Αντικείμενο του προτεινόμενου βιβλίου είναι οι σύγχρονες εξελίξεις, τεχνολογίες και εφαρμογές των Εικονικών Κόσμων. Στόχος του είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης: α) κατανόηση των τεχνολογιών απεικόνισης, κίνησης και προσομοίωσης που χρησιμοποιούν οι Εικονική Κόσμοι β) κατανόηση των μεθόδων και τεχνικών σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης, γ) επίγνωση των σημαντικότερων περιοχών εφαρμογής και των ιδιαίτερων απαιτήσεών τους, δ) κατάρτιση στην εγκατάσταση, διαχείριση και ανάπτυξη περιεχομένου σε περιβάλλον Open Simulator.

Το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος (κεφ. 1-6) περιλαμβάνει το θεωρητικό τμήμα: τις τεχνολογίες, μεθόδους ανάπτυξης και εφαρμογές των ΕΚ. Το δεύτερο μέρος (κεφ. 7-12) αφορά στην εκμάθηση του περιβάλλοντος Open Simulator και της γλώσσας σεναρίων LSL/OSSL μέσα από την κατασκευή σύνθετων διαδραστικών περιβαλλόντων σε διάφορες περιοχές εφαρμογής.. Hellenic Academic Libraries Link. Βοσινάκης, Σπυρίδων. Άδεια χρήσης: briefEDMInternalRecordDTO_edm:rights_other" />

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ OPENSIMULATOR

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Hellenic Academic Libraries Link   

Αποθετήριο :
Kallipos Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εικονικοί κόσμοι (EL)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ OPENSIMULATOR (EL)
Virtual worlds (EN)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ OPENSIMULATOR (EN)

Βοσινάκης, Σπυρίδων (EL)
Vosinakis, Spyridon (EN)


2021-07-09T20:48:06Z
2024-04-16T06:38:15Z
2024-02-28T11:06:59Z
2016-02-11T14:47:20Z
2016-02-11
2024-03-06T09:50:34Z


Οι Εικονικοί Κόσμοι είναι τρισδιάστατα συνθετικά περιβάλλοντα σε υπολογιστή στα οποία πολλαπλοί χρήστες που εμφανίζονται ως "ενσαρκώσεις" (avatars) επικοινωνούν μεταξύ τους ή και με άλλες συνθετικές οντότητες, εξερευνούν και αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον, και κατασκευάζουν νέο περιεχόμενο. Σήμερα αποτελούν την πιο διαδεδομένη υλοποίηση των θεωριών και τεχνικών της Εικονικής Πραγματικότητας και βρίσκουν ποικίλες περιοχές εφαρμογής, όπως η εκπαίδευση, η εξάσκηση και προσομοίωση, ο πολιτισμός, η ψυχαγωγία, η συνεργατική εργασία, κ.α. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες πλατφόρμες και εργαλεία ανάπτυξης Εικονικών Κόσμων με σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς τις διαθέσιμες λειτουργίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ένα ανερχόμενο περιβάλλον είναι το Open Simulator, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία του δημοφιλούς Second Life και αποτελεί επιπλέον προϊόν ελεύθερου λογισμικού ανοιχτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ - opensource) με αποτέλεσμα να μπορεί οποιοσδήποτε χρήστης να εγκαταστήσει, διαμορφώσει και διαχειριστεί το δικό του Εικονικό Κόσμο.<br/><br/>Αντικείμενο του προτεινόμενου βιβλίου είναι οι σύγχρονες εξελίξεις, τεχνολογίες και εφαρμογές των Εικονικών Κόσμων. Στόχος του είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης: α) κατανόηση των τεχνολογιών απεικόνισης, κίνησης και προσομοίωσης που χρησιμοποιούν οι Εικονική Κόσμοι β) κατανόηση των μεθόδων και τεχνικών σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης, γ) επίγνωση των σημαντικότερων περιοχών εφαρμογής και των ιδιαίτερων απαιτήσεών τους, δ) κατάρτιση στην εγκατάσταση, διαχείριση και ανάπτυξη περιεχομένου σε περιβάλλον Open Simulator.<br/><br/>Το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος (κεφ. 1-6) περιλαμβάνει το θεωρητικό τμήμα: τις τεχνολογίες, μεθόδους ανάπτυξης και εφαρμογές των ΕΚ. Το δεύτερο μέρος (κεφ. 7-12) αφορά στην εκμάθηση του περιβάλλοντος Open Simulator και της γλώσσας σεναρίων LSL/OSSL μέσα από την κατασκευή σύνθετων διαδραστικών περιβαλλόντων σε διάφορες περιοχές εφαρμογής. (EL)
Οι Εικονικοί Κόσμοι είναι τρισδιάστατα συνθετικά περιβάλλοντα σε υπολογιστή στα οποία πολλαπλοί χρήστες που εμφανίζονται ως "ενσαρκώσεις" (avatars) επικοινωνούν μεταξύ τους ή και με άλλες συνθετικές οντότητες, εξερευνούν και αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον, και κατασκευάζουν νέο περιεχόμενο. Σήμερα αποτελούν την πιο διαδεδομένη υλοποίηση των θεωριών και τεχνικών της Εικονικής Πραγματικότητας και βρίσκουν ποικίλες περιοχές εφαρμογής, όπως η εκπαίδευση, η εξάσκηση και προσομοίωση, ο πολιτισμός, η ψυχαγωγία, η συνεργατική εργασία, κ.α. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες πλατφόρμες και εργαλεία ανάπτυξης Εικονικών Κόσμων με σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς τις διαθέσιμες λειτουργίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ένα ανερχόμενο περιβάλλον είναι το Open Simulator, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία του δημοφιλούς Second Life και αποτελεί επιπλέον προϊόν ελεύθερου λογισμικού ανοιχτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ - opensource) με αποτέλεσμα να μπορεί οποιοσδήποτε χρήστης να εγκαταστήσει, διαμορφώσει και διαχειριστεί το δικό του Εικονικό Κόσμο.<br/><br/>Αντικείμενο του προτεινόμενου βιβλίου είναι οι σύγχρονες εξελίξεις, τεχνολογίες και εφαρμογές των Εικονικών Κόσμων. Στόχος του είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης: α) κατανόηση των τεχνολογιών απεικόνισης, κίνησης και προσομοίωσης που χρησιμοποιούν οι Εικονική Κόσμοι β) κατανόηση των μεθόδων και τεχνικών σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης, γ) επίγνωση των σημαντικότερων περιοχών εφαρμογής και των ιδιαίτερων απαιτήσεών τους, δ) κατάρτιση στην εγκατάσταση, διαχείριση και ανάπτυξη περιεχομένου σε περιβάλλον Open Simulator.<br/><br/>Το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος (κεφ. 1-6) περιλαμβάνει το θεωρητικό τμήμα: τις τεχνολογίες, μεθόδους ανάπτυξης και εφαρμογές των ΕΚ. Το δεύτερο μέρος (κεφ. 7-12) αφορά στην εκμάθηση του περιβάλλοντος Open Simulator και της γλώσσας σεναρίων LSL/OSSL μέσα από την κατασκευή σύνθετων διαδραστικών περιβαλλόντων σε διάφορες περιοχές εφαρμογής. (EN)

III. ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ KAI ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ::ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ (EL)
VI. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ (EL)
I. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ/ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::ΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (EL)
I. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ/ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ::ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ (EL)
I. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ/ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ::ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (EL)
I. MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE::COMPUTER SCIENCE::SYSTEMS FUNDAMENTALS (EN)
III. ENGINEERING AND TECHNOLOGY::TECHNOLOGICAL SCIENCES AND ENGINEERING::TELECOMMUNICATIONS ENGINEERING AND TECHNOLOGY::WEB TECHNOLOGIES (EN)
I. MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE::COMPUTER SCIENCE::GRAPHICS AND VISUALIZATION (EN)
I. MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE::COMPUTER SCIENCE::INFORMATION MANAGEMENT::MULTIMEDIA SYSTEMS (EN)
VI. HUMANITIES AND ARTS::EDUCATION AND EDUCATION SCIENCES::EDUCATIONAL TECHNOLOGY::COMPUTER ASSISTED EDUCATION (EN)

Πολιτιστική Κληρονομιά (EL)
Εικονική Πραγματικότητα (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Κοινωνικά Μέσα (EL)
Συνθετική Κίνηση (EL)
Προσομοίωση (EL)
Γραφικά Υπολογιστών (EL)
Εικονικοί Κόσμοι (EL)
Παιχνίδια Υπολογιστών (EL)
Computer Graphics (EN)
Computer Games (EN)
Cultural Heritage (EN)
Simulation (EN)
Social Media (EN)
Education (EN)
Animation (EN)
Virtual Reality (EN)
Virtual Worlds (EN)



Κίνηση
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository

Το περιβάλλον OpenSimulator
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository

Ανάπτυξη σύνθετων σεναρίων
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository

Απεικόνιση
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository

Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository

Διεπαφή
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository

Ολοκληρωμένα παραδείγματα
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository

Εικονικοί Κόσμοι
Δημιουργός: Βοσινάκης, Σπυρίδων, Vosinakis, Spyridon
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Πληροφοριακά συστήματα, Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή, Εκπαίδευση, Επιστήμη πληροφόρησης, Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Χρονολογία : 2016
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.