessment of written expression to pupils with Special Educational Needs
    Δημιουργός: ΞΑΝΘΗ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
    Τύπος τεκμηρίου: Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
    Επιστημονικό πεδίο: Εκπαίδευση
    Χρονολογία : 2023
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
    Συλλογή: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2025 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