Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(75)
Επιστημονικό άρθρο
(75)
Τεκμήριο συνεδρίου
(76)
Άρθρο συνεδρίου
(75)
Τμήμα έκδοσης
(1)
Χρονολογία
2015 - 2019
(76)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(2)
Ελληνική γλώσσα
(74)
Φορέας / συλλογή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
(76)
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
(76)
Επιμέρους συλλογή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
(1)
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ
(5)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ Ι Μετασχηματισμοί των σχολικών χώρων και εκπαιδευτική αλλαγή
(27)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΙΙ & ΙΙΙ Η πολυτροπική τομή χώρων εκπαίδευσης και πόλης & Η πόλη ως περιβάλλον μάθησης και αγωγής
(31)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ IV Εισαγωγή καινοτομιών για αναβάθμιση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
(12)
Συνέδριο
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
(76)
Τύπος τεκμηρίου
info:eu-repo/semantics/article
(76)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(76)
Θέμα
«Mosaic Approach»
(1)
«Μέθοδος Μωσαϊκού»
(1)
«Προσέγγιση U»
(1)
(ανα)σχεδιασμός της σχολικής αυλής
(1)
accessibility
(2)
activated space
(1)
active participation
(1)
active participation of all students
(1)
activities
(3)
adulthood
(1)
adventure play
(1)
aesthetic theories
(1)
affordances
(1)
alternative models
(1)
alternative school
(1)
ambiance
(1)
anthropometry
(1)
archaeology
(1)
architect
(1)
architectural design
(2)
architectural discourse
(1)
architectural energy retrofit
(1)
architectural vocabulary
(1)
architecture
(7)
architecture4kids
(1)
art
(1)
artistic workshops
(1)
assembly
(1)
autobiography
(1)
barriers
(1)
basic architectural archetypes
(1)
bioclimatic benefits
(1)
body
(1)
book
(1)
box
(1)
bridge
(1)
Building Architecture
(1)
built environment
(1)
change
(1)
child
(7)
child as an active subject
(1)
childhood
(2)
children
(1)
children's drawing
(1)
children’s geographies
(1)
children’s museums
(1)
children’s participation
(2)
children’s perspective
(1)
child’s space
(1)
circle
(1)
citizenship
(2)
city
(6)
civil society
(1)
classroom
(1)
cognizance of time and space
(1)
collaboration
(1)
collectivity
(1)
color
(1)
Community School
(1)
conceptual and methodological framework
(1)
conceptual design
(1)
construction
(1)
contemporary art
(1)
conventional schooling
(1)
cooperation
(1)
cooperative learning
(1)
Corfu
(1)
corner
(1)
courtyards
(1)
craftsmen / constructions
(1)
creativity
(4)
Critical Pedagogy and Institutional Pedagogy
(1)
critical thinking
(2)
Crowdfunding
(1)
cultural pedagogy
(1)
cultural routes
(1)
culture
(1)
de-institutionalisation of learning
(1)
Deming
(1)
deschooling
(1)
design
(1)
design education (design learning)
(1)
design practice
(1)
design practices and education
(1)
design thinking
(1)
design thinking design by making
(1)
dialogical-polyphonic space
(1)
dialogue
(2)
digital drawing
(1)
Dimitrios Kallias
(1)
disability
(1)
door.
(1)
drawing
(1)
early childhood education
(2)
ecology
(1)
education
(4)
education, technoculture, class, social school space, design, re-design
(1)
educational change
(1)
educational process
(1)
educational system
(1)
effective educational environments
(1)
empowerment of art
(1)
energy behavior
(1)
energy saving
(1)
entertainment
(1)
environment
(1)
environmental awareness
(1)
ephemeral structures
(1)
equal educational opportunities
(1)
ergonomics
(1)
everyday life
(1)
exchange
(1)
experience
(2)
experiential
(1)
experiential childhood action
(1)
experiential-communicational pedagogy
(1)
experiential-investigative learning
(1)
experiential multisensory learning
(1)
experimental communicative learning
(1)
experiments
(1)
exploration
(1)
façade
(1)
fantasy
(1)
flexibility
(2)
fluidity
(1)
fluid space
(1)
force
(1)
frame
(1)
game
(4)
games
(1)
geography
(1)
Greece
(1)
greek schools of 1930’s
(1)
grouping
(1)
Herman Hertzberger
(1)
hiding places
(1)
historical thematic parks
(1)
history of Greek education
(1)
Icentre
(1)
imagination
(1)
improvement
