• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Περιοδικό
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   128   αποτελέσματα
     
    Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος αρχαιομετρίας: Μια μελέτη περίπτωσης σύνδεσης των συλλογών του αρχαιολογικού μουσείου με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση Designing an educational program for Archaeometry: A case study of bridging Archaeological Museum Collections with Modern Scientific Knowledge
    Δημιουργός: Koliopoulos, Dimitrios, Georgopoulou, Popi
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2023
    Θέμα: Εκπαιδευτική Νησίδα Φυσικών Επιστημών, Μουσειακή εκπαίδευση, educational programs, designing museum exhibit units, science education, Αρχαιολογικό μουσείο, Science Educative Islet, Archaeological museum, Διδακτική φυσικών επιστημών, ανάπτυξη μουσειακών εκθεμάτων, Museum education, εκπαιδευτικό πρόγραμμα
    Περιοδικό : Έρευνα στην Εκπαίδευση
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Συλλογή: Έρευνα στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ηλεκτρονική επικοινωνία σχολείου και οικογένειας την περίοδο της πανδημίας COVID-19 E-communication between school and family during COVID-19 pandemic
    Δημιουργός: Κεσσοπούλου, Μαρία, Τσιμπιδάκη, Ασημίνα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: COVID-19, διευθυντές/ντριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, heads of secondary education, school, e-communication, ηλεκτρονική επικοινωνία, Ηλεκτρονική επικοινωνία σχολείου-οικογένειας, σχολείο, family, οικογένεια
    Περιοδικό : Έρευνα στην Εκπαίδευση
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Συλλογή: Έρευνα στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Μετασχηματίζοντας τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Παιδεία» σε μια διαλογική και συμμετοχική διαδικασία “Citizenship Education” instruction into a dialogic and participatory process
    Δημιουργός: Σιδηροπούλου, Συμέλα, Αυγητίδου, Σοφία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: participation, διδακτικός μετασχηματισμός, Citizenship Education, Teaching and Learning, έρευνα-δράση, democratic educational practices, Λύκειο, action-research, transformation of teaching, συμμετοχή, Διδασκαλία και Μάθηση, Senior High School, δημοκρατικές εκπαιδευτικές πρακτικές, Πολιτική Παιδεία
    Περιοδικό : Έρευνα στην Εκπαίδευση
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Συλλογή: Έρευνα στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Οι γνώσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής ως προς τον αυτισμό και οι απόψεις τους απέναντι στη συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό
    Δημιουργός: Γρηγορόπουλος, Ηρακλής Νικόλαος, Προβατά, Αδαμαντίνη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: γνώσεις, perceptions, education, εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής, στάσεις, συμπερίληψη, αντιλήψεις, early childhood teachers, inclusive education, autism, Αυτισμός, knowledge
    Περιοδικό : Έρευνα στην Εκπαίδευση
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Συλλογή: Έρευνα στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η αναστοχαστική πράξη των υποψηφίων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή μιας προσαρμοσμένης εκδοχής του μοντέλου Lesson Study. The reflexive act of teacher candidates in the implementation of a customized version of the model Lesson Study.
    Δημιουργός: Γιαννακίδου, Ελένη, Γιόφτσαλη, Κατερίνα, Τζιώρα, Ελένη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2013
    Θέμα: teaching practice, reflection, μέθοδος project, Lesson Study, πρακτική άσκηση, αναστοχασμός, Project method
    Περιοδικό : Έρευνα στην Εκπαίδευση
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Συλλογή: Έρευνα στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Pedagogy as Ritual: How Teachers use Rituals to foster their Mythical values in the Early Childhood Classrooms?
    Δημιουργός: LAU, Grace, HO, Kwok Keung
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2013
    Θέμα: mythical values, informality, formality, ritual pedagogy, Early years
    Περιοδικό : Έρευνα στην Εκπαίδευση
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π.) / Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Συλλογή: Έρευνα στην Εκπαίδευση  | ΕΚΤ eJournals
    RDF