Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
Τύποι τεκμηρίων
Επιστημονικά πεδία
Σχολές/Τμήματα/Ινστιτούτα
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
ΚΑΙ
'Η
ΌΧΙ
×
Πληκτρολογήστε λέξη ή φράση
Σε όλα τα πεδία
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
ΚΑΙ
'Η
Tύπος τεκμηρίου
ΚΑΙ
'Η
Επιστημονικό πεδίο
ΚΑΙ
'Η
Σχολή/Τμήμα/Ινστιτούτο
ΚΑΙ
'Η
Χρονολογία
Φορέας / συλλογή
Υποδομές
ΕΚΤ e
Content
αποθετήρια
EKT
ΕΚΤ
ΕΑΔΔ
ΕΚΤ e
Publishing
ΕΚΤ e
Journals
ΕΚΤ e
Proceedings
+
Περισσότερα κριτήρια αναζήτησης
Λιγότερα κριτήρια αναζήτησης
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
Tύπος τεκμηρίου
Article
(129)
Scientific article
(129)
Partial document
(145)
Editorial
(16)
Publication in journal
(145)
Review
(20)
Book review
(20)
Επιστημονικό πεδίο
Social Sciences
(145)
Education
(145)
Primary education
(145)
Σχολή/Τμήμα/Ινστιτούτο
Aristotle University of Thessaloniki
(145)
Aristotle University of Thessaloniki
Faculty of Education
(145)
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education
School of Early Childhood Education
(145)
Χρονολογία
2020 - 2024
(73)
2015 - 2019
(72)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(24)
Ελληνική γλώσσα
(137)
Φορέας / συλλογή
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
(145)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education
|
ΕΚΤ e
Journals
(145)
Επιμέρους συλλογή
Correspondence and Presentations
(20)
Introduction
(16)
New researchers
(21)
Presentations of Innovative Programs
(14)
Scientific columns
(50)
Special Theme
(20)
Varia
(4)
Υποδομές
ΕΚΤ e
Content
ΕΚΤ e
Publishing
(145)
ΕΚΤ e
Journals
(145)
1 - 30 από 145 τεκμήρια
Ταξινόμηση
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
Μέτρηση της αυτοαποτελεσματικότητας των διευθυντών/ντριών στη συμπεριληπτική ηγεσία The measurement of school principals' self-efficacy in leadership for inclusion
Δημιουργός:
Tsiolpidou, Xanthoula, Koutouzis, Emmanouil
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2024
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η χρήση των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση στην προσέγγιση ηθικών διλημμάτων The use of the techniques of Drama in Education in the approach of moral dilemmas
Δημιουργός:
Papaioannou, Theodora, Magos, Konstantinos
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πολιτισμική και γλωσσική ετερότητα στο ελληνικό σχολείο: Η περίπτωση των Τάξεων Υποδοχής Cultural and linguistic diversity in the Greek school: The case of Reception Classes
Δημιουργός:
Thomou, Paraskevi, Kontogianni, Dionisia
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διά βίου μάθηση, χρήση ουσιών και σχολική διαρροή: Ανάλυση βιογραφιών ατόμων που έκαναν κατάχρηση ουσιών και διερεύνηση στάσεων εκπαιδευτικών Lifelong learning, drug use and school dropout: Analysis of drug-addiction treatment members' biographies
Δημιουργός:
Papadopoulou, Eleni, Tsiboukli, Anna
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 7ου τεύχους Editorial Team of the 7th Volume (2021)
Δημιουργός:
Lenakakis, Antonis
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Σημείωμα εκδότη
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2021
Γλώσσα:
gre, eng
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
A case study on preschool children’s preferences of and perspectives on their male and female early childhood educator
Δημιουργός:
Rentzou, Konstantina
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
“No one is an environmentalist by birth”. Η καλλιέργεια της οικολογικής πολιτειότητας των μαθητών μέσω σχολικών προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Μία συστηματική ανασκόπηση της ερευνητικής δραστηριότητας στο διάστημα 2000 έως 2023 “No one is an environmentalist by birth”. Fostering students’ ecological citizenship via school-based environmental education programs. A systematic review of research activity between 2000 and 2023
Δημιουργός:
Μουτσινάς, Γεώργιος
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο αντιλαμβανόμενος ρόλος των εκπαιδευτικών στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Αναζήτηση υποστήριξης και τεχνική συμβουλευτική The perceived role of teachers in promoting the mental health of primary school students: Seeking support and consultation.