(1)
in-between spaces
(1)
inclusive education
(1)
Inclusive education, disability, architectural design, accessibility
(1)
indoor air quality
(1)
indoor environmental conditions
(1)
indoor space
(1)
industrial landscape
(1)
inhabiting space
(1)
innovation
(1)
Innovative Bioclimatic School, European School Crete, model of school environment, school as a hug, connection with Nature
(1)
intangible rewards
(1)
integration in the community
(1)
intellectual command
(1)
interaction
(1)
interdisciplinary
(1)
interior space
(1)
interpersonal relations
(1)
interstitial zones
(1)
introductory lesson about space syntax
(1)
kid
(1)
kindergarten
(4)
kindergarten space
(1)
kinetic challenges
(1)
landscape
(2)
landscape psychology
(1)
language learning
(1)
learning
(1)
learning environments
(1)
learning space
(1)
light
(1)
literature
(1)
load
(1)
local community
(1)
mapping
(1)
memory
(1)
mentor-teacher
(1)
methods
(1)
micro environment
(1)
mobile science lab & demonstration room
(1)
model
(2)
Montessori schools
(1)
movement
(1)
multi-functionality
(1)
multimodal approach
(1)
multimodality
(1)
municipality
(1)
Municipality of Athens
(1)
music activities
(1)
music corner
(1)
music equipment
(1)
myth
(1)
mythology
(1)
natural environment
(1)
natural sciences
(1)
nature
(1)
neighborhood
(1)
network
(1)
Noesis
(1)
Norway
(1)
nutrition
(1)
open call
(1)
open education
(1)
open public space
(1)
Open Schools
(1)
open school yards
(1)
outdoor learning and play
(1)
outdoor learning environments
(1)
outdoor sculptures
(1)
paper
(1)
parallel
(1)
participation
(2)
participatory design
(2)
participatory planning
(1)
pedagogical discourse
(1)
pedagogical principles
(1)
pedagogical qualities of space
(1)
pedagogical space design
(2)
pedagogy
(2)
perception
(1)
perception of the city
(1)
physical learning environment
(1)
place
(2)
place-based education
(1)
place education
(1)
places
(1)
play
(6)
playful space
(1)
playground
(1)
playground design
(1)
playgrounds
(1)
playing - games
(1)
playscape
(1)
playspaces
(1)
POEMS scale
(1)
portability
(1)
potential for coexistence
(1)
potential for learning
(1)
preschool education
(2)
preschoolers
(1)
primary education
(1)
psychology
(1)
psycho - mental development
(1)
psychopathology
(1)
public spaces
(1)
PXATHENS, spaces for play, network, public space, everyday, six thresholds, three corners
(1)
quality
(1)
reading
(1)
re-arrangement of the place
(1)
Reggio Emilia
(1)
relational theories
(1)
relations
(1)
representation of urban space
(1)
research
(1)
Santorini
(1)
scaling
(1)
schoildol buings
(1)
school architecture
(1)
school buildings
(2)
school community
(1)
school design
(1)
school environment
(2)
School Information Centre
(1)
school libraries-Greece
(1)
School Library
(1)
school library 1.0.
(1)
school library 2.0
(1)
school network
(1)
school principal
(1)
school space
(4)
schoolyard
(1)
schoolyard (re)design
(1)
self-development
(1)
self-esteem
(1)
senses
(1)
shadow
(1)
shape
(1)
sketch
(1)
socialization
(1)
social learning
(1)
soul
(1)
sound
(1)
space
(7)
space, flexible space, creative learning, learning process, freedom of movement and expression
(1)
space, multimodal materials, interactions, self – action, social skills
(1)
space and time
(1)
space architecture
(1)
space experience
(1)
space flexibility
(1)
space instigator
(1)
space reorganization
(1)
space reshaping
(1)
spatial values
(1)
special educational needs
(1)
sports
(1)
Stavros Niarchos Foundation
(1)
street art
(1)
sustainability
(1)
symbiotic strategies
(1)
symbolism
(1)
systemic approach
(2)
teachers’ resistance
(1)
teaching history
(1)
technology
(1)
territorialized identities
(1)
theatrical game
(1)
therapy
(1)
thermal comfort
(1)
The User approach
(1)
third pedagogist
(1)
thoughts
(1)
tiered platforms
(1)
transition
(1)
Tux Paint
(1)
undergraduate students
(1)
unstructured activities
(1)
upcycling
(1)
urban
(1)
urban areas
(1)
urban design
(1)
urban environment
(3)
urbanism
(1)
urban labs
(1)
urban layering
(1)
urban space
(4)
urban studies
(1)
users
(1)
variety
(1)
verticality
(1)
vision
(1)
workshop
(1)
άθληση
(1)
