Toggle navigation
Search
Browse
Item types
Scientific fields
Schools/departments/institutes
Institutions
Collections
Interoperability
Info
The project
Help
For institutions
Contribute
Publication Requirements
Expression of Interest Form
Contact
ΕΛ
•
ΕΝ
Home page
Schools/departments/institutes
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education
School of Early Childhood Education
Discover
4,094 items
from this school/department/institute
Search
More search options
Filters
Filters
1 - 30 to 4,094 items
Sort by
Relevance
Ascending date
Descending date
Μέτρηση της αυτοαποτελεσματικότητας των διευθυντών/ντριών στη συμπεριληπτική ηγεσία The measurement of school principals' self-efficacy in leadership for inclusion
Creator:
Tsiolpidou, Xanthoula, Koutouzis, Emmanouil
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2024
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η χρήση των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση στην προσέγγιση ηθικών διλημμάτων The use of the techniques of Drama in Education in the approach of moral dilemmas
Creator:
Papaioannou, Theodora, Magos, Konstantinos
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πολιτισμική και γλωσσική ετερότητα στο ελληνικό σχολείο: Η περίπτωση των Τάξεων Υποδοχής Cultural and linguistic diversity in the Greek school: The case of Reception Classes
Creator:
Thomou, Paraskevi, Kontogianni, Dionisia
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διά βίου μάθηση, χρήση ουσιών και σχολική διαρροή: Ανάλυση βιογραφιών ατόμων που έκαναν κατάχρηση ουσιών και διερεύνηση στάσεων εκπαιδευτικών Lifelong learning, drug use and school dropout: Analysis of drug-addiction treatment members' biographies
Creator:
Papadopoulou, Eleni, Tsiboukli, Anna
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 7ου τεύχους Editorial Team of the 7th Volume (2021)
Creator:
Lenakakis, Antonis
Item type:
Publication in journal, Editorial
Scientific field:
Primary education
Υear:
2021
Language:
gre, eng
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
A case study on preschool children’s preferences of and perspectives on their male and female early childhood educator
Creator:
Rentzou, Konstantina
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
“No one is an environmentalist by birth”. Η καλλιέργεια της οικολογικής πολιτειότητας των μαθητών μέσω σχολικών προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Μία συστηματική ανασκόπηση της ερευνητικής δραστηριότητας στο διάστημα 2000 έως 2023 “No one is an environmentalist by birth”. Fostering students’ ecological citizenship via school-based environmental education programs. A systematic review of research activity between 2000 and 2023
Creator:
Μουτσινάς, Γεώργιος
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο αντιλαμβανόμενος ρόλος των εκπαιδευτικών στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Αναζήτηση υποστήριξης και τεχνική συμβουλευτική The perceived role of teachers in promoting the mental health of primary school students: Seeking support and consultation.
Creator:
Anthopoulou, Vasiliki, Michalopoulou, Lito Eleni, Christidou, Paschalina
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2024
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Τα είδη της γονεϊκής επιτήρησης κατά τη χρήση του διαδικτύου από παιδιά προσχολικής ηλικίας: μία εμπειρική μελέτη Types of parental supervision in preschool children's internet use: an empirical study
Creator:
Κασιμίδου, Αναστασία
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις και ευπαθείς κοινωνικά ομάδες: Προγράμματα συμπερίληψης και καλές πρακτικές στην εκπαίδευση των παιδιών Ρομά Intercultural education and vulnerable social groups: Ιnclusion policies and good practices
Creator:
Kalogerogianni, Fotini
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2024
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης και η σύνδεσή της με την αντίληψη της σχέσης με τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος Resilience of students during distance learning implemented due to pandemic and its association with student-teacher relationship
Creator:
Poulou, Maria, Bertsia, Vasiiki
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2024
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Επίδραση του Σχολικού Συστήματος Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών στη συλλογική αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών School-Wide Positive Behavior Support effect on collective teacher efficacy
Creator:
Goutas, Theodoros
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 8ου τεύχους (2022) Editorial Team of the 8th Volume (2022)
Creator:
Lenakakis, Antonis
Item type:
Publication in journal, Editorial
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
gre, eng
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σημείωμα του Διευθυντή Έκδοσης Editorial
Creator:
Lenakakis, Antonis
Item type:
Publication in journal, Editorial
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
gre, eng
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Πρότυπα γυναικών στα σύγχρονα παιδικά βιβλία γνώσεων. Καταρρίπτοντας την έμφυλη ιδεολογική διχοτομία στον χώρο των Επιστημών Female role models in contemporary children’s informational books Breaking the gender ideological dichotomy in the field of Science
Creator:
Angelaki, Rosy Triantafyllia
