Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(62)
Επιστημονικό άρθρο
(62)
Κριτική
(13)
Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση
(13)
Τμήμα έκδοσης
(72)
Σημείωμα εκδότη
(10)
Τμήμα περιοδικού
(72)
Χρονολογία
2015 - 2019
(72)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(17)
Ελληνική γλώσσα
(65)
Φορέας / συλλογή
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
(72)
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
(72)
Επιμέρους συλλογή
Correspondence and Presentations
(13)
Introduction
(10)
New researchers
(10)
Presentations of Innovative Programs
(10)
Scientific columns
(16)
Special Theme
(9)
Varia
(4)
Περιοδικό
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
(72)
Τύπος τεκμηρίου
Ethnographic research
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(72)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(72)
intervention programme
(1)
Interviews; Observation; questionnaires
(1)
qualitative method for data collection
(1)
quantitative approach; questionnaire
(1)
theoretical study
(1)
Αξιολόγηση λεξιλογικής γλωσσικής ικανότητας με άτυπες δοκιμασίες
(1)
έρευνα δράσης
(1)
Θεωρητική Μελέτη
(1)
Πειραματική παρέμβαση
(1)
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
(1)
ποιοτική έρευνα
(1)
ποιοτική μέθοδος
(1)
Θέμα
/New Public Management
(1)
2D
(1)
2D game
(1)
2D παιχνίδι
(1)
3D
(1)
3D game
(1)
3D παιχνίδι
(1)
Action Research
(1)
action-research
(1)
Active learning
(1)
adaptation
(1)
a Drama in Education programme
(1)
art
(1)
Art of Drama
(1)
astronauts
(1)
attitudes
(1)
autism
(1)
Aυτοπροσδιορισμός
(1)
basic motor skills
(1)
bilingualism
(2)
bio-ecological theory
(1)
bodily expression
(1)
Body Practices
(1)
book review
(4)
child
(1)
children.
(1)
Children's Literature
(1)
children’s literature
(1)
children’s perspectives
(1)
citizenship
(1)
cognitive mechanisms
(1)
collaborative action-research
(1)
collective reflection
(1)
contemporary art
(1)
Continuous professional development
(1)
Cooperative learning
(1)
creativity
(1)
curriculum planning
(1)
democracy
(1)
Descriptive Translation Studies
(1)
Developing physical learning environment
(1)
developmentally appropriate pedagogy
(1)
developmental niche
(1)
dialogical practices
(1)
dialogic beliefs and practices
(1)
didactic approaches
(1)
differentiated assessment
(1)
Differentiated instruction
(1)
discovery
(1)
Disincentives
(1)
Drama Education
(1)
drawing activity
(1)
drawings
(1)
early childhood
(2)
early childhood education
(9)
Ecers-R
(1)
economic crisis
(1)
Educational Administration
(1)
educational games
(1)
Educational Management
(1)
educational material
(1)
educational niche
(1)
Educational process
(1)
educational programs
(1)
Education for Sustainable Development
(1)
Elected Members
(1)
environmental rating scales
(1)
Ethnographic research
(1)
ethnological museum
(1)
evaluation of serious games
(1)
experiential activities
(1)
experiential learning
(1)
fictional stories
(1)
Flexibility
(1)
FM - EEA
(1)
Follower Identity
(1)
foreign language education
(1)
game-based learning
(1)
game-playing experience
(1)
graduate students
(1)
healthy eating habits
(1)
high school performance
(2)
high-scope art approach
(1)
high technical guidance
(1)
historical concepts
(1)
historicity of reading
(1)
hunger
(1)
inclusive education
(1)
institutions
(1)
interaction
(1)
intercultural education
(1)
interdisciplinary
(1)
internet
(1)
irony
(1)
kindergarten
(1)
language education for refugees and migrants
(1)
language skills
(1)
language views
(1)
Leader Identity
(1)
learning disabilities
(3)
learning styles
(1)
lexical language ability
(1)
literacy
(1)
literary canon