αίθουσα πειραμάτων και επιδείξεων
(1)
αισθήσεις
(1)
αισθητικές θεωρίες
(1)
αλλαγή
(1)
αλληλεπίδραση
(2)
αμφιθεατρικοί αναβαθμοί
(1)
ανάγνωση
(1)
αναδιαμόρφωση του χώρου
(1)
αναδιάρθρωση χώρου
(1)
αναπαράσταση αστικού ιστού
(1)
αναπηρία
(2)
ανασχεδιασμός χώρου
(1)
ανθρωπομετρία
(1)
ανοιχτά προαύλια
(1)
Ανοιχτά Σχολεία
(1)
ανοιχτή εκπαίδευση
(1)
ανοιχτό κάλεσμα
(1)
ανταλλαγή
(1)
αντιλήψεις του χώρου και του χρόνου
(1)
αντίληψη
(1)
αντίληψη της πόλης
(1)
αντίσταση εκπαιδευτικών
(1)
αποδοτικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
(1)
αποϊδρυματοποίηση της μόρφωση
(1)
αποσχολειοποίηση
(1)
αρχαιολογία
(1)
αρχιτεκτονικά αρχέτυπα
(1)
αρχιτεκτονική
(7)
αρχιτεκτονική ενεργειακή αναβάθμιση
(1)
αρχιτεκτονική σχολείων
(1)
Αρχιτεκτονική του κτιρίου
(1)
αρχιτεκτονική του χώρου
(1)
αρχιτεκτονικό λεξιλόγιο
(1)
αρχιτεκτονικός λόγος
(1)
αρχιτεκτονικός σχεδιασμός
(3)
αστικά εργαστήρια
(1)
αστική διαστρωμάτωση
(1)
αστικό
(1)
αστικό περιβάλλον
(4)
αστικός σχεδιασμός
(1)
αστικός χώρος
(2)
αστικό τοπίο
(1)
ατμόσφαιρα
(1)
αύλειος χώρος
(1)
άυλες ανταμοιβές
(1)
αυλή
(1)
αυτενέργεια
(1)
αυτοβιογραφία
(1)
αυτοεκτίμηση
(1)
βιβλίο
(1)
βιοκλιματικά οφέλη
(1)
βιομηχανικό τοπίο
(1)
βίωμα
(2)
βιωματική επικοινωνιακή μάθηση
(1)
βιωματική παιδική δράση
(1)
βιωματική πολυαισθητηριακή μάθηση
(1)
βιωματική συνεργατική παιδαγωγική
(1)
βιωματικός
(1)
βιωσιμότητα
(1)
γειτονιά
(1)
γεωγραφία
(1)
γεωγραφίες των παιδιών
(1)
γωνιά
(1)
δημιουργική επανάχρηση
(1)
δημιουργική μάθηση
(1)
δημιουργικότητα
(4)
δήμος
(1)
Δήμος Αθηναίων
(1)
δημόσιος χώρος
(2)
διαθεματικότητα
(1)
διαλογικός χώρος
(1)
διάλογο
(1)
διάλογος
(1)
διαπροσωπικές σχέσεις
(1)
διατροφή
(1)
διδακτική του χώρου
(1)
διδακτικό παιχνίδι
(1)
διδασκαλία ιστορίας
(1)
διερευνητική μάθηση
(1)
διευθυντής
(1)
δίκτυο
(2)
δομημένο περιβάλλον
(1)
δράσεις
(1)
δραστηριότητες
(1)
δύναμη
(1)
δυνατότητες εκπαίδευσης
(1)
δυνατότητες συνύπαρξης
(1)
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(1)
εικαστικά εργαστήρια
(1)
εκμάθηση γλώσσας
(1)
εκπαίδευση
(3)
εκπαίδευση, τεχνοπολιτισμός, σχολική τάξη, σχολικός κοινωνικός χώρος, σχεδιασμός, επανασχεδιασμός
(1)
εκπαίδευση και πρακτικές του design
(1)
εκπαίδευση του design
(1)
εκπαιδευτική αλλαγή
(1)
εκπαιδευτική διαδικασία
(2)
εκπαιδευτικό σύστημα
(1)
ελευθερία κίνησης και έκφραση
(1)
ελεύθερο ή οργανωμένο παιχνίδι
(1)
Ελλάδα
(1)
εμπειρία του χώρου
(1)
εμπόδια
(1)
εναλλακτικά μοντέλα
(1)
εναλλακτικό σχολείο
(1)
ενδιάμεσοι χώροι
(1)
ενεργειακή συμπεριφορά
(1)
ενεργή συμμετοχή
(1)
ενεργοποιημένος χώρος
(1)
ενεργός συμμετοχή στη μάθηση
(1)
ενηλικιότητα
(1)
εννοιολγικό και μεθοδολογικό πλαίσιο
(1)
εννοιολογικός σχεδιασμός
(1)
ένταξη στην κοινότητα
(1)
ενταξιακή εκπαίδευση
(1)
εξερεύνηση
(1)
εξοικονόμηση ενέργειας
(1)
εξωτερικά περιβάλλοντα μάθησης
(1)
επαφή με φύση
(1)
εργαστήριο
(1)
εργονομία
(1)
έρευνα
(1)
εσωκλιματικές συνθήκες
(1)
εσωτερικός χώρος
(2)
ευελιξία
(1)
ευελιξία του χώρου
(1)
εφήμερες κατασκευές
(1)
ζωγραφική
(1)
θεατρικό παιχνίδι
(1)
θεραπεία
(1)
θερμική άνεση
(1)
ιδιότητα του πολίτη
(1)
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
(1)
ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες
(1)
ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης
(1)
ιστορικά θεματικά πάρκα
(1)
καθετότητα
(1)
καθημερινή ζωή
(1)
καινοτομία
(1)
Καινοτόμο Βιοκλιματικό Σχολείο
(1)
κατοίκηση
(1)
κατώφλι
(1)
Κέρκυρα
(1)
κίνηση
(1)
κινητικές δοκιμασίες
(1)
κλίμακα POEMS
(1)
κλιμάκωση
(1)
κοινωνία πολιτών
(1)
κοινωνικές δεξιότητες
(1)
κοινωνική μάθηση
(1)
κοινωνικοποίηση
(1)
κουτί
(1)
Κριτική και Θεσμική Παιδαγωγική
(1)
κριτική σκέψη
(2)
κρυψώνες
(1)
κύκλος, ήχος
(1)
λογοτεχνία
(1)
μάθηση
(1)
μάθηση και παιχνίδι στους εξωτερικούς χώρους
(1)
μακέτα
(2)
μέθοδοι
(1)
μελετητής
(1)
μελέτη της πόλης
(1)
μέντορας-εμψυχωτής
(1)
μετάβαση
(1)
μη-δομημένες δραστηριότητες
(1)
μικρο-περιβάλλον
(1)
μνήμη
(1)
μοντέλο σχολικού περιβάλλοντος
(1)
μοντεσσοριανά σχολεία
(1)
μουσικές δράσεις
(1)
μουσική γωνιά
(1)
μουσικός εξοπλισμός
(1)
μυθολογία
(1)
μύθος
(1)
νηπιαγωγείο
(3)
νηπιαγωγικός χώρος
(1)
Νόησις
(1)
νοητική κυριαρχία
(1)
Νορβηγία
(1)
οικολογία
(1)
ομαδικότητα
(1)
οπτική
(1)
οπτική του παιδιού
(1)
όψη
(1)
παιγνιώδης χώρος
(1)
παιδαγωγικές αξίες
(1)
παιδαγωγικές ποιότητες χώρου
(1)
παιδαγωγική
(2)
παιδαγωγικός λόγος
(1)
παιδαγωγικός σχεδιασμός του χώρου
(1)
παιδί
(7)
παιδιά
(1)
παιδικά μουσεία
(1)
παιδική ηλικία
(1)
παιδική χαρά
(1)
παιδικό σχέδιο
(1)
παιδικότητα
(1)
παιδί ως δρων υποκείμενο
(1)
παιδότοπος
(1)
παιχνίδι
(11)
παιχνίδι, αυτοανάπτυξη
(1)
παραλληλία
(1)
παρέμβαση
(1)
πειράματα
(1)
πέρασμα
(1)
περιβάλλον
(1)
περιβάλλοντα μάθησης
(1)
περιβαλλοντική εκπαίδευση
(1)
ποικιλία
(1)
ποιότητα
(1)
ποιότητα του αέρα
(1)
πόλη
(6)
πολιτειότητα
(1)
πολιτισμός
(1)
πολιτιστικές διαδρομές
(1)
πολιτιστική παιδαγωγική
(1)
πολυλειτουργικότητα
(1)
πολυτροπικά υλικά
(1)
πολυτροπική έκφραση
(1)
πολυτροπικός
(1)
προπτυχιακοί φοιτητές
(1)
πρόσβαση
(1)
προσβασιμότητα
(2)
προσέγγιση
(1)
προσφερόμενες δυνατότητες
(1)
προσχολική αγωγή
(2)
Προσχολική Εκπαίδευση
(1)
προσχολική ηλικί
(1)
προσχολική ηλικία
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
πρωτογενές κανονιστικό σύστημα
(1)
ΠΧΑΘΗΝΑ, χώροι παιχνιδιού, δίκτυο, δημόσιος χώρος, καθημερινότητα, Έξι Κατώφλια, Τρεις Γωνιές
(1)
ρευστός χώρος
(1)
ροϊκότητα
(1)
Σαντορίνη
(1)
σκαρίφημα
(1)
σκέψεις
(1)
σκιά
(1)
σύγχρονη τέχνη
(1)
συλλογικότητα
(1)
συμβιωτικές στρατηγικές
(1)
συμβολισμός
(1)
συμμετοχή
(2)
συμμετοχή των παιδιών
(1)
συμμετοχικός σχεδιασμός
(3)
συμμετοχικότητα
(1)
συναρμολόγηση
(1)
συνεκπαίδευση
(1)
συνεργασία
(3)
Συνεργατική Μάθηση
(1)
συστημική προσέγγιση
(2)
σχεδιασμός
(1)
σχεδιαστική πρακτική
(1)
σχεδιαστική σκέψη
(1)
σχεδιαστική σκέψη (design thinking)
(1)
σχεδιαστική υλοποίηση (design by making)
(1)
σχέσεις
(1)
σχεσιακές θεωρίες
(1)
σχήμα
(1)
σχολεία του 1930
(1)
σχολείο αγκαλιά
(1)
Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας
(1)
Σχολείο της Κοινότητας
(1)
σχολικά κτήρια
(1)
σχολικά κτίρια
(2)
σχολικές βιβλιοθήκες-Ελλάδα
(1)
σχολική αίθουσα
(1)
σχολική αρχιτεκτονική
(1)
Σχολική Βιβλιοθήκη
(1)
Σχολική Βιβλιοθήκη 1.0
(1)
Σχολική Βιβλιοθήκη 2.0
(1)
σχολική εκπαίδευση
(1)
σχολική κοινότητα
(1)
σχολικό περιβάλλον
(2)
Σχολικό Πληροφοριακό Κέντρο
(1)
σχολικός χώρος
(4)
σώμα
(1)
τέχνη
(1)
τέχνη του δρόμου
(1)
τεχνολογία
(1)
τοπική εκπαίδευση
(1)
τοπική κοινότητα
(1)
τοπίο
(2)
τόποι
(1)
τόπος
(1)
το συμβατικό σχολείο
(1)
τρίτος παιδαγωγός
(1)
υπαίθρια γλυπτά
(1)
υπαίθριοι χώροι παιχνιδιού
(1)
υπαίθριος δημόσιος χώρος
(1)
φαντασία
(1)
φαντασίωση
(1)
φορητότητα
(1)
φορτίο
(1)
φύση
(1)
Φυσικές Επιστήμες
(1)
φυσικό περιβάλλον
(1)
φως
(1)
χαρτί
(1)
χαρτογράφηση
(1)
χειραφετικός χαρακτήρας της τέχνης
(1)
χειροτεχνίες / κατασκευές
(1)
χρηματοδότηση από το πλήθος
(1)
χρήστες
(1)
χρώμα
(1)
χωρικές ποιότητες
(1)
χωρική ανάδραση
(1)
χωρο-κοινωνικές ταυτότητες
(1)
χωροπαιδαγωγική
(1)
χώρος
(8)
χώρος, ευέλικτος χώρος
(1)
χώρος και χρόνος
(1)
χώρος μάθησης
(1)
χώρος παιχνιδιού
(2)
χώρος του παιδιού
(1)
χώρος ως πεδίο αγωγής
(1)
ψηφιακή σχεδίαση
(1)
ψυχαγωγία
(1)
ψυχή
(1)
ψυχολογία
(1)
ψυχοπαθολογία
(1)
ψυχοπνευματική ανάπτυξη
(1)
∆ημήτριος Καλλίας
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 76 αποτελέσματα
Η συμβολή των παιδικών μουσείων στην προσοικείωση του αστικού τοπίου The contribution of children’s museum to getting familiar with the urban landscape
Δημιουργός:
Καλεσοπούλου (Despina Kalessopoulou), Δέσποινα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
αναπαράσταση αστικού ιστού, κοινωνική μάθηση, children’s perspective, οπτική του παιδιού, children’s museums, cultural pedagogy, representation of urban space, social learning, πολιτιστική παιδαγωγική, παιδικά μουσεία
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
«Χώροι με το παιδί»: Αποκαλύπτοντας την ενήλικη παιδικότητα στην περίπτωση των ιστορικών θεματικών πάρκων “Places with the child”: Uncovering the adult childhood in the case of historical thematic parks
Δημιουργός:
Σμυρναίος (Anthony L. Smyrnaios), Αντώνης Λ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
ενηλικιότητα, teaching history, critical thinking, παιδικότητα, childhood, διδασκαλία ιστορίας, ιστορικά θεματικά πάρκα, κριτική σκέψη, adulthood, historical thematic parks
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Το παιχνίδι ως «σχισμή» στον χώρο της πόλης: το Spielraum Play as a “crevice” in the space of the city: the Spielraum
Δημιουργός:
Κατσαβουνίδου (Garyfallia Katsavounidou), Γαρυφαλλιά
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
play, city, design practice, παιδί, σχεδιαστική πρακτική, urban space, παιχνίδι, πόλη, αστικός χώρος, child
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ενταξιακή Εκπαίδευση και χωρικοί σχεδιασμοί: Πέρα από την προσβασιμότητα Inclusive Education and spatial design: Beyond accessibility
Δημιουργός:
Κιού (Paraskevi Kiou), Παρασκευή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
Inclusive education, disability, architectural design, accessibility, αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, αναπηρία, ενταξιακή εκπαίδευση, προσβασιμότητα
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Συνομιλώντας για την πόλη με τα παιδιά Discussing with children about the city
Δημιουργός:
Μίχα (Irene Micha), Ειρήνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
διδακτική του χώρου, urban studies, καθημερινή ζωή, γεωγραφίες των παιδιών, μελέτη της πόλης, everyday life, χωρο-κοινωνικές ταυτότητες, place-based education, children’s geographies, territorialized identities
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Αμφίδρομοι Μετασχηματισμοί Παιδαγωγικού και Αρχιτεκτονικού Λόγου: ο σχεδιασμός της αίθουσας πειραμάτων και επιδείξεων του Noesis Two-way Transformations of Pedagogical and Architectural Discourse: Designing the mobile science lab and demonstration room in “NOESIS” Center
Δημιουργός:
Λιαμάδης (Giorgos Liamadis), Γιώργος Δ.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
αίθουσα πειραμάτων και επιδείξεων, pedagogical discourse, theatrical game, exploration, mobile science lab & demonstration room, kinetic challenges, αμφιθεατρικοί αναβαθμοί, παιδαγωγικός λόγος, architectural discourse, κινητικές δοκιμασίες, αρχιτεκτονικός λόγος, εξερεύνηση, intellectual command, Νόησις, νοητική κυριαρχία, tiered platforms, θεατρικό παιχνίδι, Noesis
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ο ανασχεδιασμός των εξωτερικών χώρων των νηπιαγωγείων και η συμμετοχή των παιδιών The transformation of the outdoor learnings environments in Greek kindergartens and children's participation in decision making progress
Δημιουργός:
Σακελλαρίου (Maria Sakellariou), Μαρία, Γκέσιου (Georgia Gessiou), Γεωργία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
children’s participation, ποιότητα, κλίμακα POEMS, outdoor learning environments, POEMS scale, εξωτερικά περιβάλλοντα μάθησης, συμμετοχή, quality
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Τα παιδιά ανασχεδιάζουν το χώρο της τάξης τους: μία έρευνα δράσης στο νηπιαγωγείο με την «Προσέγγιση του Mωσαϊκού» The children reorganize the space of their classroom: an action research at kindergarten based to the «Mosaic Approach»
Δημιουργός:
Κακανά (Domna Mika Kakana), Δόμνα Μίκα, Γκλούμπου (Alexandra Gkloumpou), Αλεξάνδρα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
«Μέθοδος Μωσαϊκού», kindergarten, νηπιαγωγείο, «Mosaic Approach», ανασχεδιασμός χώρου, Cooperative Learning, space reorganization, Συνεργατική Μάθηση
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Επινοώντας παιγνιώδη στοιχεία στην πόλη Inventing playful elements for the city
Δημιουργός:
Μπαμπάλου-Νουκάκη (Bouki babalou-Noukaki), Μπούκη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
play, τέχνη, art, city, nature, αντίληψη, παιχνίδι, πόλη, φύση, perception
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Το «νέο» σχολείο: χώρος που προωθεί τη συνεργατική μάθηση, τη δημιουργική ανάπτυξη και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης The 'new' school: a place that promotes collaborative learning, creative development and critical thinking
Δημιουργός:
Λίλιου (Evangelia Liliou), Ευαγγελία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
critical thinking, δημιουργικότητα, βιωματική πολυαισθητηριακή μάθηση, exchange, space reshaping, αναδιαμόρφωση του χώρου, ανταλλαγή, experiential multisensory learning, creativity, κριτική σκέψη