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Κριτική αναζήτηση ενός σύγχρονου ‘ολιστικού-μετασχηματιστικού’ μοντέλου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα Critical quest for a contemporary 'holistic-transformative' model of teachers' professional development in the 21st century
Creator:
Tzotzou, Maria, Poulou, Maria, Yfanti, Amalia, Karalis, Thanasis
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2022
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερεύνηση της επίδρασης της ποιότητας της σχέσης με τον εκπαιδευτικό και των εφαρμοζόμενων διδακτικών πρακτικών στην συναισθηματική ευεξία μαθητών πρωτοσχολικής ηλικίας Investigating the impact of teacher-student relationship and teaching practices on the emotional well-being of young elementary students
Creator:
Galousi, Vasiliki, Karela, Christina
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2024
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η συμβολή της έρευνας δράσης στην εφαρμογή της συνεργατικής μάθησης σε μια τάξη προσχολικής εκπαίδευσης The contribution of action research to the implementation of cooperative learning in a preschool classroom
Creator:
Nikoloudaki, Eleni, Alexakis, Dimitris
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2024
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η σημασία και η χρησιμότητα της ιστορικότητας της ανάγνωσης ενός μυθιστορήματος: Αστραδενή, της Ευγενίας Φακίνου Importance and usefulness of the historicity of reading the novel 'Astradeni' by Eugenia Fakinou
Creator:
Akritopoulos, Alexandros
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2016
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αειφόρο ελληνικό σχολείο Greek Sustainable School
Creator:
Trikaliti, Aggeliki
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2016
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αντιλήψεις εκπαιδευομένων σχετικά με την αξιολόγησή τους μέσω της δημιουργίας καλλιτεχνικών έργων Students' perceptions of their assessment through the creation of artistic works
Creator:
Λαζαράκου, Ελισάβετ
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Θέματα γλωσσικής πολιτικής στο Oλλανδικό κοινοτικό σχολείο στην Αθήνα Language policy issues in the Dutch community school in Athens
Creator:
Kantzou, Vicky, Hliopoulou, Aristea, Androulakis, Giorgos, Maligkoudi, Christina
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2024
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Παιδική λογοτεχνία και οντολογικός επαναπροσδιορισμός του υλικού κόσμου. Ο φιλοσοφικός λόγος και η εικονοποιητική μεταφορά ως μέσα για τη διάσπαση της διχοτόμησης φύσης-πολιτισμού Children's literature, philosophical discourse and iconic metaphors: towards refuting nature-culture dichotomy
Creator:
Αγγελάκη, Ρόζη-Τριανταφυλλιά
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σημείωμα του Διευθυντή Έκδοσης Editorial
Creator:
Germanos, Dimitris
Item type:
Publication in journal, Editorial
Scientific field:
Primary education
Υear:
2016
Language:
gre, eng
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συντελεστές 1ου Τεύχους Editorial Team of the 1th Volume
Creator:
Germanos, Dimitris
Item type:
Publication in journal, Editorial
Scientific field:
Primary education
Υear:
2016
Language:
gre, eng
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Βιβλιοπαρουσίαση: Γαρυφαλλιά Κατσαβουνίδου (2023). «Παιδί, πόλη, και σχεδιασμός. Το Spielraum». Κριτική
Creator:
Χρονάκη, Μυρτώ
Item type:
Scientific article, Book review, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για φορητές συσκευές για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού Mobile augmented reality app for children with autism spectrum disorder to enrich vocabulary
Creator:
Κουκουνάρα, Μαρία, Χατζηνικολάου , Κορνηλία
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η σημασία των συνεργατικών δραστηριοτήτων στην απομείωση του άγχους και τη βελτίωση της επίδοσης των εκπαιδευομένων σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά περιβάλλοντα The importance of collaborative activities in reducing stress and improving learner performance in distance learning environments
Creator:
Νιάρη, Μαρία, Συρμοπούλου, Χαρίκλεια
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχεδιασμός και εφαρμογή προγράμματος σεξουαλικής αγωγής σε εφήβους/ες με διαταραχή αυτιστικού φάσματος με στόχο τη μείωση ανεπιθύμητων συμπεριφορών Design and implementation of a sexual education program for adolescents with autism spectrum disorders to reduce unwanted behaviors
Creator:
Τσιμπιδάκη, Ασημίνα, Γλαβά, Ευαγγελία
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι παιδαγωγικοί πράκτορες ως βοηθοί φθίνουσας καθοδήγησης για την ανάπτυξη μεταγνωσιακών στρατηγικών Pedagogical agents as a fading scaffolding tool for developing metacognitive strategies
Creator:
Γιαχνάκης, Εμμανουήλ, Σπαντιδάκης , Ιωάννης, Μαυρογιάννη, Αριστέα, Βασιλάκη, Ελένη
Item type:
Scientific article, Publication in journal
Scientific field:
Primary education
Υear:
2023
Language:
Greek
Journal:
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
School/department/institute:
Aristotle University of Thessaloniki ▶ Faculty of Education ▶ School of Early Childhood Education (1982 - ...)
Institution:
School of Early Childhood Education (S. of E.C.E.)/AUTH
Collection :
Dialogoi! Theory and Praxis in Education |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!