• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Συνέδριο
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   76   αποτελέσματα
     
    Η συμβολή των παιδικών μουσείων στην προσοικείωση του αστικού τοπίου The contribution of children’s museum to getting familiar with the urban landscape
    Δημιουργός: Καλεσοπούλου (Despina Kalessopoulou), Δέσποινα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: αναπαράσταση αστικού ιστού, κοινωνική μάθηση, children’s perspective, οπτική του παιδιού, children’s museums, cultural pedagogy, representation of urban space, social learning, πολιτιστική παιδαγωγική, παιδικά μουσεία
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    «Χώροι με το παιδί»: Αποκαλύπτοντας την ενήλικη παιδικότητα στην περίπτωση των ιστορικών θεματικών πάρκων “Places with the child”: Uncovering the adult childhood in the case of historical thematic parks
    Δημιουργός: Σμυρναίος (Anthony L. Smyrnaios), Αντώνης Λ.
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: ενηλικιότητα, teaching history, critical thinking, παιδικότητα, childhood, διδασκαλία ιστορίας, ιστορικά θεματικά πάρκα, κριτική σκέψη, adulthood, historical thematic parks
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Το παιχνίδι ως «σχισμή» στον χώρο της πόλης: το Spielraum Play as a “crevice” in the space of the city: the Spielraum
    Δημιουργός: Κατσαβουνίδου (Garyfallia Katsavounidou), Γαρυφαλλιά
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: play, city, design practice, παιδί, σχεδιαστική πρακτική, urban space, παιχνίδι, πόλη, αστικός χώρος, child
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ενταξιακή Εκπαίδευση και χωρικοί σχεδιασμοί: Πέρα από την προσβασιμότητα Inclusive Education and spatial design: Beyond accessibility
    Δημιουργός: Κιού (Paraskevi Kiou), Παρασκευή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Inclusive education, disability, architectural design, accessibility, αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, αναπηρία, ενταξιακή εκπαίδευση, προσβασιμότητα
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Συνομιλώντας για την πόλη με τα παιδιά Discussing with children about the city
    Δημιουργός: Μίχα (Irene Micha), Ειρήνη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: διδακτική του χώρου, urban studies, καθημερινή ζωή, γεωγραφίες των παιδιών, μελέτη της πόλης, everyday life, χωρο-κοινωνικές ταυτότητες, place-based education, children’s geographies, territorialized identities
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Αμφίδρομοι Μετασχηματισμοί Παιδαγωγικού και Αρχιτεκτονικού Λόγου: ο σχεδιασμός της αίθουσας πειραμάτων και επιδείξεων του Noesis Two-way Transformations of Pedagogical and Architectural Discourse: Designing the mobile science lab and demonstration room in “NOESIS” Center
    Δημιουργός: Λιαμάδης (Giorgos Liamadis), Γιώργος Δ.
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: αίθουσα πειραμάτων και επιδείξεων, pedagogical discourse, theatrical game, exploration, mobile science lab & demonstration room, kinetic challenges, αμφιθεατρικοί αναβαθμοί, παιδαγωγικός λόγος, architectural discourse, κινητικές δοκιμασίες, αρχιτεκτονικός λόγος, εξερεύνηση, intellectual command, Νόησις, νοητική κυριαρχία, tiered platforms, θεατρικό παιχνίδι, Noesis
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ο ανασχεδιασμός των εξωτερικών χώρων των νηπιαγωγείων και η συμμετοχή των παιδιών The transformation of the outdoor learnings environments in Greek kindergartens and children's participation in decision making progress
    Δημιουργός: Σακελλαρίου (Maria Sakellariou), Μαρία, Γκέσιου (Georgia Gessiou), Γεωργία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: children’s participation, ποιότητα, κλίμακα POEMS, outdoor learning environments, POEMS scale, εξωτερικά περιβάλλοντα μάθησης, συμμετοχή, quality
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Τα παιδιά ανασχεδιάζουν το χώρο της τάξης τους: μία έρευνα δράσης στο νηπιαγωγείο με την «Προσέγγιση του Mωσαϊκού» The children reorganize the space of their classroom: an action research at kindergarten based to the «Mosaic Approach»
    Δημιουργός: Κακανά (Domna Mika Kakana), Δόμνα Μίκα, Γκλούμπου (Alexandra Gkloumpou), Αλεξάνδρα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: «Μέθοδος Μωσαϊκού», kindergarten, νηπιαγωγείο, «Mosaic Approach», ανασχεδιασμός χώρου, Cooperative Learning, space reorganization, Συνεργατική Μάθηση
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Επινοώντας παιγνιώδη στοιχεία στην πόλη Inventing playful elements for the city
    Δημιουργός: Μπαμπάλου-Νουκάκη (Bouki babalou-Noukaki), Μπούκη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: play, τέχνη, art, city, nature, αντίληψη, παιχνίδι, πόλη, φύση, perception
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Το «νέο» σχολείο: χώρος που προωθεί τη συνεργατική μάθηση, τη δημιουργική ανάπτυξη και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης The 'new' school: a place that promotes collaborative learning, creative development and critical thinking
    Δημιουργός: Λίλιου (Evangelia Liliou), Ευαγγελία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: critical thinking, δημιουργικότητα, βιωματική πολυαισθητηριακή μάθηση, exchange, space reshaping, αναδιαμόρφωση του χώρου, ανταλλαγή, experiential multisensory learning, creativity, κριτική σκέψη
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Προβληματισμοί και επιλογές σχετικά με τον σχεδιασμό δημόσιων σχολικών χώρων στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα Considerations and options regarding the design of public school spaces in modern Greek reality
    Δημιουργός: ∆εληγιάννης (Christos Deliyiannis), Χρήστος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: εσωτερικός χώρος, αύλειος χώρος, interior space, architect, schoolyard, χρήστες, μελετητής, users
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η εκπαίδευση στη Σαντορίνη των αρχών του 20ου αι. και τα σχολικά κτίρια τύπου ‘Καλλία’: Παρελθόν, παρόν και προοπτικές The education in the island of Santorini in Greece, during the beginning of the 20th c. and the ‘Kallias’ type school buildings: Past, present and perspectives
    Δημιουργός: Ριτζούλη (Katerina Ritzouli), Κατερίνα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: school buildings, history of Greek education, σχολικά κτίρια, ∆ημήτριος Καλλίας, educational system, ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης, Dimitrios Kallias, Σαντορίνη, Santorini, εκπαιδευτικό σύστημα
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Παιδαγωγικός Ανασχεδιασμός Σχολικού χώρου. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση στο «Εργαστήριο» των Φυσικών Επιστημών Pedagogical Re-planning of the School Space. Teaching of Natural Sciences in the preschool education in the “laboratory” of Natural Sciences
    Δημιουργός: Καλογιαννάκης (Michail Kalogiannakis), Μιχαήλ, Χαβαλέ (Marietta Chavale), Μαριέττα, Παπαδάκης (Stamatios Papadakis), Σταμάτιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: preschool education, Δραστηριότητες, activities, natural sciences, Προσχολική Εκπαίδευση, Χώρος, Φυσικές Επιστήμες, space
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Αρχιτεκτονικές δομές και θεμελιώδεις γεωμετρικές έννοιες για παιδιά προσχολικής ηλικίας Architectural structures and Geometry fundamentals for preschoolers
    Δημιουργός: Νανάς (Antonis Nanas), Αντώνης, Πανάγου (Koula Panagou), Κούλα, Αναμουρλόγλου (Maria Anamourloglou), Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: παραλληλία, load, verticality, parallel, καθετότητα, χώρος, δύναμη, φορτίο, force, space
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Αντιλήψεις του Χρόνου. Με εργαλείο το Design τα παιδιά επαναπροσεγγίζουν την τέταρτη διάσταση του χώρου Perceptions of Time. Using Design as a tool, children re-approach the fourth dimension of space
    Δημιουργός: Μουστάκας (Constantinos Moustakas), Κωνσταντίνος, Καλτσά (Marianna Kaltsa), Μαριάννα, Λιαμάδης (Georgios Liamadis), Γεώργιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: σχεδιαστική σκέψη (design thinking), αντιλήψεις του χώρου και του χρόνου, conceptual design, cognizance of time and space, design education (design learning), εννοιολογικός σχεδιασμός, σχεδιαστική υλοποίηση (design by making), εκπαίδευση του design, design thinking design by making
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    ΒΙΒΛΙΟΚΥΒΟΣ: Μια φορητή εγκατάσταση για την αρχιτεκτονική και το βιβλίο BOOX : An installation about books and architecture
    Δημιουργός: Φώτου (Thanassis Fotou), Θανάσης, Μπαζαίου (Natalia Bazaiou), Ναταλία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: play, multi-functionality, ανάγνωση, συναρμολόγηση, δίκτυο, φορητότητα, book, reading, self-development, αρχιτεκτονική, space, network, portability, πολυλειτουργικότητα, παιδί, παιχνίδι, αυτοανάπτυξη, assembly, χώρος, βιβλίο, child, architecture
