• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Συνέδριο
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   76   αποτελέσματα
     
    Ο χώρος ως μέσο δημιουργικής μάθησης Space as a means for education and creative learning
    Δημιουργός: Παρασκευά (Polyanna Paraskeva), Πολυάννα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: ελευθερία κίνησης και έκφραση, learning process, εκπαιδευτική διαδικασία, flexible space, χώρος, ευέλικτος χώρος, creative learning, space, freedom of movement and expression, δημιουργική μάθηση
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Μια Π.Χ. από συμμετοχή: Χώροι Παιχνιδιού στην Πόλη της Λάρισας A participatory playground: A network of playscapes in the city of Larisa
    Δημιουργός: Φουστέρη (Athina Fousteri), Αθηνά, Διαμαντούλη (Eliki Diamantouli), Ελίκη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: play, workshop, τοπίο, μακέτα, παιχνίδι, participatory design, playground design, εργαστήριο, ephemeral structures, συμμετοχικός σχεδιασμός, χώρος παιχνιδιού, construction, model, playscape, εφήμερες κατασκευές, landscape, παιδική χαρά
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Προσαρμογή του οικονομικού μοντέλου Crowdfunding στην σχολική τάξη για την αναβάθμιση του σχολικού χώρου και την σύνδεση του σχολείου με την κοινότητα Adaptation of the Crowdfunding economic model to the school classroom to upgrade the school space and connect the school with the community
    Δημιουργός: Πετσάβας (Pavlos Petsavas), Παύλος, Μαουτσίδου (Maria Maoutsidou), Μαρία, Ζαχαράτου (Panagiota Zacharatou), Παναγιώτα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Crowdfunding, education, χρηματοδότηση από το πλήθος, άυλες ανταμοιβές, intangible rewards, εκπαίδευση
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η πόλη των μικρών παιδιών The city of little children
    Δημιουργός: Μάρκου (Maria Markou), Μαρία, ∆ίπλα (Anastasia Dipla), Αναστασία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: αντίληψη της πόλης, preschool education, προσχολική αγωγή, urban space, children's drawing, παιδικό σχέδιο, αστικός χώρος, perception of the city
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Σχολική τάξη: Πώς ο χώρος μπορεί να επηρεάσει τη μάθηση των μαθητών School Classroom: How the place can affect the students’ learning
    Δημιουργός: Μπιτσάκη (Marina Bitsaki), Μαρίνα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: experiments, learning, grouping, research, ομαδικότητα, re-arrangement of the place, δημιουργικότητα, μάθηση, αναδιάρθρωση χώρου, παιδί, συνεργασία, χώρος, place, έρευνα, creativity, πειράματα, child, cooperation
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η επίδραση των σχολικών κτηρίων και του αστικού χώρου στην ομαλή ψυχοπνευματική ανάπτυξη των παιδιών. Η Κέρκυρα ως μελέτη περίπτωσης School buildings and urban space effect smooth mental and psychological development of child. Corfu as a case study
    Δημιουργός: Γκανάτσιου (Paraskevi Ganatsiou), Παρασκευή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: σχολικά κτήρια, school buildings, Κέρκυρα, Corfu, aesthetic theories, πολιτιστικές διαδρομές, αρχιτεκτονική του χώρου, space architecture, psycho - mental development, ψυχοπνευματική ανάπτυξη, cultural routes, αισθητικές θεωρίες
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ο χώρος της μουσικής στο νηπιαγωγείο: από τη μουσική γωνιά στις μουσικές δράσεις The space of music in kindergarten school: from the music corner to music actions
    Δημιουργός: Λίτος (John Litos), Ιωάννης
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: μουσική γωνιά, μουσικές δράσεις, music corner, μουσικός εξοπλισμός, music equipment, music activities
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Φως και σκιά: δημιουργοί χώρων και αφηγητές μύθων Light and shadow: space creators and story tellers
    Δημιουργός: Μαυρομμάτης (Aris Mavrommatis), Άρης, Κατσιούλη (Aikaterini Katsiouli), Αικατερίνη, Πολίτη (Chrysoula Politi), Χρυσούλα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: φως, μύθος, myth, shadow, shape, light, σχήμα, σκιά