(1)
literary museums
(1)
male student teachers
(1)
Managerial Position
(1)
media
(1)
media education
(1)
mental rotation
(1)
metacognitive skills
(1)
mobile phone
(1)
mosaic approach
(1)
mosaic tiles
(1)
motivation
(1)
Motivations
(1)
multimodality
(2)
music education
(1)
music reception
(1)
narrative development
(1)
newly enrolled students
(1)
new paradigm of sociology of childhood
(1)
new technologies
(1)
observation and documentation
(1)
oral speech
(1)
parental involvement
(1)
participation in decision making
(1)
participatory early childhood education
(1)
perceptions
(2)
physical education
(1)
picture communication symbols (PCS)
(1)
plagiarism
(1)
play
(4)
playing
(1)
playing experience
(1)
play in microgravity
(1)
playtypes
(1)
political socialization
(1)
popular culture
(1)
poverty
(1)
practices
(1)
preschool age
(2)
preschool education
(3)
project
(1)
Public Management
(1)
public school
(1)
pupils
(1)
quality assurance
(1)
quality in early childhood education
(1)
quantitative approach
(1)
reading, reception theory
(1)
refugee children
(1)
refugee inclusion
(1)
refugees
(1)
researcher subjectivity
(1)
risk
(1)
risky play
(1)
role
(1)
Sarakatsans
(1)
School Autonomy
(1)
school climate
(1)
School Principal
(1)
school transformation
(1)
Second/foreign language teaching
(1)
secondary education
(2)
second order concepts
(1)
self-determination
(1)
semiotic function of music
(1)
serious game
(1)
sit-ins
(1)
skills of badminton
(1)
social inclusion
(1)
space education
(1)
Space habitats
(1)
spatial cognition
(1)
Special Education
(1)
story structure
(1)
Student Teachers Practicum
(1)
support of professional learning
(1)
Sustainable School
(1)
teachers
(2)
teachers’ views
(1)
teacher training
(1)
teaching and methodological approaches
(1)
teaching history
(1)
teaching methods
(1)
textile art
(1)
The Adventures of Pinocchio
(2)
Theatre as Education
(1)
The Book Thief
(1)
Theodoros Terzopoulos
(1)
theory of carnival
(1)
theses
(1)
toys
(1)
trafficking in human beings
(1)
Tranlated children's literature
(1)
Translated children’s and adolescent literature
(1)
Translated children’s literature
(1)
translation strategies
(1)
Unaccompanied minors
(1)
user experience
(1)
visual message
(1)
whole school approach
(1)
written narratives
(1)
young children
(1)
Αειφόρο Σχολείο
(1)
Αιρετοί
(1)
αλληλεπίδραση
(1)
ανάγνωση
(1)
ανακάλυψη
(1)
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
(1)
αναπτυξιακός θύλακας
(1)
Αντικίνητρα
(1)
αντιλήψεις
(2)
άντρες
(1)
Απόψεις εκπαιδευτικών
(1)
Αρχιτεκτονική
(1)
αστροναύτες
(1)
ασυνόδευτοι ανήλικοι
(1)
ασφάλεια
(1)
αυτισμός
(1)
Αυτονομία Σχολικής Μονάδας
(1)
Αφήγηση
(1)
βασικές κινητικές δεξιότητες
(1)
βιβλιοπαρουσίαση
(1)
βιβλιοπαρουσίαση, διδακτικές προσεγγίσεις, προσχολική εκπαίδευση, πρωτοσχολική εκπαίδευση
(1)
βιο-οικολογική προσέγγιση
(1)
βιωματικές δραστηριότητες
(1)
βιωματική μάθηση
(2)
γλωσσικές αντιλήψεις
(1)
γλωσσικές δεξιότητες
(1)
γλωσσική εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών/ριών
(1)
γνωστικοί μηχανισμοί
(1)
γονική εμπλοκή
(1)
γραμματισμός
(1)
γραπτές αφηγήσεις
(1)
δεξιότητες badminton
(1)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
δημιουργικότητα
(1)
δημοκρατία
(1)
Δημόσιο Μάνατζμεντ
(1)
δημόσιο σχολείο
(1)
διαδίκτυο
(1)
διαθεματικότητα
(1)
διαλογικές πεποιθήσεις και πρακτικές
(1)
διαλογικές πρακτικές
(1)
διαπολιτισμική εκπαίδευση
(1)
διασφάλιση ποιότητας
(1)
διαφοροποιημένη αξιολόγηση
(1)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
διγλωσσία
(2)
Διγλωσσία και εκπαίδευση
(1)
διδακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
(1)
Διδακτική μεθοδολογία της ιστορίας
(1)
Διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας
(1)
διδασκαλία ιστορίας
(1)
Διευθυντής
(1)
Διευθυντική Θέση
(1)
Διοίκηση της Εκπαίδευσης
(1)
δομή της ιστορίας
(1)
Δραματική τέχνη
(1)
Εθνογραφική έρευνα
(1)
εικονιστικά συμβολικά συστήματα (PCS)
(1)
ειρωνεία
(1)
εις βάθος προσέγγιση της τέχνης
(1)
εκπαίδευση
(3)
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
(1)
εκπαιδευτικά προγράμματα
(1)
εκπαιδευτική διαδικασία
(1)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
(1)
Εκπαιδευτική Διοίκηση
(1)
Εκπαιδευτική Ψυχολογία
(1)
εκπαιδευτικοί
(3)
εκπαιδευτικό παιχνίδι
(1)
εκπαιδευτικός θύλακας
(1)
εκπαιδευτικό υλικό
(1)
εμπειρία του παιχνιδιού
(1)
εμπειρία του χρήστη
(1)
εμπορία ανθρώπων
(1)
ενεργητική μάθηση
(1)
ενεργός πολίτης
(1)
ένταξη προσφύγων
(1)
ενταξιακή εκπαίδευση
(1)
εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής
(1)
επιμόρφωση εκπαιδευτικών
(1)
επιπτώσεις φτώχειας
(1)
Επιστήμες Αγωγής
(1)
Επιστήμες της εκπαίδευσης
(1)
Επιστήμες του Διαστήματος
(1)
έρευνα-δράση
(1)
Έρευνα Δράσης
(1)
ευελιξία
(1)
Ηγετική Ταυτότητα
(1)
Η κλέφτρα των βιβλίων
(1)
Θεατρική αγωγή
(1)
θέατρο
(1)
θεατροπαιδαγωγική
(1)
Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα
(1)
Θέατρο στην εκπαίδευση
(1)
Θεόδωρος Τερζόπουλος
(1)
θεσμοί
(1)
θεωρία της πρόσληψης
(1)
ιστορικές δομικές έννοιες
(1)
ιστορικότητα της ανάγνωσης
(1)
καρναβαλική θεωρία
(1)
καταλήψεις σχολείων
(1)
κινητό τηλέφωνο
(1)
Κίνητρα
(2)
κλίμακες αξιολόγησης
(1)
κοινωνική ένταξη
(1)
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
(1)
λαογραφικό μουσείο
(1)
λεξιλογική γλωσσική ικανότητα
(1)
λογοτεχνικός κανόνας
(1)
μαζική κουλτούρα
(1)
μαθησιακές δυσκολίες
(2)
μαθησιακοί τρόποι
(1)
μαθητές
(1)
μέθοδοι διδασκαλίας
(1)
μεθοδολογία κοινωνιογλωσσολογικής έρευνας
(1)
μέθοδος διδασκαλίας
(1)
μέθοδος μωσαϊκού
(1)
μέσα μαζικής επικοινωνίας και ενημέρωσης
(1)
Μεταγνωστικές δεξιότητες
(1)
μεταπτυχιακές διατριβές
(1)
μεταπτυχιακοί φοιτητές
(1)
μετασχηματισμός του σχολείου
(1)
Μετάφραση της παιδικής λογοτεχνίας
(1)
Μεταφρασμένη παιδική και εφηβική λογοτεχνία
(1)
Μεταφραστικές σπουδές
(1)
μεταφραστικές στρατηγικές
(1)
μικρά παιδιά
(1)
μουσεία λογοτεχνίας
(1)
μουσειοπαιδαγωγική
(1)
Νέες τεχνολογίες
(1)
Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ
(1)
νεοεισαχθέντες φοιτητές
(1)
νέο παράδειγμα κοινωνιολογίας παιδικής ηλικίας
(1)
νηπιαγωγείο
(1)
νοητικός προσανατολισμός
(1)
ξενόγλωσση εκπαίδευση
(1)
οικονομική κρίση
(1)
Οι Περιπέτειες του Πινόκιο
(2)
ολιστική προσέγγιση
(1)
οπτικές των παιδιών
(1)
Παιδαγωγική
(1)
παιδί
(1)
παιδιά
(1)
Παιδιά-πρόσφυγες
(1)
παιδική λογοτεχνία
(2)
παιδικό σχέδιο
(1)
παιχνίδι
(5)
παιχνίδι σε συνθήκες μικροβαρύτητας
(1)
παρατήρηση και καταγραφή
(1)
Παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων
(1)
πείνα
(1)
πλαγιαρισμός
(1)
ποιότητα στη προσχολική εκπαίδευση
(1)
πολιτική κοινωνικοποίηση
(1)
πολυτροπικότητα
(1)
ποσοτική προσέγγιση
(1)
πρακτικές
(1)
πρακτική άσκηση, εκπαίδευση εκπαιδευτικών
(1)
προσαρμογή
(1)
πρόσφυγες
(1)
πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες
(1)
προσχολική εκπαίδευση
(8)
προσχολική ηλικία
(3)
προσχολική παιδαγωγική
(4)
προφορικός λόγος
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
ρίσκο
(1)
ριψοκίνδυνο παιχνίδι
(1)
ρόλος
(1)
Σαρακατσάνοι
(1)
σοβαρά παιχνίδια
(1)
στάσεις
(1)
Συγκριτική λογοτεχνία
(1)
σύγχρονη τέχνη
(1)
συλλογικός αναστοχασμός
(1)
συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων
(1)
συμμετοχική προσχολική εκπαίδευση
(1)
συνεργατική έρευνα-δράση
(1)
συνεργατική μάθηση
(1)
Συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη
(1)
σχεδιασμός εκπαιδευτικού έργου
(1)
σχεδιαστική δραστηριότητα
(1)
σχέδιο εργασίας
(1)
σχολικό κλίμα
(1)
Σωματικές Πρακτικές
(1)
σωματική έκφραση
(1)
τα παιδιά ως ερευνητές
(1)
Ταυτότητα Ακόλουθου
(1)
τέχνη
(1)
τεχνικές υψηλής καθοδήγησης
(1)
τύποι παιχνιδιού
(1)
υγιεινές διατροφικές συνήθειες
(1)
υποκειμενικότητα ερευνητή/τριας
(1)
υποστήριξη επαγγελματικής μάθησης
(1)
υψηλή σχολική επίδοση
(2)
φανταστικές ιστορίες
(1)
φοιτητές
(1)
φύλο
(1)
φυσική αγωγή
(1)
ΧΜ - ΕΟΧ
(1)
χωρική ικανότητα
(1)
Χώροι διαβίωσης στο διάστημα
(1)
Χώρος και διαδικασίες αγωγής
(1)
ψηφίδες
(1)
‘scribbles’
(1)
‘μουτζούρες’
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 72 αποτελέσματα
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών, δίγλωσσων μαθητών/τριών και γονέων μεταναστευτικής καταγωγής γύρω από τη διγλωσσία: Μεθοδολογικά ζητήματα και επανεξέταση ερευνητικών δεδομένων Perceptions of teachers, bilingual students and parents with immigrant background toward bilingualism: Methodological issues and re-examination of research data
Δημιουργός:
Γκαϊνταρτζή, Αναστασία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Διγλωσσία και εκπαίδευση, Εθνογραφική έρευνα, researcher subjectivity, language views, γλωσσικές αντιλήψεις, μεθοδολογία κοινωνιογλωσσολογικής έρευνας, υποκειμενικότητα ερευνητή/τριας, διγλωσσία, Ethnographic research, bilingualism
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κινητική ανάπτυξη μέσα από ένα διαθεματικό πρόγραμμα φυσικής αγωγής και παιδικής λογοτεχνίας στο νηπιαγωγείο Movement development through an interdisciplinary program of Physical Education and children’s literature in kindergarten
Δημιουργός:
Γκαλκανοπούλου, Ουρανία, Χατζηγεωργιάδου, Σοφία, Παυλίδου, Εύα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
preschool education, παιδική λογοτεχνία, προσχολική εκπαίδευση, διαθεματικότητα, βασικές κινητικές δεξιότητες, children’s literature, Physical Education, Φυσική Αγωγή, interdisciplinary, basic motor skills
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ανδρούσου, Α., & Αυγητίδου, Σ. (επιμ.) (2013). Η πρακτική άσκηση στην αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: Ερευνητικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δίκτυο Πρακτικών Ασκήσεων & ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ
Δημιουργός:
Karalis, Thanassis
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Student Teachers Practicum, πρακτική άσκηση, εκπαίδευση εκπαιδευτικών
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Visual Messages Accompanied by Music: Preschool Children’s Interpretations
Δημιουργός:
Dogani, Konstantina, Constandinidou-Semoglou, Ourania
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
music reception, music education, preschool age, semiotic function of music, preschool education, media education, visual message, multimodality, developmentally appropriate pedagogy
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Βιβλιοπαρουσίαση: Μαρτίδου, Ρ. (Επιμ.) (2015). Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Δίσιγμα. book review: Martidou, R. (Ed.). Synchrones didaktikes prosegiseis stin proscholiki kai protoscholiki ekpaidefsi. Thessaloniki: Disigma.
Δημιουργός:
Avgitidou, Sofia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
book review, βιβλιοπαρουσίαση, διδακτικές προσεγγίσεις, προσχολική εκπαίδευση, πρωτοσχολική εκπαίδευση
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το Πρόγραμμα TOCSIN: διαστάσεις και επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση TOCSIN project: Dimensions and impact of the greek economic crisis upon early childhood education
Δημιουργός:
Manoli, Polyxeni, Chatzopoulou, Katifenia, Kakana, Domna, Theodosiou, Sevasti, Tsafos, Vassilis, Roussi-Vergou, Christina, Garagouni-Areou, Fotini, Αndroussou, Αlexandra, Avgitidou, Sofia, Mavidou, Anastasia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
economic crisis, FM - EEA, ΧΜ - ΕΟΧ, οικονομική κρίση, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, poverty, early childhood education, επιπτώσεις φτώχειας
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Υποστηρίζοντας τις οπτικές των παιδιών στο ελεύθερο παιχνίδι: μια εκπαιδευτική παρέμβαση Supporting children’s perspectives in free play: an educational intervention
Δημιουργός:
Tanakidou, Maria, Avgitidou, Sofia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
play, τα παιδιά ως ερευνητές, νέο παράδειγμα κοινωνιολογίας παιδικής ηλικίας, dialogical practices, προσχολική εκπαίδευση, οπτικές των παιδιών, παιχνίδι, children’s perspectives, διαλογικές πρακτικές, participation in decision making, mosaic approach, συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων, μέθοδος μωσαϊκού, new paradigm of sociology of childhood
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η αποτελεσματικότητα της χρήσης εικονιστικών επικοινωνιακών συμβόλων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας στη διδασκαλία δεξιοτήτων στο Badminton. The effectiveness of using picture communication symbols at preschool children in teaching skills in badminton
Δημιουργός:
Zetou, Eleni, Antoniou, Panagiotis, Bebetsos, Evangelos, Giakouvaki, Athanasia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
physical education, εικονιστικά συμβολικά συστήματα (PCS), preschool age, προσχολική ηλικία, μέθοδοι διδασκαλίας, δεξιότητες badminton, skills of badminton, φυσική αγωγή, teaching methods, picture communication symbols (PCS)
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ίχνη του εφήμερου: Το χρονικό της μόνιμης έκθεσης κοστουμιών του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος “Traces of the Ephemeral”: The Costume Exhibition of the National Theatre of Northern Greece
Δημιουργός:
Κερτεμελίδου, Παρασκευή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αφιέρωμα: Ταξίδι στο χθες: Τριάντα χρόνια θύμησες από την ίδρυση του ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ (1984-2014) School of Early Childhood Education of Aristotle University of Thessaloniki
Δημιουργός:
Βακαλόπουλος, Κωνσταντίνος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σημείωμα της Διευθύντριας έκδοσης Editorial
Δημιουργός:
Τσοκαλίδου, Ρούλα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
gre, eng
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κι αν ήσουν εσύ; Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος It could be me – it could be you
Δημιουργός:
Choleva, Athanasia
Συντελεστής:
Ύπατη Αρμοστεία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
θεατροπαιδαγωγική, Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα, refugees, Θέατρο στην Εκπαίδευση, πρόσφυγες, Theatre as Education, θέατρο, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, teacher training, βιωματική μάθηση, βιωματικές δραστηριότητες, a Drama in Education programme, εκπαίδευση, experiential activities
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αυγητίδου, Σ., Τζεκάκη, Μ., & Τσάφος, Β. (Επιμ.) (2016). Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται. Αθήνα: Gutenberg
Δημιουργός:
Askouni, Nelly
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση των μαθητών/ριών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση Teachers’ perceptions and attitudes on the inclusive education of students with Autism Spectrum Disorders (ASD): A literature review
Δημιουργός:
Karali, Athina, Kyparissos, Nicholas, Mantzikos, Constantinos, Kofidou, Christina, Chatzitheodorou, Georgia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
perceptions, αυτισμός, στάσεις, teachers, attitudes, εκπαιδευτικοί, αντιλήψεις, inclusive education, ενταξιακή εκπαίδευση, autism, Special Education
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο χώρος εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής σε συνεργατικό εκπαιδευτικό περιβάλλον στο νηπιαγωγείο The space as evolving material field of education in the collaborative kindergarten
Δημιουργός:
Zisopoulou, Eleni
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
συνεργατική μάθηση, Active learning, Educational process, Cooperative learning, space education, ευελιξία, Flexibility, εξελισσόμενο υλικό πεδίο αγωγής, εκπαιδευτική διαδικασία, Χώρος και διαδικασίες αγωγής, early childhood education, Developing physical learning environment, ενεργητική μάθηση
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πειραματική εφαρμογή των σωματικών πρακτικών του Θεόδωρου Τερζόπουλου στο Δημοτικό Σχολείο Theodoros Terzopoulos
Δημιουργός:
Τσαλαπάτης, Νικόλαος, Ρήγα, Βασιλική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Επιστήμες της εκπαίδευσης, Θεόδωρος Τερζόπουλος, Έρευνα Δράσης, Drama Education, Δραματική Τέχνη, Θεατρική αγωγή, Action Research, Θεατρική Αγωγή, Body Practices, Δραματική τέχνη, Art of Drama, Θέατρο στην εκπαίδευση, Σωματικές Πρακτικές, Theodoros Terzopoulos
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαπολιτισμική εκπαίδευση και κοινωνική ένταξη των παιδιών-προσφύγων: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Intercultural education and social inclusion of refugee children: Teachers' perceptions
Δημιουργός:
Μάνεσης, Νικόλαος, Σγούρα, Αγγελική, Μητροπούλου, Φωτεινή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Παιδιά-πρόσφυγες, διαπολιτισμική εκπαίδευση, intercultural education, teachers, εκπαιδευτικοί, κοινωνική ένταξη, πρακτικές, Refugee children, social inclusion, practices
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι περιπέτειες της μετάφρασης στις "Περιπέτειες του Πινόκιο" The adventures of translation in The Adventures of Pinocchio
Δημιουργός:
Drosopulos, Μary, Gavriilidis, Sofia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
The Adventures of Pinocchio, Μεταφραστικές Σπουδές, Οι Περιπέτειες του Πινόκιο, Tranlated children's literature, Translated children’s literature, translation strategies, Μετάφραση της παιδικής λογοτεχνίας, Μεταφραστικές σπουδές, μεταφραστικές στρατηγικές, Descriptive Translation Studies
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κούβου, Ο. (2016). Παιδικό σχέδιο. Η γνωστική προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg
Δημιουργός:
Savva, Andri
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαλογικές πρακτικές προς μια συμμετοχική προσχολική εκπαίδευση: Ένα μοντέλο υποστήριξης των εκπαιδευτικών Dialogic practices towards a participatory early childhood education: a teacher support model
Δημιουργός:
Likomitrou, Sonia, Avgitidou, Sofia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
dialogic beliefs and practices, collaborative action-research, συμμετοχική προσχολική εκπαίδευση, διαλογικές πεποιθήσεις και πρακτικές, υποστήριξη επαγγελματικής μάθησης, participatory early childhood education, συνεργατική έρευνα-δράση, support of professional learning
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Φαγητό, άδειο στομάχι και χιουμοριστικές πτυχές της βρώσης στην παιδική λογοτεχνία. Η πείνα του Πινόκιο Food, empty stomach and the humorous aspects of nutrition in children’s literature. The hunger of Pinocchio
Δημιουργός:
Gavriilidis, Sofia
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
The Adventures of Pinocchio, ειρωνεία, Οι Περιπέτειες του Πινόκιο, καρναβαλική θεωρία, theory of carnival, πείνα, irony, hunger
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι καταλήψεις των σχολείων από τους μαθητές ως μορφή πολιτικής διαμαρτυρίας: εμπειρική προσέγγιση σε γενικά λύκεια της Κεντρικής Μακεδονίας School students’ sit-ins as a form of unconventional political demonstration: empirical approach in Lyceums (ISCED 3) of central Macedonia in Greece
Δημιουργός:
Papaeconomou, Anthony
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
pupils, political socialization, secondary education, μαθητές, πολιτική κοινωνικοποίηση, sit-ins, καταλήψεις σχολείων
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Βιβλιοπαρουσίαση: Ράγκος, 2018 Book Review: Rangos, 2018
Δημιουργός:
Κανατσούλη, Μένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σημείωμα του Διευθυντή Έκδοσης Editorial
Δημιουργός:
Germanos, Dimitris
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
gre, eng
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 2ου Τεύχους (2016) Editorial Team of the 2th Volume (2016)
Δημιουργός:
Lenakakis, Antonis
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
gre, eng
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 3ου τεύχους Editorial Team of the 3th Volume (2017)
Δημιουργός:
Lenakakis, Antonis
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
gre, eng
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αξίες εκπαιδευτικών: Απόψεις για τη δημοκρατία και τους θεσμούς της Teachers' values: Perceptions of democracy and its institutions
Δημιουργός:
Ζήση, Χριστίνα, Γιαβρίμης, Παναγιώτης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
θεσμοί, institutions, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Teachers, εκπαιδευτικοί, εκπαίδευση, δημοκρατία, democracy
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ενίσχυση της ικανότητας αφήγησης φανταστικών ιστοριών παιδιών προσχολικής ηλικίας Enhancing kindergarten children’s ability to narrate fictional stories
Δημιουργός:
Τάφα, Ευφημία, Βρετουδάκη, Ελένη
Συντελεστής:
Προσωπική χρματοδότηση
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
προσχολική ηλικία, kindergarten, Παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων, story structure, Αφήγηση, δομή της ιστορίας, narrative development, φανταστικές ιστορίες, fictional stories
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η γονική εμπλοκή υπό το πρίσμα της θεώρησης του "εκπαιδευτικού θύλακα" του παιδιού Parental involvement through the concept of "educational niche"
Δημιουργός:
Penderi, Efthymia, Petrogiannis, Konstantinos
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
educational niche, developmental niche, βιο-οικολογική προσέγγιση, γονική εμπλοκή, bio-ecological theory, εκπαιδευτικός θύλακας, αναπτυξιακός θύλακας, parental involvement
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Τα επίπεδα γλωσσομάθειας ως παράγοντας αποτελεσματικότητας στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο Language streaming as an efficiency factor of foreign language learning in public schools: junior high schools case
Δημιουργός:
Παπαοικονόμου, Αντώνης, Μπιρμπίλη, Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
public school, ξενόγλωσση εκπαίδευση, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, foreign language education, secondary education, δημόσιο σχολείο
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!