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    “Street Edventures”, εξερευνώντας τη γλώσσα μέσα από την τέχνη του δρόμου “Street Edventures”, exploring language through street art
    Δημιουργός: Χαρτοφύλακα (Lamprini Chartofylaka), Λαμπρινή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: street art, language learning, urban environment, τέχνη του δρόμου, αστικό περιβάλλον, children, games, εκμάθηση γλώσσας, παιχνίδι, παιδιά
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Σχολική αίθουσα και θερμική άνεση: μελέτη εσωκλιματικών συνθηκών μέσω έρευνας πεδίου School classroom and thermal comfort: research of indoor environmental conditions through field study
    Δημιουργός: Κωνσταντινίδου (Athina Konstantinidou), Αθηνά, Αξαρλή (Kleo Axarli), Κλειώ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: indoor air quality, εσωκλιματικές συνθήκες, indoor environmental conditions, θερμική άνεση, ποιότητα του αέρα, classroom, σχολική αίθουσα, thermal comfort
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Εικαστικοί και παιδαγωγικοί διάλογοι στις γειτονιές Artistic and educational dialogues in neighborhoods
    Δημιουργός: Ακύλα (Elena Akyla), Έλενα, Ζάχου (Eleni Zachou), Ελένη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: ιδιότητα του πολίτη, citizenship, χώρος, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, primary education, space
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Αρχιτεκτονική και Παιδαγωγική: Η αποσχολειοποίηση, το σχολείο της κοινότητας και τα δικαιώματα των παιδιών στη γειτονιά των Εξαρχείων Architecture and Education: Deschooling, Community School and the Children’s rights in the neighbourhood of Exarchia
    Δημιουργός: Μπαλτάς (Charalambos Baltas), Χαράλαμπος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Community School, Building Architecture, participatory planning, χώρος και χρόνος, συμμετοχικός σχεδιασμός, Critical Pedagogy and Institutional Pedagogy, space and time, αποσχολειοποίηση, Αρχιτεκτονική του κτιρίου, Σχολείο της Κοινότητας, Κριτική και Θεσμική Παιδαγωγική, deschooling
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Σχεδιαστικός παλιμπαιδισμός ή ‘παιδοκεντρική’ αρχιτεκτονική: η οικειοποίηση του αστικού περιβάλλοντος και η πόλη ως παίγνιον Regressive design or 'child-centered' architecture: Preemptions of the urban and the city as game
    Δημιουργός: Δημητρακόπουλος (Aristotelis Dimitrakopoulos), Αριστοτέλης
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: αστικός σχεδιασμός, λογοτεχνία, literature, game, θεραπεία, ψυχοπαθολογία, psychopathology, therapy, αυτοβιογραφία, παιχνίδι, urban design, autobiography
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Δημιουργία ανοιχτών χώρων παιχνιδιού στο αστικό περιβάλλον: Η περίπτωση του ‘pop up adventure play’ Creating open spaces for play in urban environments: The case of pop up adventure play
    Δημιουργός: Μπιρμπίλη (Maria Birbili), Μαρία, Παπανδρέου (Maria Papandreou), Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: προσχολική ηλικία, adventure play, δημιουργικότητα, αστικό περιβάλλον, playspaces, παιχνίδι, χώρος παιχνιδιού, urban areas, early childhood education, creativity
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Προσέγγιση του αστικού περιβάλλοντος από παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας Παρουσίαση παιδικών βιωματικών δράσεων: Η πόλη ως αντίληψη και ως δημιούργημα της παιδικής ηλικίας Defining the urban environment of school and preschool children Presentation of children’s experiential activities: City as concept and as creation of childhood
    Δημιουργός: Κρασάκη (Eirini Krasaki), Ειρήνη, Βανιώτη (Despina Vanioti), Δέσποινα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: game, urban environment, city, προσέγγιση, multimodal approach, διάλογος, kid, μακέτα, παιχνίδι, αρχιτεκτονικό λεξιλόγιο, architectural vocabulary, box, πολυτροπικός, experience, αρχιτεκτονική, κουτί, space, σκαρίφημα, craftsmen / constructions, χαρτί, paper, χειροτεχνίες / κατασκευές, dialogue, drawing, χώρος, φαντασίωση, façade, model, architecture, βιωματική παιδική δράση, fantasy, experiential childhood action, ζωγραφική, πόλη, βίωμα, αστικό περιβάλλον, όψη, παιδί, sketch, child
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Πέντε σκέψεις για τον σχεδιασμό ενός σχολείου: New School Chýně - Prague / Czech Republic ∆ιαγωνισμός 2015 Five thoughts on designing a school: New School Chýně - Prague / Czech Republic 2015 Competition
    Δημιουργός: Conenna, Claudio, Παπαδόπουλος (Avraam Papadopoulos), Αβραάμ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: fluidity, flexibility, ροϊκότητα, παιδαγωγικές ποιότητες χώρου, pedagogical qualities of space
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    «Προσχέδια: η αρχιτεκτονική πάει σχολείο»: ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα αρχιτεκτονικής για παιδιά προσχολικής ηλικίας «Drafts: Architecture Goes to School»: An Educational Program in Architecture for Preschool Children
    Δημιουργός: Μπαμπούνης (Manolis Babounis), Μανόλης, Φάκου (Emilia Fakou), Αιμιλία, Βουβουσίρα (Stefania Vouvousira), Στεφανία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: διερευνητική μάθηση, kindergarten, νηπιαγωγείο, active participation, urban environment, αστικό περιβάλλον, χώρος, experiential-investigative learning, αρχιτεκτονική, ενεργή συμμετοχή, space, architecture
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    ∆υνατότητες εκπαιδευτικής και δημοτικής συνεργασίας σε μια πόλη με πανσπερμία χώρων Προσχολικής Αγωγής Possibilities for collaboration among educational and municipal services in a city with panspermia of Preschool Education buildings
    Δημιουργός: Σταμάτης (Panagiotis J. Stamatis), Παναγιώτης Ι.
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: kindergarten, νηπιαγωγείο, collaboration, συνεργασία, municipality, Προσχολική Αγωγή, νηπιαγωγικός χώρος, δήμος, Preschool Education, kindergarten space
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ανοιχτά Σχολεία του δήμου Αθηναίων: Ένας χώρος δημιουργίας για όλους με δράσεις πολιτισμού, εκπαίδευσης, τεχνολογίας, άθλησης Athens Open Schools: A creative place for everyone with recreational, cultural, educational and sports activities
    Δημιουργός: Ηλιοπούλου (Maria Iliopoulou), Μαρία, Χαζάπη (Irene Chazapis), Ειρήνη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Open Schools, γειτονιά, school community, education, Δήμος Αθηναίων, δράσεις, σχολική κοινότητα, άθληση, open school yards, local community, εκπαίδευση, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τεχνολογία, open call, sports, ανοιχτό κάλεσμα, civil society, technology, Municipality of Athens, Ανοιχτά Σχολεία, πολιτισμός, Stavros Niarchos Foundation, τοπική κοινότητα, activities, culture, ελεύθερο ή οργανωμένο παιχνίδι, neighborhood, ανοιχτά προαύλια, κοινωνία πολιτών, playing - games
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Παιδί και τοπίο. Eνα βιωματικό παιχνίδι child and landscape. an experiential game
    Δημιουργός: Χατζηγεωργίου (Renia Chatzigeorgiou), Ρένια
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: game, τοπίο, παιχνίδι, pedagogy, experience, αρχιτεκτονική, βίωμα, παιδαγωγική, γεωγραφία, psychology, geography, παιδί, ψυχολογία, landscape, child, architecture
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Η γειτονιά και το παιχνίδι: Αναφορά στην ανάδραση μεταξύ αστικού παιδότοπου και αποβιομηχανοποιημένου αστικού τοπίου: Από την παρένθεση στην παραίνεση, μελέτη περίπτωσης στην Μέση Αγυιά της Πάτρας Neighbourhood and Playground A reference to the interaction between an urban playground and the deactivated industrial landscape: moving from a parenthesis to a synthesis, a case study in Agyia district, Patras, Greece
    Δημιουργός: Ζησιμοπούλου (Aikaterini Zisimopoulou), Αικατερίνη, Φαρμάκη (Vasiliki Farmaki), Βασιλική
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: χωρική ανάδραση, place education, υπαίθριος δημόσιος χώρος, playground, space instigator, παιδότοπος, βιομηχανικό τοπίο, open public space, industrial landscape, τοπική εκπαίδευση
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Ο χώρος του νηπιαγωγείου ως τρίτος παιδαγωγός Kindergarten space as «third teacher»
    Δημιουργός: Κακανά (Domna Mika Kakana), Δόμνα - Μίκα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Άρθρο συνεδρίου
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: παιδί ως δρων υποκείμενο, Reggio Emilia, τρίτος παιδαγωγός, child as an active subject, σχολικός χώρος, third pedagogist, school space
    Συνέδριο: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο - Πολυτεχνείο Κρήτης - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    Συλλογή: Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού;  | ΕΚΤ eProceedings
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2021 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