Δημιουργός:
Anthopoulou, Vasiliki, Michalopoulou, Lito Eleni, Christidou, Paschalina
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2024
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Τα είδη της γονεϊκής επιτήρησης κατά τη χρήση του διαδικτύου από παιδιά προσχολικής ηλικίας: μία εμπειρική μελέτη Types of parental supervision in preschool children's internet use: an empirical study
Δημιουργός:
Κασιμίδου, Αναστασία
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις και ευπαθείς κοινωνικά ομάδες: Προγράμματα συμπερίληψης και καλές πρακτικές στην εκπαίδευση των παιδιών Ρομά Intercultural education and vulnerable social groups: Ιnclusion policies and good practices
Δημιουργός:
Kalogerogianni, Fotini
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2024
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης και η σύνδεσή της με την αντίληψη της σχέσης με τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος Resilience of students during distance learning implemented due to pandemic and its association with student-teacher relationship
Δημιουργός:
Poulou, Maria, Bertsia, Vasiiki
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2024
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Επίδραση του Σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών στη συλλογική αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών School-Wide Positive Behavior Support effect on collective teacher efficacy
Δημιουργός:
Goutas, Theodoros
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 8ου τεύχους (2022) Editorial Team of the 8th Volume (2022)
Δημιουργός:
Lenakakis, Antonis
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Σημείωμα εκδότη
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
gre, eng
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σημείωμα του Διευθυντή Έκδοσης Editorial
Δημιουργός:
Lenakakis, Antonis
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Σημείωμα εκδότη
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
gre, eng
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πρότυπα γυναικών στα σύγχρονα παιδικά βιβλία γνώσεων. Καταρρίπτοντας την έμφυλη ιδεολογική διχοτομία στον χώρο των Επιστημών Female role models in contemporary children’s informational books Breaking the gender ideological dichotomy in the field of Science
Δημιουργός:
Angelaki, Rosy Triantafyllia
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κριτική αναζήτηση ενός σύγχρονου ‘ολιστικού-μετασχηματιστικού’ μοντέλου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα Critical quest for a contemporary 'holistic-transformative' model of teachers' professional development in the 21st century
Δημιουργός:
Tzotzou, Maria, Poulou, Maria, Yfanti, Amalia, Karalis, Thanasis
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2022
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερεύνηση της επίδρασης της ποιότητας της σχέσης με τον εκπαιδευτικό και των εφαρμοζόμενων διδακτικών πρακτικών στην συναισθηματική ευεξία μαθητών πρωτοσχολικής ηλικίας Investigating the impact of teacher-student relationship and teaching practices on the emotional well-being of young elementary students
Δημιουργός:
Galousi, Vasiliki, Karela, Christina
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2024
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η συμβολή της έρευνας δράσης στην εφαρμογή της συνεργατικής μάθησης σε μια τάξη προσχολικής εκπαίδευσης The contribution of action research to the implementation of cooperative learning in a preschool classroom
Δημιουργός:
Nikoloudaki, Eleni, Alexakis, Dimitris
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2024
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η σημασία και η χρησιμότητα της ιστορικότητας της ανάγνωσης ενός μυθιστορήματος: Αστραδενή, της Ευγενίας Φακίνου Importance and usefulness of the historicity of reading the novel 'Astradeni' by Eugenia Fakinou
Δημιουργός:
Akritopoulos, Alexandros
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αειφόρο ελληνικό σχολείο Greek Sustainable School
Δημιουργός:
Trikaliti, Aggeliki
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αντιλήψεις εκπαιδευομένων σχετικά με την αξιολόγησή τους μέσω της δημιουργίας καλλιτεχνικών έργων Students' perceptions of their assessment through the creation of artistic works
Δημιουργός:
Λαζαράκου, Ελισάβετ
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Θέματα γλωσσικής πολιτικής στο Oλλανδικό κοινοτικό σχολείο στην Αθήνα Language policy issues in the Dutch community school in Athens
Δημιουργός:
Kantzou, Vicky, Hliopoulou, Aristea, Androulakis, Giorgos, Maligkoudi, Christina
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2024
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Παιδική λογοτεχνία και οντολογικός επαναπροσδιορισμός του υλικού κόσμου. Ο φιλοσοφικός λόγος και η εικονοποιητική μεταφορά ως μέσα για τη διάσπαση της διχοτόμησης φύσης-πολιτισμού Children's literature, philosophical discourse and iconic metaphors: towards refuting nature-culture dichotomy
Δημιουργός:
Αγγελάκη, Ρόζη-Τριανταφυλλιά
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σημείωμα του Διευθυντή Έκδοσης Editorial
Δημιουργός:
Germanos, Dimitris
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Σημείωμα εκδότη
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
gre, eng
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 1ου Τεύχους Editorial Team of the 1th Volume
Δημιουργός:
Germanos, Dimitris
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Σημείωμα εκδότη
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2016
Γλώσσα:
gre, eng
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Βιβλιοπαρουσίαση: Γαρυφαλλιά Κατσαβουνίδου (2023). «Παιδί, πόλη, και σχεδιασμός. Το Spielraum». Κριτική
Δημιουργός:
Χρονάκη, Μυρτώ
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο, Βιβλιοκρισία / Βιβλιοπαρουσίαση
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για φορητές συσκευές για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού Mobile augmented reality app for children with autism spectrum disorder to enrich vocabulary
Δημιουργός:
Κουκουνάρα, Μαρία, Χατζηνικολάου , Κορνηλία
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η σημασία των συνεργατικών δραστηριοτήτων στην απομείωση του άγχους και τη βελτίωση της επίδοσης των εκπαιδευομένων σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά περιβάλλοντα The importance of collaborative activities in reducing stress and improving learner performance in distance learning environments
Δημιουργός:
Νιάρη, Μαρία, Συρμοπούλου, Χαρίκλεια
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχεδιασμός και εφαρμογή προγράμματος σεξουαλικής αγωγής σε εφήβους/ες με διαταραχή αυτιστικού φάσματος με στόχο τη μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Design and implementation of a sexual education program for adolescents with autism spectrum disorders to reduce unwanted behaviors
Δημιουργός:
Τσιμπιδάκη, Ασημίνα, Γλαβά, Ευαγγελία
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι παιδαγωγικοί πράκτορες ως βοηθοί φθίνουσας καθοδήγησης για την ανάπτυξη μεταγνωσιακών στρατηγικών Pedagogical agents as a fading scaffolding tool for developing metacognitive strategies
Δημιουργός:
Γιαχνάκης, Εμμανουήλ, Σπαντιδάκης , Ιωάννης, Μαυρογιάννη, Αριστέα, Βασιλάκη, Ελένη
Τύπος τεκμηρίου:
Δημοσίευση σε περιοδικό, Επιστημονικό άρθρο
Επιστημονικό πεδίο:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χρονολογία :
2023
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Περιοδικό :
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχολή/τμήμα/ινστιτούτο:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ▶ Παιδαγωγική Σχολή ▶ Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (1982 - ...)
Φορέας:
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ)/Α.Π.Θ.
Συλλογή:
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!