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Προβληματισμοί και επιλογές σχετικά με τον σχεδιασμό δημόσιων σχολικών χώρων στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα Considerations and options regarding the design of public school spaces in modern Greek reality
Δημιουργός:
∆εληγιάννης (Christos Deliyiannis), Χρήστος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
εσωτερικός χώρος, αύλειος χώρος, interior space, architect, schoolyard, χρήστες, μελετητής, users
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η εκπαίδευση στη Σαντορίνη των αρχών του 20ου αι. και τα σχολικά κτίρια τύπου ‘Καλλία’: Παρελθόν, παρόν και προοπτικές The education in the island of Santorini in Greece, during the beginning of the 20th c. and the ‘Kallias’ type school buildings: Past, present and perspectives
Δημιουργός:
Ριτζούλη (Katerina Ritzouli), Κατερίνα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
school buildings, history of Greek education, σχολικά κτίρια, ∆ημήτριος Καλλίας, educational system, ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης, Dimitrios Kallias, Σαντορίνη, Santorini, εκπαιδευτικό σύστημα
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Παιδαγωγικός Ανασχεδιασμός Σχολικού χώρου. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση στο «Εργαστήριο» των Φυσικών Επιστημών Pedagogical Re-planning of the School Space. Teaching of Natural Sciences in the preschool education in the “laboratory” of Natural Sciences
Δημιουργός:
Καλογιαννάκης (Michail Kalogiannakis), Μιχαήλ, Χαβαλέ (Marietta Chavale), Μαριέττα, Παπαδάκης (Stamatios Papadakis), Σταμάτιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
preschool education, Δραστηριότητες, activities, natural sciences, Προσχολική Εκπαίδευση, Χώρος, Φυσικές Επιστήμες, space
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Αρχιτεκτονικές δομές και θεμελιώδεις γεωμετρικές έννοιες για παιδιά προσχολικής ηλικίας Architectural structures and Geometry fundamentals for preschoolers
Δημιουργός:
Νανάς (Antonis Nanas), Αντώνης, Πανάγου (Koula Panagou), Κούλα, Αναμουρλόγλου (Maria Anamourloglou), Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
παραλληλία, load, verticality, parallel, καθετότητα, χώρος, δύναμη, φορτίο, force, space
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Αντιλήψεις του Χρόνου. Με εργαλείο το Design τα παιδιά επαναπροσεγγίζουν την τέταρτη διάσταση του χώρου Perceptions of Time. Using Design as a tool, children re-approach the fourth dimension of space
Δημιουργός:
Μουστάκας (Constantinos Moustakas), Κωνσταντίνος, Καλτσά (Marianna Kaltsa), Μαριάννα, Λιαμάδης (Georgios Liamadis), Γεώργιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
σχεδιαστική σκέψη (design thinking), αντιλήψεις του χώρου και του χρόνου, conceptual design, cognizance of time and space, design education (design learning), εννοιολογικός σχεδιασμός, σχεδιαστική υλοποίηση (design by making), εκπαίδευση του design, design thinking design by making
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
ΒΙΒΛΙΟΚΥΒΟΣ: Μια φορητή εγκατάσταση για την αρχιτεκτονική και το βιβλίο BOOX : An installation about books and architecture
Δημιουργός:
Φώτου (Thanassis Fotou), Θανάσης, Μπαζαίου (Natalia Bazaiou), Ναταλία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
play, multi-functionality, ανάγνωση, συναρμολόγηση, δίκτυο, φορητότητα, book, reading, self-development, αρχιτεκτονική, space, network, portability, πολυλειτουργικότητα, παιδί, παιχνίδι, αυτοανάπτυξη, assembly, χώρος, βιβλίο, child, architecture
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
“Street Edventures”, εξερευνώντας τη γλώσσα μέσα από την τέχνη του δρόμου “Street Edventures”, exploring language through street art
Δημιουργός:
Χαρτοφύλακα (Lamprini Chartofylaka), Λαμπρινή
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
street art, language learning, urban environment, τέχνη του δρόμου, αστικό περιβάλλον, children, games, εκμάθηση γλώσσας, παιχνίδι, παιδιά
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Σχολική αίθουσα και θερμική άνεση: μελέτη εσωκλιματικών συνθηκών μέσω έρευνας πεδίου School classroom and thermal comfort: research of indoor environmental conditions through field study
Δημιουργός:
Κωνσταντινίδου (Athina Konstantinidou), Αθηνά, Αξαρλή (Kleo Axarli), Κλειώ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
indoor air quality, εσωκλιματικές συνθήκες, indoor environmental conditions, θερμική άνεση, ποιότητα του αέρα, classroom, σχολική αίθουσα, thermal comfort
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Εικαστικοί και παιδαγωγικοί διάλογοι στις γειτονιές Artistic and educational dialogues in neighborhoods
Δημιουργός:
Ακύλα (Elena Akyla), Έλενα, Ζάχου (Eleni Zachou), Ελένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
ιδιότητα του πολίτη, citizenship, χώρος, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, primary education, space
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Αρχιτεκτονική και Παιδαγωγική: Η αποσχολειοποίηση, το σχολείο της κοινότητας και τα δικαιώματα των παιδιών στη γειτονιά των Εξαρχείων Architecture and Education: Deschooling, Community School and the Children’s rights in the neighbourhood of Exarchia
Δημιουργός:
Μπαλτάς (Charalambos Baltas), Χαράλαμπος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
Community School, Building Architecture, participatory planning, χώρος και χρόνος, συμμετοχικός σχεδιασμός, Critical Pedagogy and Institutional Pedagogy, space and time, αποσχολειοποίηση, Αρχιτεκτονική του κτιρίου, Σχολείο της Κοινότητας, Κριτική και Θεσμική Παιδαγωγική, deschooling
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Σχεδιαστικός παλιμπαιδισμός ή ‘παιδοκεντρική’ αρχιτεκτονική: η οικειοποίηση του αστικού περιβάλλοντος και η πόλη ως παίγνιον Regressive design or 'child-centered' architecture: Preemptions of the urban and the city as game
Δημιουργός:
Δημητρακόπουλος (Aristotelis Dimitrakopoulos), Αριστοτέλης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
αστικός σχεδιασμός, λογοτεχνία, literature, game, θεραπεία, ψυχοπαθολογία, psychopathology, therapy, αυτοβιογραφία, παιχνίδι, urban design, autobiography
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Δημιουργία ανοιχτών χώρων παιχνιδιού στο αστικό περιβάλλον: Η περίπτωση του ‘pop up adventure play’ Creating open spaces for play in urban environments: The case of pop up adventure play
Δημιουργός:
Μπιρμπίλη (Maria Birbili), Μαρία, Παπανδρέου (Maria Papandreou), Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
προσχολική ηλικία, adventure play, δημιουργικότητα, αστικό περιβάλλον, playspaces, παιχνίδι, χώρος παιχνιδιού, urban areas, early childhood education, creativity
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Προσέγγιση του αστικού περιβάλλοντος από παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας Παρουσίαση παιδικών βιωματικών δράσεων: Η πόλη ως αντίληψη και ως δημιούργημα της παιδικής ηλικίας Defining the urban environment of school and preschool children Presentation of children’s experiential activities: City as concept and as creation of childhood
Δημιουργός:
Κρασάκη (Eirini Krasaki), Ειρήνη, Βανιώτη (Despina Vanioti), Δέσποινα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
game, urban environment, city, προσέγγιση, multimodal approach, διάλογος, kid, μακέτα, παιχνίδι, αρχιτεκτονικό λεξιλόγιο, architectural vocabulary, box, πολυτροπικός, experience, αρχιτεκτονική, κουτί, space, σκαρίφημα, craftsmen / constructions, χαρτί, paper, χειροτεχνίες / κατασκευές, dialogue, drawing, χώρος, φαντασίωση, façade, model, architecture, βιωματική παιδική δράση, fantasy, experiential childhood action, ζωγραφική, πόλη, βίωμα, αστικό περιβάλλον, όψη, παιδί, sketch, child
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Πέντε σκέψεις για τον σχεδιασμό ενός σχολείου: New School Chýně - Prague / Czech Republic ∆ιαγωνισμός 2015 Five thoughts on designing a school: New School Chýně - Prague / Czech Republic 2015 Competition
Δημιουργός:
Conenna, Claudio, Παπαδόπουλος (Avraam Papadopoulos), Αβραάμ
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
fluidity, flexibility, ροϊκότητα, παιδαγωγικές ποιότητες χώρου, pedagogical qualities of space
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
«Προσχέδια: η αρχιτεκτονική πάει σχολείο»: ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα αρχιτεκτονικής για παιδιά προσχολικής ηλικίας «Drafts: Architecture Goes to School»: An Educational Program in Architecture for Preschool Children
Δημιουργός:
Μπαμπούνης (Manolis Babounis), Μανόλης, Φάκου (Emilia Fakou), Αιμιλία, Βουβουσίρα (Stefania Vouvousira), Στεφανία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
διερευνητική μάθηση, kindergarten, νηπιαγωγείο, active participation, urban environment, αστικό περιβάλλον, χώρος, experiential-investigative learning, αρχιτεκτονική, ενεργή συμμετοχή, space, architecture
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
∆υνατότητες εκπαιδευτικής και δημοτικής συνεργασίας σε μια πόλη με πανσπερμία χώρων Προσχολικής Αγωγής Possibilities for collaboration among educational and municipal services in a city with panspermia of Preschool Education buildings
Δημιουργός:
Σταμάτης (Panagiotis J. Stamatis), Παναγιώτης Ι.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
kindergarten, νηπιαγωγείο, collaboration, συνεργασία, municipality, Προσχολική Αγωγή, νηπιαγωγικός χώρος, δήμος, Preschool Education, kindergarten space
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ανοιχτά Σχολεία του δήμου Αθηναίων: Ένας χώρος δημιουργίας για όλους με δράσεις πολιτισμού, εκπαίδευσης, τεχνολογίας, άθλησης Athens Open Schools: A creative place for everyone with recreational, cultural, educational and sports activities
Δημιουργός:
Ηλιοπούλου (Maria Iliopoulou), Μαρία, Χαζάπη (Irene Chazapis), Ειρήνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
Open Schools, γειτονιά, school community, education, Δήμος Αθηναίων, δράσεις, σχολική κοινότητα, άθληση, open school yards, local community, εκπαίδευση, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τεχνολογία, open call, sports, ανοιχτό κάλεσμα, civil society, technology, Municipality of Athens, Ανοιχτά Σχολεία, πολιτισμός, Stavros Niarchos Foundation, τοπική κοινότητα, activities, culture, ελεύθερο ή οργανωμένο παιχνίδι, neighborhood, ανοιχτά προαύλια, κοινωνία πολιτών, playing - games
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Παιδί και τοπίο. Eνα βιωματικό παιχνίδι child and landscape. an experiential game
Δημιουργός:
Χατζηγεωργίου (Renia Chatzigeorgiou), Ρένια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
game, τοπίο, παιχνίδι, pedagogy, experience, αρχιτεκτονική, βίωμα, παιδαγωγική, γεωγραφία, psychology, geography, παιδί, ψυχολογία, landscape, child, architecture
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Η γειτονιά και το παιχνίδι: Αναφορά στην ανάδραση μεταξύ αστικού παιδότοπου και αποβιομηχανοποιημένου αστικού τοπίου: Από την παρένθεση στην παραίνεση, μελέτη περίπτωσης στην Μέση Αγυιά της Πάτρας Neighbourhood and Playground A reference to the interaction between an urban playground and the deactivated industrial landscape: moving from a parenthesis to a synthesis, a case study in Agyia district, Patras, Greece
Δημιουργός:
Ζησιμοπούλου (Aikaterini Zisimopoulou), Αικατερίνη, Φαρμάκη (Vasiliki Farmaki), Βασιλική
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
χωρική ανάδραση, place education, υπαίθριος δημόσιος χώρος, playground, space instigator, παιδότοπος, βιομηχανικό τοπίο, open public space, industrial landscape, τοπική εκπαίδευση
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
Ο χώρος του νηπιαγωγείου ως τρίτος παιδαγωγός Kindergarten space as «third teacher»
Δημιουργός:
Κακανά (Domna Mika Kakana), Δόμνα - Μίκα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
ΕΚΤ xρονολογία :
2019
Θέμα:
παιδί ως δρων υποκείμενο, Reggio Emilia, τρίτος παιδαγωγός, child as an active subject, σχολικός χώρος, third pedagogist, school space
Συνέδριο:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Συλλογή:
Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; |
ΕΚΤ e
Proceedings
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!