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η συμμετοχή των παιδιών στον ανασχεδιασμό της σχολικής αυλής με τη χρήση σχεδιαστικού εργαλείου νέων τεχνολογιών Children’s participation in schoolyard redesign using ICT design tool
    Δημιουργός: Πολύζου (Evangelia Polyzou), Ευαγγελία, Ταμουτσέλη (Konstantia Tamoutseli), Κωνσταντία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: children’s participation, schoolyard (re)design, digital drawing, συμμετοχή των παιδιών, Tux Paint, (ανα)σχεδιασμός της σχολικής αυλής, ψηφιακή σχεδίαση
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ο συμμετοχικός σχεδιασμός παιδιών και αρχιτεκτόνων στο σχολείο ως τόπος διαλόγου School design participation as dialogic space for children and architects
    Δημιουργός: Πατσαρίκα (Maria Patsarika), Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: school environment, σχολικό περιβάλλον, unstructured activities, συμμετοχικός σχεδιασμός, dialogue, μη-δομημένες δραστηριότητες, participatory design, multimodality, διάλογο, διαπροσωπικές σχέσεις, interpersonal relations, πολυτροπική έκφραση
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Εισαγωγή καινοτομιών στις σχολικές μονάδες: η στάση των εκπαιδευτικών και ο ρόλος του/της διευθυντή/ριας Introducing innovations in schools: teachers’ attitudes and the role of the school principal
    Δημιουργός: Πολυζοπούλου (Athanasia Polyzopoulou), Αθανασία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: innovation, αντίσταση εκπαιδευτικών, change, διευθυντής, teachers’ resistance, school principal, καινοτομία, αλλαγή
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    «Η φάρμα των ζώων» του Τζωρτζ Όργουελ: το εκπαιδευτικό δράμα ως ολιστικός τρόπος μάθησης "The Animal Farm" by George Orwell: Drama in Education as a holistic way of learning The role of a mentor-animator and his contribution to the elimination of inequalities in the school environment
    Δημιουργός: Πετρά (Vasiliki Petra), Βασιλική
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: μέντορας-εμψυχωτής, χειραφετικός χαρακτήρας της τέχνης, ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες, πολιτειότητα, citizenship, mentor-teacher, active participation of all students, ενεργός συμμετοχή στη μάθηση, empowerment of art, equal educational opportunities
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Το παιχνίδι με τις ατμόσφαιρες στην πόλη Playing with the ambiances in the city
    Δημιουργός: Παξινού (Evangelia Paxinou), Ευαγγελία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: architectural design, ατμόσφαιρα, game, city, αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, παιχνίδι, πόλη, ambiance
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Μια νέα εκπαιδευτική πρόταση: Φτου και Βγαίνω! Οκτώ κρυψώνες για να βρεις τον εαυτό σου και να παίξεις με τους άλλους A new educational proposal: Phew and comes! Eight hiding places for finding oneself and for playing with the others
    Δημιουργός: Νεμπαυλάκη (Anna Nempavlaki), Άννα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: self-esteem, thoughts, ψυχή, σώμα, senses, soul, κρυψώνες, διατροφή, body, αυτοεκτίμηση, space, nutrition, παιδί, χώρος, σχέσεις, relations, σκέψεις, αισθήσεις, hiding places, frame, child
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Μία συγκριτική διερεύνηση των απόψεων μελλοντικών επαγγελματιών νηπιαγωγών στην Ελλάδα και τη Νορβηγία, σχετικά με τη μάθηση και το παιχνίδι στους εξωτερικούς χώρους A comparative research on Greek and Norwegian prospective early childhood professionals’ views on outdoor learning and play
    Δημιουργός: Σακελλαρίου (Maria Sakellariou), Μαρία, Δαρδανού (Maria Dardanou), Μαρία, Γκέσιου (Georgia Gessiou), Γεωργία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Greece, μάθηση και παιχνίδι στους εξωτερικούς χώρους, outdoor learning and play, Norway, Νορβηγία, undergraduate students, Ελλάδα, προπτυχιακοί φοιτητές
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Το παράδειγμα του Βρεφονηπιακού σταθμού του Δήμου Μαρκόπουλου: Το κτίριο ως καθημερινή διδακτική εμπειρία αρχιτεκτονικής για τους μικρούς χρήστες του A daycare unit for children in the town of Markopoulo: An example of how a building can teach architecture to its young inhabitants. And at the same time daily affect their lives
    Δημιουργός: Μπίρης (Tasos Biris), Τάσος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: inhabiting space, διδακτικό παιχνίδι, basic architectural archetypes, πρωτογενές κανονιστικό σύστημα, κατοίκηση, αρχιτεκτονικά αρχέτυπα, introductory lesson about space syntax
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ερευνώντας το ενεργειακό όφελος άυλων χωρικών ποιοτήτων. Η εναλλακτική πρόταση της Αρχιτεκτονικής Ενεργειακής Αναβάθμισης (Α.Ε.Α.), στις τυπικές πρακτικές της Ενεργειακής Αναβάθμισης Exploring the energy benefit of intangible spatial qualities The alternative proposal of Architectural Energy Retrofit (Α.Ε.R.), against typical energy retrofit practices
    Δημιουργός: Ηλιοπούλου (Eftychia Eliopoulou), Ευτυχία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: ενεργειακή συμπεριφορά, spatial values, school design, αρχιτεκτονική ενεργειακή αναβάθμιση, energy behavior, energy saving, pedagogical principles, συμβιωτικές στρατηγικές, εξοικονόμηση ενέργειας, symbiotic strategies, αρχιτεκτονική σχολείων, bioclimatic benefits, μικρο-περιβάλλον, βιοκλιματικά οφέλη, παιδαγωγικές αξίες, micro environment, χωρικές ποιότητες, architectural energy retrofit
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η χρήση πολυτροπικών υλικών και η συμβολή τους στην ανάπτυξη του συμβολικού παιχνιδιού The use of multimodal materials and their contribution to the development of role play
    Δημιουργός: Αθανασοπούλου (Stavroyla-Eirini Athanasopoulou), Σταυρούλα- Ειρήνη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: self – action, αλληλεπίδραση, πολυτροπικά υλικά, multimodal materials, χώρος, κοινωνικές δεξιότητες, αυτενέργεια, space, interactions, social skills
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    ῾Γωνιές᾿ στο ῾στρογγυλό᾿. Κατανόηση και κριτική θεώρηση του σχολείου του Τάκη Ζενέτου στο Μπραχάμι ῾Corners᾿ in ῾curves᾿. A critical understanding of Takis Zenetos’ school in Brahami, Athens
    Δημιουργός: Παπαγεωργίου (Ilias Papageorgiou), Ηλίας
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: δυνατότητες εκπαίδευσης, potential for coexistence, ανοιχτή εκπαίδευση, open education, ήχος, sound, κύκλος, δυνατότητες συνύπαρξης, potential for learning, vision, corner, κίνηση, circle, γωνιά, movement, οπτική
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Σχεδιασμός χώρου παιχνιδιού και μάθησης παιδιών προσχολικής ηλικίας: ερευνώντας την αυλή του νηπιαγωγείου Learning space design for preschool children: investigating the courtyard in kindergarten
    Δημιουργός: Χατζόγλου (Sofia Chatzoglou), Σοφία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: play, kindergarten, preschoolers, χώρος μάθησης, courtyards, learning space, προσχολική ηλικί, παιχνίδι, αυλή
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    «Βλέμμα στην πόλη»: ένα τοπικό δίκτυο σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αθήνα «A gaze at the city»: A local network of primary schools in Athens
    Δημιουργός: Κύρδη (Kalliopi Kyrdi), Καλλιόπη, Δημοπούλου (Maria Dimopoulou), Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: αλληλεπίδραση, systemic approach, δίκτυο, υπαίθρια γλυπτά, activities, δημόσιος χώρος, interaction, public spaces, συστημική προσέγγιση, school network, δραστηριότητες, outdoor sculptures
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Πρόταση αναδιαμόρφωσης εσωτερικού χώρου αίθουσας παιδικού σταθμού Re-organizing the indoor space of a day-care center
    Δημιουργός: Κουκουνούρη (Aristea Koukounouri), Αριστέα, Μπατσής (Dimitris Batsis), Δημήτρης, Νούσια (Alexandra Nousia), Αλεξάνδρα, Χαρίση (Athena Charissi), Αθηνά, Κανελλοπούλου (Elena Kanellopoulos), Έλενα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: εσωτερικός χώρος, indoor space, learning environments, προσχολική αγωγή, περιβάλλοντα μάθησης, early childhood education
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η παιδαγωγική ποιότητα, η πρόσβαση και ο εξοπλισμός των υπαίθριων χώρων παιχνιδιού για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Accessibility and quality in playgrounds for children with special needs
    Δημιουργός: Πολίτη (Victoria Politi), Βικτώρια, Μπότσογλου (Kafenia Botsoglou), Καφένια
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: accessibility, special educational needs, υπαίθριοι χώροι παιχνιδιού, πρόσβαση, playgrounds, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Οι προσφερόμενες δυνατότητες του σχολικού περιβάλλοντος, ως σημείο συνάντησης εκπαιδευτικής διαδικασίας και σχολικού χώρου The affordances of the school environment as a meeting point between educational process and school space
    Δημιουργός: Πέππα (Evangelia Peppa), Ευαγγελία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: σχολικά κτίρια, affordances, Montessori schools, προσφερόμενες δυνατότητες, σχολική αρχιτεκτονική, greek schools of 1930’s, Herman Hertzberger, school architecture, σχολεία του 1930, μοντεσσοριανά σχολεία, schoildol buings
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    ‘Η παιδική χαρά ως συνεκτικό στοιχείο της γειτονιάς και βιωματικό εργαλείο ανάγνωσης της πόλης μέσα από παραδείγματα εφαρμογής’ ‘Playgrounds as neighborhood’s cohesive component and city’s comprehension asset via specific case studies’
    Δημιουργός: Παπαλιούρα (Evdoxia Papalioura), Ευδοξία, Τάκα (Evgenia Taka), Ευγενία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: participation, βιωματικός, κοινωνικοποίηση, natural environment, φαντασία, imagination, συμμετοχή, φυσικό περιβάλλον, collectivity, οικολογία, ecology, δημιουργικότητα, experiential, συλλογικότητα, creativity, socialization
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Αρχιτεκτονική για παιδιά, με το βλέμμα στο μέλλον ή ThinkBig! Architecture for kids, gazing at the future or ThinkBig!
    Δημιουργός: Δασκαλάκη (Filitsa Daskalaki), Φιλίτσα, Κουβαρά (Penelope Kouvara), Πηνελόπη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: architecture4kids, βιωσιμότητα, participation, education, urbanism, συμμετοχικότητα, αρχιτεκτονική, sustainability, architecture
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η συμβολή των παιδικών μουσείων στην προσοικείωση του αστικού τοπίου The contribution of children’s museum to getting familiar with the urban landscape
    Δημιουργός: Καλεσοπούλου (Despina Kalessopoulou), Δέσποινα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: αναπαράσταση αστικού ιστού, κοινωνική μάθηση, children’s perspective, οπτική του παιδιού, children’s museums, cultural pedagogy, representation of urban space, social learning, πολιτιστική παιδαγωγική, παιδικά μουσεία
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    «Χώροι με το παιδί»: Αποκαλύπτοντας την ενήλικη παιδικότητα στην περίπτωση των ιστορικών θεματικών πάρκων “Places with the child”: Uncovering the adult childhood in the case of historical thematic parks
    Δημιουργός: Σμυρναίος (Anthony L. Smyrnaios), Αντώνης Λ.
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: ενηλικιότητα, teaching history, critical thinking, παιδικότητα, childhood, διδασκαλία ιστορίας, ιστορικά θεματικά πάρκα, κριτική σκέψη, adulthood, historical thematic parks
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Το παιχνίδι ως «σχισμή» στον χώρο της πόλης: το Spielraum Play as a “crevice” in the space of the city: the Spielraum
    Δημιουργός: Κατσαβουνίδου (Garyfallia Katsavounidou), Γαρυφαλλιά
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: play, city, design practice, παιδί, σχεδιαστική πρακτική, urban space, παιχνίδι, πόλη, αστικός χώρος, child
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ενταξιακή Εκπαίδευση και χωρικοί σχεδιασμοί: Πέρα από την προσβασιμότητα Inclusive Education and spatial design: Beyond accessibility
    Δημιουργός: Κιού (Paraskevi Kiou), Παρασκευή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: architectural design, accessibility, disability, αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, Inclusive education, αναπηρία, ενταξιακή εκπαίδευση, προσβασιμότητα
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2023 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