• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Περιοδικό
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   801   αποτελέσματα
     
    Exploring children’s ideas about natural phenomena in kindergarten classes: designing and evaluating "eliciting activities"
    Δημιουργός: TERZI, MARIA, PAPANDREOU, MARIA
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2012
    Θέμα: research methods, day/night cycle, Early childhood science education, Earth’s shape, drawing activity, children’s ideas, group discussion, communication
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    The car catalyst–students’ misconceptions and how to challenge them
    Δημιουργός: BARKE, HANS-DIETER, DAOUTSALI, ELENI
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2012
    Θέμα: students’ misconceptions, Chemical education, mental models, car catalyst
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Designing Multimedia Learning Material for Adult Education: An interdisciplinary approach
    Δημιουργός: VORVILAS, GEORGE, KARALIS, THANASSIS
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2012
    Θέμα: heteroglossia, engagement, Learning material, knowledge structures, WPW learning model, content specialization
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Pratiques enseignantes et réalité professionnelle : cas d’enseignants des lycées techniques et professionnels industriels au Gabon
    Δημιουργός: CHENEVAL-ARMAND, HÉLÈNE, GINESTIÉ, JACQUES, MOUDOUMA, EMMANUEL
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2012
    Θέμα: Adequacy training-employment, epistemology, professional identity, occupational integration, teaching practices, professional knowledge, school knowledge
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Constructing qualitative energy concepts in a formal educational context with 6-7 year old students
    Δημιουργός: ARGYROPOULOU, MYRTO, KOLIOPOULOS, DIMITRIS
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2012
    Θέμα: primary school, linear causal reasoning, Energy, precursor model
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Des élèves de 9-12 ans de l’école primaire française et l’évolution des espèces vivantes
    Δημιουργός: JÉGOU, CORINNE
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2012
    Θέμα: Evolution of the living species, personal representation, pupil, primary school
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Physics Didactic, Affect and Conceptualization
    Δημιουργός: FANARO, MARIA DE LOS ANGELES, OTERO, MARIA RITA
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2012
    Θέμα: quantum mechanics, Conceptualization, affects, Physics Didactics
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Διερευνώντας το περιεχόμενο των Ειδικών Ικανοτήτων για την αρχική εκπαίδευση των ελλήνων εκπαιδευτικών(κείμενο στα αγγλικά) En cherchant le contenu des compétences spécifiques de la formation initiale des professeurs d’école en Grèce (texte en anglais)
    Δημιουργός: Sarakinioti, Antigoni
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2014
    Θέμα: Teachers, Professionnalisme, Επαγγελματισμός, Curriculum, Curricula, Ικανότητες, Professionalism, Πρόγραμμα, Competences, Professeurs d’École, Εκπαιδευτικοί, Compétence
    Περιοδικό : Academia
    Γλώσσα: fre, gre, eng
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Les perceptions des étudiants en formation ouverte et à distance : le cas des étudiants de l’Université Virtuelle de Côte Ivoire
    Δημιουργός: KONE, TIEMOMAN, HOLO, AMON KASSI, SAHA, KOUASSI BERNARD
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: Perceptions, difficulties, students, Virtual University of Côte d'Ivoire (UVCI), open and distance training (FOAD)
    Περιοδικό : Mediterranean Journal of Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Savoirs professionnels à la base de l’enseignement au Maroc. Cas de l’analyse des pratiques professionnelles
    Δημιουργός: BOUATLAOUI, TOURIA, OUASRI, ALI
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: Education training, vocational knowledge, formal, informal, knowledge base, professionalization, universityzation, analysis of professional practices
    Περιοδικό : Mediterranean Journal of Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    What is the task about? Exploring the issues discussed by preschool children in engineering activities at kindergarten
    Δημιουργός: CONVERTINI, JOSEPHINE
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2020
    Θέμα: Issue, problem solving, preschool children, argumentation, STEM, engineering
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    ‘We make stories one meter long’: children’s participation and meaningful mathematical learning in Early Childhood Education
    Δημιουργός: PAPANDREOU, MARIA, KONSTANTINIDOU, ZOE
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2020
    Θέμα: Participation, early mathematics, mathematising process, children’s initiatives, play pedagogies
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    The digital book: a tool to help university students succeed?
    Δημιουργός: BOUMAZGUIDA, KARIM, TEMPERMAN, GAËTAN, DE LIEVRE, BRUNO
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: E-book, communication, experimental design, help for success, university
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης
    RDF

    Teacher education, students’ autonomy and digital technologies: A case study about programming with Scratch
    Δημιουργός: JOFFREDO-LE BRUN, SOPHIE, GUEUDET, GHISLAINE
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2021
    Θέμα: Digital technology, documentation work, programming, students’ autonomy, teacher education
    Περιοδικό : Review of Science, Mathematics and ICT Education
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Πανεπιστήμιο Πατρών
    Συλλογή: Πασιθέη - Ηλεκτρονικές επιστημονικές δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης