• Search
  • Browse
    • Item types
    • Scientific fields
    • Schools/departments/institutes
    • Institutions
    • Collections
  • Interoperability
  • Info
    • The project
    • Help
  • For institutions
    • Contribute
    • Publication Requirements
    • Expression of Interest Form
  • Contact
  • ΕΛ • ΕΝ
More search options Less search options
Clear Help


Filters  

Filters

Clear
Item type
Scientific field
School/Department/Institute
Year
Language
Institution / collection
ΕΚΤ eContent Services
1  -  30   to   4,094   items

     
    Μέτρηση της αυτοαποτελεσματικότητας των διευθυντών/ντριών στη συμπεριληπτική ηγεσία The measurement of school principals' self-efficacy in leadership for inclusion
    Creator: Tsiolpidou, Xanthoula, Koutouzis, Emmanouil
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2024
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η χρήση των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση στην προσέγγιση ηθικών διλημμάτων The use of the techniques of Drama in Education in the approach of moral dilemmas
    Creator: Papaioannou, Theodora, Magos, Konstantinos
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Πολιτισμική και γλωσσική ετερότητα στο ελληνικό σχολείο: Η περίπτωση των Τάξεων Υποδοχής Cultural and linguistic diversity in the Greek school: The case of Reception Classes
    Creator: Thomou, Paraskevi, Kontogianni, Dionisia
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Διά βίου μάθηση, χρήση ουσιών και σχολική διαρροή: Ανάλυση βιογραφιών ατόμων που έκαναν κατάχρηση ουσιών και διερεύνηση στάσεων εκπαιδευτικών Lifelong learning, drug use and school dropout: Analysis of drug-addiction treatment members' biographies
    Creator: Papadopoulou, Eleni, Tsiboukli, Anna
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Συντελεστές 7ου τεύχους Editorial Team of the 7th Volume (2021)
    Creator: Lenakakis, Antonis
    Item type: Publication in journal, Editorial
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2021
    Language: gre, eng
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    A case study on preschool children’s preferences of and perspectives on their male and female early childhood educator
    Creator: Rentzou, Konstantina
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    “No one is an environmentalist by birth”. Η καλλιέργεια της οικολογικής πολιτειότητας των μαθητών μέσω σχολικών προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Μία συστηματική ανασκόπηση της ερευνητικής δραστηριότητας στο διάστημα 2000 έως 2023 “No one is an environmentalist by birth”. Fostering students’ ecological citizenship via school-based environmental education programs. A systematic review of research activity between 2000 and 2023
    Creator: Μουτσινάς, Γεώργιος
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ο αντιλαμβανόμενος ρόλος των εκπαιδευτικών στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Αναζήτηση υποστήριξης και τεχνική συμβουλευτική The perceived role of teachers in promoting the mental health of primary school students: Seeking support and consultation.
    Creator: Anthopoulou, Vasiliki, Michalopoulou, Lito Eleni, Christidou, Paschalina
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2024
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Τα είδη της γονεϊκής επιτήρησης κατά τη χρήση του διαδικτύου από παιδιά προσχολικής ηλικίας: μία εμπειρική μελέτη Types of parental supervision in preschool children's internet use: an empirical study
    Creator: Κασιμίδου, Αναστασία
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις και ευπαθείς κοινωνικά ομάδες: Προγράμματα συμπερίληψης και καλές πρακτικές στην εκπαίδευση των παιδιών Ρομά Intercultural education and vulnerable social groups: Ιnclusion policies and good practices
    Creator: Kalogerogianni, Fotini
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2024
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης και η σύνδεσή της με την αντίληψη της σχέσης με τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος Resilience of students during distance learning implemented due to pandemic and its association with student-teacher relationship
    Creator: Poulou, Maria, Bertsia, Vasiiki
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2024
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Επίδραση του Σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών στη συλλογική αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών School-Wide Positive Behavior Support effect on collective teacher efficacy
    Creator: Goutas, Theodoros
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Συντελεστές 8ου τεύχους (2022) Editorial Team of the 8th Volume (2022)
    Creator: Lenakakis, Antonis
    Item type: Publication in journal, Editorial
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: gre, eng
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Σημείωμα του Διευθυντή Έκδοσης Editorial
    Creator: Lenakakis, Antonis
    Item type: Publication in journal, Editorial
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: gre, eng
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Πρότυπα γυναικών στα σύγχρονα παιδικά βιβλία γνώσεων. Καταρρίπτοντας την έμφυλη ιδεολογική διχοτομία στον χώρο των Επιστημών Female role models in contemporary children’s informational books Breaking the gender ideological dichotomy in the field of Science
    Creator: Angelaki, Rosy Triantafyllia
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Κριτική αναζήτηση ενός σύγχρονου ‘ολιστικού-μετασχηματιστικού’ μοντέλου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα Critical quest for a contemporary 'holistic-transformative' model of teachers' professional development in the 21st century
    Creator: Tzotzou, Maria, Poulou, Maria, Yfanti, Amalia, Karalis, Thanasis
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2022
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Διερεύνηση της επίδρασης της ποιότητας της σχέσης με τον εκπαιδευτικό και των εφαρμοζόμενων διδακτικών πρακτικών στην συναισθηματική ευεξία μαθητών πρωτοσχολικής ηλικίας Investigating the impact of teacher-student relationship and teaching practices on the emotional well-being of young elementary students
    Creator: Galousi, Vasiliki, Karela, Christina
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2024
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η συμβολή της έρευνας δράσης στην εφαρμογή της συνεργατικής μάθησης σε μια τάξη προσχολικής εκπαίδευσης The contribution of action research to the implementation of cooperative learning in a preschool classroom
    Creator: Nikoloudaki, Eleni, Alexakis, Dimitris
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2024
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η σημασία και η χρησιμότητα της ιστορικότητας της ανάγνωσης ενός μυθιστορήματος: Αστραδενή, της Ευγενίας Φακίνου Importance and usefulness of the historicity of reading the novel 'Astradeni' by Eugenia Fakinou
    Creator: Akritopoulos, Alexandros
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2016
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Αειφόρο ελληνικό σχολείο Greek Sustainable School
    Creator: Trikaliti, Aggeliki
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2016
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Αντιλήψεις εκπαιδευομένων σχετικά με την αξιολόγησή τους μέσω της δημιουργίας καλλιτεχνικών έργων Students' perceptions of their assessment through the creation of artistic works
    Creator: Λαζαράκου, Ελισάβετ
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Θέματα γλωσσικής πολιτικής στο Oλλανδικό κοινοτικό σχολείο στην Αθήνα Language policy issues in the Dutch community school in Athens
    Creator: Kantzou, Vicky, Hliopoulou, Aristea, Androulakis, Giorgos, Maligkoudi, Christina
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2024
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Παιδική λογοτεχνία και οντολογικός επαναπροσδιορισμός του υλικού κόσμου. Ο φιλοσοφικός λόγος και η εικονοποιητική μεταφορά ως μέσα για τη διάσπαση της διχοτόμησης φύσης-πολιτισμού Children's literature, philosophical discourse and iconic metaphors: towards refuting nature-culture dichotomy
    Creator: Αγγελάκη, Ρόζη-Τριανταφυλλιά
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Σημείωμα του Διευθυντή Έκδοσης Editorial
    Creator: Germanos, Dimitris
    Item type: Publication in journal, Editorial
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2016
    Language: gre, eng
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Συντελεστές 1ου Τεύχους Editorial Team of the 1th Volume
    Creator: Germanos, Dimitris
    Item type: Publication in journal, Editorial
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2016
    Language: gre, eng
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Βιβλιοπαρουσίαση: Γαρυφαλλιά Κατσαβουνίδου (2023). «Παιδί, πόλη, και σχεδιασμός. Το Spielraum». Κριτική
    Creator: Χρονάκη, Μυρτώ
    Item type: Scientific article, Book review, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για φορητές συσκευές για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού Mobile augmented reality app for children with autism spectrum disorder to enrich vocabulary
    Creator: Κουκουνάρα, Μαρία, Χατζηνικολάου , Κορνηλία
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η σημασία των συνεργατικών δραστηριοτήτων στην απομείωση του άγχους και τη βελτίωση της επίδοσης των εκπαιδευομένων σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά περιβάλλοντα The importance of collaborative activities in reducing stress and improving learner performance in distance learning environments
    Creator: Νιάρη, Μαρία, Συρμοπούλου, Χαρίκλεια
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Σχεδιασμός και εφαρμογή προγράμματος σεξουαλικής αγωγής σε εφήβους/ες με διαταραχή αυτιστικού φάσματος με στόχο τη μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Design and implementation of a sexual education program for adolescents with autism spectrum disorders to reduce unwanted behaviors
    Creator: Τσιμπιδάκη, Ασημίνα, Γλαβά, Ευαγγελία
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Οι παιδαγωγικοί πράκτορες ως βοηθοί φθίνουσας καθοδήγησης για την ανάπτυξη μεταγνωσιακών στρατηγικών Pedagogical agents as a fading scaffolding tool for developing metacognitive strategies
    Creator: Γιαχνάκης, Εμμανουήλ, Σπαντιδάκης , Ιωάννης, Μαυρογιάννη, Αριστέα, Βασιλάκη, Ελένη
    Item type: Scientific article, Publication in journal
    Scientific field: Primary education
    Υear: 2023
    Language: Greek
    Journal: Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
    School/department/institute: Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
    Institution: School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
    Collection : Dialogoi! Theory and Praxis in Education  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Close

    Close
      • Follow EKT

      Contact | Privacy Policy | Terms of use | Copyright Notice

      ©2025 National Documentation Centre

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